home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Verso je premijerno predstavljen u Srbiji na Sajmu automobila u Beogradu.

Dizajniran i konstruisan u Evropi, novi Verso se pridružuje novom Aurisu i kreće u Toyotinu ofenzivu na C segment.

Skrojena prema sve različitijim zahtevima današnjih kupaca MPV automobila, svaka nova verzija Versa je razvijana isključivo za evropsko tržište. Predstavljena 2002, prva generacija modela je prodata u 100,289 primeraka. Sledeća generacija Versa iz 2004. godine je ostvarila prodaju od 410,236 vozila, dok je treća generacija ovog modela prodata u 144,638 primeraka, od kada je lansirana 2009. godine.

Svaka nova generacija je spoj legendarnih Toyotinih vrednosti: kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti, uz izvanrednu vrednost za uložen novac, izuzetnu prostranost, kompaktne spoljašnje dimenzije, praktičnost i svestranost 'Easy Flat' sistema sedišta.

Napravljen na osnovu ovih nagrađivanih atributa, novi Verso je poboljšan na nekoliko najvažnijih polja, pa kupcima nudi više stila, dinamičnosti i udobnosti. Cilj mu je da postane najprimamljiviji, beskompromisan izbor u segmentu kompaktnih MPV automobila.

Njega odlikuje Toyotin novi snažni dizajnerski jezik koji ga jasno odvaja od ostalih marki automobila, kvalitetnija i elegantnija  unutrašnjost, kao i revidirani 2,0 litarski D-4D motori sa više obrtnog momenta, nižim emisijama CO2, nižim nivoom buke i poboljšanim voznim karakteristikama. Sve zajedno to pruža veću udobnost, uz agilniju, zabavniju i prijatniju vožnju.

Restilizovan u ED2, Toyotinom evropskom centru za dizajn sa sedištem u Francuskoj, novi Verso ima preko 470 novih delova (60% vidljivih, 40% povezanih sa dinamikom vožnje i nivoom buke, vibracija i zveckanja). On za Toyotu u Evropi predstavlja sveobuhvatno redizajniran model na sredini životnog ciklusa.

Kao sastavni deo Toyotinog osveženog C segmenta, novi Verso je planiran, dizajniran, konstruisan i napravljen pod vođstvom Toyote Motor Europe. Ovo je prvi Toyotin projekat, gde je planiranje proizvoda, dizajn, istraživanje i razvoj, od koncepta do gotovog vozila, obavljen u Evropi, kao deo kompanijske regionalne strategije.

Novi Verso će se ekskluzivno proizvoditi u Toyotinoj fabrici u Turskoj. Planirana prodaja u 2013. je oko 50,000 vozila, što će kompaniji obezbediti 5% udela u C-MPV segmentu.

PR Toyota Srbija

Foto: Autoblog.rs



čitanja : 1628



Komentari

Meni je sad i po jada.
Ali što Toyota bira neke čudne nijanse, pa to je strašno.
Šljokice u boji krupne, kao da su prašnjave (neoprane).
Lože se na kameleon i duo reflex nijanse, kederi im vuku na neku braonkasto-ljubičastu boju, a kasnije nekako nikotinski požute, umesto da prosto gume i gumice budu crne.
Nadam se da je to zbog hemijskog sastava i da taj hemijski sastav određuje nijansu kedera. U suprotnom, sve deluje šareno.
E da, kad ne bi ofarbali gril hladnjaka...
Mislim jbg, mene to jako odbija.

Autor L Dejan 23 Mar 2013, 11:52