Posebna finansijska ponuda za BMW Serije 5 i BMW X3

Delta Motors je u saradnji sa BMW Financial Services pripremio finansijsku ponudu prilikom kupovine BMW vozila. Posebno izdvajamo ponudu za BMW Serije 5 i BMW X3 sa kamatnom stopom od 4.99%.
Moć, elegancija i dinamičnost su glavne karakteristike BMW Serije 5. Uz njega je vaša bezbrižnost duplo duža, tako da možete u potpunosti da se prepustite čarima vožnje.
BMW X3 je automobil koji vam daje dovoljno prostora za kretanje i omogućava vam da doživite čisto zadovoljstvo u vožnji – u svakoj situaciji, na svakoj podlozi, uvek udoban i siguran.

Kupovinom vozila, BMW svakom kupcu obezbeđuje 4 benefita koji obuhvataju:
- 4 godine garancije, 4 godine besplatnog redovnog održavanja ili predjenih 100.000 km, mogućnost zamene vozila po sistemu staro za novo i odlične uslove finansiranja.
Ukoliko ste čekali pravi momenat za kupovinu, posetite BMW salon u Radničkoj 8 i odaberite model koji želite.
PR Delta Motors
Serija % u ovoj boji prava ozbiljna limuzina...Dobro joj stoje i za broj manje felne zimi.
BMW i ostali premijum modeli ne bi trebalo da se kupuju na kredit i lizing, posebno serija 5 i skuplji modeli.
Za to ili imas para ili nemas, a ne da se pravis da imas, a otplacujes ga sledece 4 godine!
@ Vlada
Imas para, ali neces da das za to, nego ih ulozis u posao pa napravis vise. To je smisao lizinga, a ne da pozajmis kad nemas para.
Taj koji ima 50.000 evra se podrazumeva da vec ima neki posao, jedino ako ih je nasledio od pokojne babe, pa nema jos posao :)
Na to sam ja i mislio, ako ti treba da ulazes u posao, znaci da nemas te pare za auto, onda se zadovoljis Opelom ili Hondom za 20.000 evra(sasvim ok automobili).
BMW je za ljude koji su se vec ostvarili u poslovnoj strani zivota.
Ako trenutno nemaš love za biznis, a ne dopada ti se ni uzimanje kredita, najbolja vrsta da dodješ do „obrtnih sredstava“ je da svoju stvar ( koju inače koristiš za biznis ) prodaš lizing firmi ( i uzmeš odmah lovu od nje ), a onda ti lizing firma to istovremeno da u lizing ( pa joj lagano otplaćuješ lizing rate ).
Stvar fizički ostane gde i jeste bila ( kod tebe ), uzeo si pare odmah, a vraćaš ih polako. Slično kreditu, ali bolje. Naš zakon to ne poznaje, ali se u praksi sreće i funkcioniše.
Znači, ako neko ima ovaj „bezvredni“ BMW 5 ili slično ( nov ili polovan, bez razlike ), lako je i zadržati BMW i doći do para za biznis ...
Lizing je odlicna stvar za kompanije, jer se racuna u trosak pa se odbija porez. Drugo vrlo cesto se desi, da zbog velikih valuta i dosta nenaplacenih potrazivanja, imas lovu, zaradio si je, ali cekas da legne, a onda veci deo ode na plate i troskove. Znam situacije gde ljudi imaju pormet po pola miliona evra a zarada se svodi na par destina hiljada, takvim ljudima je lizing odlicna stvar.
Kada bude jasno pisalo, ukupna kamata koja ce se paltiti na dan palcanja zadnje rate koja je fiksna, racunato na kompletnu vrednost vozila je 5%, e tad cu da razmislim.
Kakve su ovo budalastine.
Da li je kamata 5% na ukupnu vrednost vozila svaki mesec + rata?
Da li je kamata 5% na ukupnu vrednost vozila svake godine?
Svaki kvartal?
Kada to prodavci budu znali, onda ce imati puno pravo da prodaju vozila od 50000 evra, a ne da se zove sef itd. itd.
Ipak je ovo Srbija.
Ako postoji neko kome to eventualno još nije jasno, u tački 3 ove odluke je jedostavno objašnjeno kako se računa lizing kamata ( i dete bi shvatilo )
http://www.nbs.rs/export/sites/default/internet/latinica/20/zast/obracun_EKS.pdf
Ugovor je jedno, reklama je drugo.
To sto u reklami pise nesto, uglavnom se svede na "deo" necega, a reklame nisu regulisane, pogtovo ovakve, jer doel uvek pise podlozno izmenama bla trucj.
U ugovoru moze sitnim slovima da se "postuje" zakon, ali svakako znamo da se uvek palti daleko vise.
Zasto obavezan kasko nije uracunat u cenu? Sta? To nije trosak mozda? Da nece Delta da ga pokrije?
Troskovi obrada, dostava, izdavanja racuna?
Sta god deluje suvise dobro da bi bilo istina... i to uopste nema veze sa BMWom, ni Deltom, vec sa celokupnom trzisnom ekonomijom.
@Vlada
Gresis.
Jedan prijatelj zaista ima lovu,svaka E klasa kako je izlazila kupovao je i uvek na lizing.Tako i prethodni CLS cim je izasao,tako i najnoviju e klasu.Ali sigurno ima da plati kes.
Ma naravno, u vreme krize kes je najvredniji. Sto bi nekome davao kes ako ne moras. S druge strane, ako firma uzima lizing, to se odbija od poreza, tako da je za preduzeca win-win situacija. Nijedna banka ti nece odobriti lizing (pa ni kredit) ako ne vidi da si ti sposoban da zaradis te pare.