Kia pro_cee'd GT u Srbiji od 25.990 evra

Uvoznik Kije za Srbiju je na svom sajtu (www.kia.rs) objavio cenovnik za sportsku GT verziju modela pro_cee'd.

Kia pro_cee'd GT u Srbiji ima cenu od 25.990 evra sa PDV-om, a pod haubom je 1,6 litarski T-GDI motor sa 150 kW/204KS i 265 Nm obrtnog momenta (standardno u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem), najveća brzina je 230 km/h, dok ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 7,7 sekundi.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Standardna oprema pro_cee'd GT
SIGURNOST: vazdušni jastuci za vozača i suvozača (suvozačev
sa mogudnošdu isključivanja), bočni vazdušni jastuci, bočne vazdušne zavese,
ESC - sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila sa sigurnosnim dodacima:
TCS – el. sistem kontrole proklizavanja pogonskih točkova, VSM - Vehicle
Stability Management, HAC - Hill Start Assist Control, ABS - sistem protiv
blokiranja točkova kod kočenja, EBD - elektronska raspodela kočione sile, BAS -
automatsko pojačavanje sile kočenja, disk kočnice napred (16“) i pozadi (14“),
imobilizator - elektronska blokada protiv pokretanja motora, automatsko
zaključavanje vozila u vožnji, prekid dovoda goriva i automatsko otključavanje
vozila u slučaju sudara, sigurnosni pojasevi sa limitatorom zatezne sile podesivi
u tri tačke, ISOFIX sistem kačenja dečijih sedišta, Lane Departure Assist
System - sistem upozorenja u slučaju nenamerne promene vozne trake, indikator
neprivezanog pojasa za prednja i zadnja sedišta, zadnje svetlo za maglu, trede
kočiono svetlo.
UDOBNOST: dvozonski automatski klima uređaj sa jonizatorom
vazduha, daljinsko centralno zaključavanje sa sklopivim ključem i alarmom,
sportska kožna sedišta RECARO, sportski oblikovane aluminijumske pedale,
progresivni servo volan podesiv po dubini i visini, grejan obruč upravljača,
pokazivač spoljašnje temperature, reostat - podešavanje intenziteta osvetljenja
armaturne ploče, putni računar sa komandama na upravljaču, štitnici za sunce sa
osvetljenjem i ogledalom na vozačevoj i suvozačevoj strani, Smart Key & Button
Start - sistem pokretanja vozila bez ključa, električno podesivo i grejano
vozačevo i suvozačevo sedište sa potporom u lumbalnom delu, podešavanje
vozačkog i suvozačkog sedišta po visini, podesivi središnji naslon za ruku
napred, dodatni otvor ventilacije nazad, TFT-LCD Supervision - sportski merni
instrumenti sa putnim računarom, hlađenje pregrade ispred suvozača, indikator
nivoa tečnosti vetrobranskog stakla, kamera za pomod pri parkiranju unazad,
kožom obložen obruč GT upravljača sa komandama audio sistema, kožom obložena
ručica menjača, paket UVO (audio sistem sa TFT-LCD ekranom 4 inča osetljivim na
dodir i prikazom slike sa kamere za vožnju unazad), nasloni za glavu podesivi
po visini, zadnja klupa sklopiva i deljiva u odnosu 60:40, osvetljenje prtljažnika,
mreža u prtljažnom prostoru, Battery Saver - automatsko isključivanje
električnih potrošača pri zaključavanju vozila, električno pokretanje prednjih
stakala sa sistemom za automatsko spuštanje/podizanje i zaštitom protiv
uklještenja, krovna konzola sa pregradom za naočare, Bluetooth – sistem za
bežično telefoniranje sa komandama na upravljaču, tempomat i limitator brzine
sa komandama na upravljaču, Flex Steer - sistem podešavanja upravljača zavisno
od željenog načina vožnje, senzori za kišu, automatska LED dnevna svetla, ECM –
unutrašnje ogledalo sa automatskim zatamnjivanjem, senzor za kišu, odmrzavanje
prednjih metlica brisača, električna ručna kočnica, dodatni grejač u kabini
(PTC heater)
SPOLJAŠNJOST: Xenon AFLS prednja svetla sa funkcijom inteligentnog prilagođavanja (automatsko podešavanje po visini i pranje), elektro pomični stakleni panoramski krov, 18'' aluminijumski naplatci sa pneumaticima 225/40 R18, dvojna sportska izduvna cev, crvene kočione čeljusti, sportski odbojnici, tonirana stakla, LED prednja i zadnja svetla, ručice vrata u boji vozila, zadnji brisač i grejač stakla, električno sklopiva spoljna ogledala sa integrisanim pokazivačima smera (auto funkcija preklapanja), LED svetla u kudištima spoljnih ogledala
Tehnički podaci - Kia pro_cee'd GT
MOTOR
1,6 Turbo-GDI (150 kW / 204KS)
Tip motora
Benzinski, 4 cilindra
Zapremina motora (ccm)
1591
Maksimalna snaga
(kW / KS pri o/min)
150 / 204 ~ 6.000
Obrtni moment (Nm pri o/min)
265 ~ 1.750 - 4.500
Maksimalna brzina (km/h)
230
OSLANJANJE
Napred
McPherson sa stabilizatorom i gasnim amortizerima.
Nazad
Nezavisno Multilink oslanjanje sa stabilizatorom UPRAVLJANJE Zupčasta letva, MDPS električni progresivni servo upravljač KOČNICE Hidraulične, dvokružne, dijagonalne; ABS sa elektronskom raspodelom kočione sile EBD
Napred
Prisilno hlađeni kočioni diskovi (16 inča)
Nazad
Kočioni diskovi (14 inča)
PNEUMATICI I NAPLATCI
Dimenzije pneumatika i naplataka
225/40 ZR18, 7.5J x 18
Rezervni točak
T125/80 D16 (privremeni rezervni točak)
DIMENZIJE I OSTALE SPECIFIKACIJE
Spoljašnje dimenzije (mm)
Dužina 4.310
Širina 1.780
Visina 1.430
Međuosovinski razmak 2.650
Razmak između točkova
(napred / nazad)
1.545 / 1.553
Prepust (napred/nazad)
900 / 760
Masa praznog vozila sa vozačem (kg) (min-max)
1.359 – 1.448
Najveća dozvoljena masa (kg)
1.850
Prtljažni prostor (l)
380 / 1.225
Rezervoar za gorivo (l)
53
EMISIJE I POTROŠNJA GORIVA
Emisije CO2 (g/km)
171
Vožnja u naselju (l/100 km)
9,7
Vožnja izvan naselja (l/100 km)
6,1
Kombinovana vožnja (l/100 km)
7,4
*Svi podaci i oprema mogu se promeniti bez prethodne najave fabrike ili distributera
Doplata za metalic ili MICA boju: 370 eur
Doplata za specijalnu bisernu HW2 boju: 370 eur
NAVTEQ - navigacioni sistem integrisan u središnju konzolu sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kartama Evropskih država: 1.000 eur
Koja debilnost uvoznika. U Srbiji (ne i drugde) uz obični ceed ili ceed SW ne možeš ni uz doplatu da dobiješ rezervni točak, a uz pro ceed GT serijski dobijaš (suženi) rezervni točak od 18 cola."Zemljo,otvori se..."
@ ivan_023
Za 21.800€ koliko kosta Octavia vRS nema ni 1 auto sa tim performansama, a tih dimenzija.
Pa znam. I tako dolazimo do zaključka da je Octavia savršen auto bez konkurencije :)
Pffff! Za te pare kupis jedan Citygo i OCtaviou VRS, ili Golf GTI ili dve godine star BMW 3 kupe itd itd.
18990 je cena za ovo.
Megane RS 27.000 evra.. 2.0 Turbo, 265 ks i rekord kruga na Nirburgringu za prednji pogon..
Ovo se neće kupovati u Srbiji, to je jasno, taman da košta 20 000€.
@stranac 15 Avg 2013, 19:41
по овој цени, ово се неће нигде продавати :)
Izgleda odlicno a i performanse su vise nego dovoljne i plus je u full opremi... ne znam sta se pojedinci pros*ravaju kada onaj koji bira vozilo u ovoj klasi ne gleda sigurno prakticnost nego izgled... a Megane RS je upotrebljiv samo na stazi, a sto se tice opremljenosti i materijala - spartanac je za GT...
P.S. Svaki novi auto je preskup za bilo kog u Srbiji... barem za vecinu...
@Orlo 16 Avg 2013, 12:40
друже, КИА хечбек од 4,3 метра не може да кошта толико... једноставно производи под КИА брендом још увек не спадају тај ценовни ранг
@Столе
Da komentarisemo u nekoj 2005 ili 2006 u potpunosti bi se slozio sa tobom ali ovako ne, a evo i zasto: poslednjih nekoliko godina su preskocili jaz i dosli na nivo ostalih evropskih proizvodjaca po pitanju dizajna, enterijera, materijala, ponude motora i slicno i jedini logican korak u daljem podizanju imidza je sportski model ali i rast cene. Ne kazem da to nije puno novca, ali nije ni za ocekivati da sportski modeli budu jeftini...
P.S. U Nemackoj cene za GT pocinju od 22.990 eura sto je barem tamo jeftinije od npr Skode Octavije RS, GTI, ST i slicnih...