home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Uvoznik Kije za Srbiju je na svom sajtu (www.kia.rs) objavio cenovnik za sportsku GT verziju modela pro_cee'd.

Kia pro_cee'd GT u Srbiji ima cenu od 25.990 evra sa PDV-om, a pod haubom je 1,6 litarski T-GDI motor sa 150 kW/204KS i 265 Nm obrtnog momenta (standardno u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem), najveća brzina je 230 km/h, dok ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 7,7 sekundi.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Standardna oprema pro_cee'd GT

SIGURNOST: vazdušni jastuci za vozača i suvozača (suvozačev sa mogudnošdu isključivanja), bočni vazdušni jastuci, bočne vazdušne zavese, ESC - sistem za elektronski nadzor stabilnosti vozila sa sigurnosnim dodacima: TCS – el. sistem kontrole proklizavanja pogonskih točkova, VSM - Vehicle Stability Management, HAC - Hill Start Assist Control, ABS - sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja, EBD - elektronska raspodela kočione sile, BAS - automatsko pojačavanje sile kočenja, disk kočnice napred (16“) i pozadi (14“), imobilizator - elektronska blokada protiv pokretanja motora, automatsko zaključavanje vozila u vožnji, prekid dovoda goriva i automatsko otključavanje vozila u slučaju sudara, sigurnosni pojasevi sa limitatorom zatezne sile podesivi u tri tačke, ISOFIX sistem kačenja dečijih sedišta, Lane Departure Assist System - sistem upozorenja u slučaju nenamerne promene vozne trake, indikator neprivezanog pojasa za prednja i zadnja sedišta, zadnje svetlo za maglu, trede kočiono svetlo.

UDOBNOST: dvozonski automatski klima uređaj sa jonizatorom vazduha, daljinsko centralno zaključavanje sa sklopivim ključem i alarmom, sportska kožna sedišta RECARO, sportski oblikovane aluminijumske pedale, progresivni servo volan podesiv po dubini i visini, grejan obruč upravljača, pokazivač spoljašnje temperature, reostat - podešavanje intenziteta osvetljenja armaturne ploče, putni računar sa komandama na upravljaču, štitnici za sunce sa osvetljenjem i ogledalom na vozačevoj i suvozačevoj strani, Smart Key & Button Start - sistem pokretanja vozila bez ključa, električno podesivo i grejano vozačevo i suvozačevo sedište sa potporom u lumbalnom delu, podešavanje vozačkog i suvozačkog sedišta po visini, podesivi središnji naslon za ruku napred, dodatni otvor ventilacije nazad, TFT-LCD Supervision - sportski merni instrumenti sa putnim računarom, hlađenje pregrade ispred suvozača, indikator nivoa tečnosti vetrobranskog stakla, kamera za pomod pri parkiranju unazad, kožom obložen obruč GT upravljača sa komandama audio sistema, kožom obložena ručica menjača, paket UVO (audio sistem sa TFT-LCD ekranom 4 inča osetljivim na dodir i prikazom slike sa kamere za vožnju unazad), nasloni za glavu podesivi po visini, zadnja klupa sklopiva i deljiva u odnosu 60:40, osvetljenje prtljažnika, mreža u prtljažnom prostoru, Battery Saver - automatsko isključivanje električnih potrošača pri zaključavanju vozila, električno pokretanje prednjih stakala sa sistemom za automatsko spuštanje/podizanje i zaštitom protiv uklještenja, krovna konzola sa pregradom za naočare, Bluetooth – sistem za bežično telefoniranje sa komandama na upravljaču, tempomat i limitator brzine sa komandama na upravljaču, Flex Steer - sistem podešavanja upravljača zavisno od željenog načina vožnje, senzori za kišu, automatska LED dnevna svetla, ECM – unutrašnje ogledalo sa automatskim zatamnjivanjem, senzor za kišu, odmrzavanje prednjih metlica brisača, električna ručna kočnica, dodatni grejač u kabini (PTC heater)

SPOLJAŠNJOST: Xenon AFLS prednja svetla sa funkcijom inteligentnog prilagođavanja (automatsko podešavanje po visini i pranje), elektro pomični stakleni panoramski krov, 18'' aluminijumski naplatci sa pneumaticima 225/40 R18, dvojna sportska izduvna cev, crvene kočione čeljusti, sportski odbojnici, tonirana stakla, LED prednja i zadnja svetla, ručice vrata u boji vozila, zadnji brisač i grejač stakla, električno sklopiva spoljna ogledala sa integrisanim pokazivačima smera (auto funkcija preklapanja), LED svetla u kudištima spoljnih ogledala

Tehnički podaci - Kia pro_cee'd GT

MOTOR

1,6 Turbo-GDI (150 kW / 204KS)

Tip motora

Benzinski, 4 cilindra

Zapremina motora (ccm)

1591

Maksimalna snaga

(kW / KS pri o/min)

150 / 204 ~ 6.000

Obrtni moment (Nm pri o/min)

265 ~ 1.750 - 4.500

Maksimalna brzina (km/h)

230

OSLANJANJE

Napred

McPherson sa stabilizatorom i gasnim amortizerima.

Nazad

Nezavisno Multilink oslanjanje sa stabilizatorom UPRAVLJANJE Zupčasta letva, MDPS električni progresivni servo upravljač KOČNICE Hidraulične, dvokružne, dijagonalne; ABS sa elektronskom raspodelom kočione sile EBD

Napred

Prisilno hlađeni kočioni diskovi (16 inča)

Nazad

Kočioni diskovi (14 inča)

PNEUMATICI I NAPLATCI

Dimenzije pneumatika i naplataka

225/40 ZR18, 7.5J x 18

Rezervni točak

T125/80 D16 (privremeni rezervni točak)

DIMENZIJE I OSTALE SPECIFIKACIJE

Spoljašnje dimenzije (mm)

Dužina 4.310

Širina 1.780

Visina 1.430

Međuosovinski razmak 2.650

Razmak između točkova

(napred / nazad)

1.545 / 1.553

Prepust (napred/nazad)

900 / 760

Masa praznog vozila sa vozačem (kg) (min-max)

1.359 – 1.448

Najveća dozvoljena masa (kg)

1.850

Prtljažni prostor (l)

380 / 1.225

Rezervoar za gorivo (l)

53

EMISIJE I POTROŠNJA GORIVA

Emisije CO2 (g/km)

171

Vožnja u naselju (l/100 km)

9,7

Vožnja izvan naselja (l/100 km)

6,1

Kombinovana vožnja (l/100 km)

7,4

*Svi podaci i oprema mogu se promeniti bez prethodne najave fabrike ili distributera

Doplata za metalic ili MICA boju: 370 eur

Doplata za specijalnu bisernu HW2 boju: 370 eur

NAVTEQ - navigacioni sistem integrisan u središnju konzolu sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir i kartama Evropskih država: 1.000 eur





čitanja : 2314



Komentari

Octavia vRS je 4.000e jeftinija, brža je, veća....

Autor ivan_023 15 Avg 2013, 13:43

Koja debilnost uvoznika. U Srbiji (ne i drugde) uz obični ceed ili ceed SW ne možeš ni uz doplatu da dobiješ rezervni točak, a uz pro ceed GT serijski dobijaš (suženi) rezervni točak od 18 cola."Zemljo,otvori se..."

Autor Josif 15 Avg 2013, 13:47

Kupio bi onu s 5 vrata, naravno kad bi imao pare

Autor Milos89 15 Avg 2013, 13:52

Ha!

Autor Dikh tu kava 15 Avg 2013, 14:51

@ ivan_023
Za 21.800€ koliko kosta Octavia vRS nema ni 1 auto sa tim performansama, a tih dimenzija.

Autor Engouh 15 Avg 2013, 15:14

Pa znam. I tako dolazimo do zaključka da je Octavia savršen auto bez konkurencije :)

Autor ivan_023 15 Avg 2013, 15:40

Pffff! Za te pare kupis jedan Citygo i OCtaviou VRS, ili Golf GTI ili dve godine star BMW 3 kupe itd itd.

18990 je cena za ovo.

Autor Fordovac 15 Avg 2013, 18:21

Megane RS 27.000 evra.. 2.0 Turbo, 265 ks i rekord kruga na Nirburgringu za prednji pogon..

Autor Vlada 15 Avg 2013, 19:27

Ovo se neće kupovati u Srbiji, to je jasno, taman da košta 20 000€.

Autor stranac 15 Avg 2013, 19:41

@stranac 15 Avg 2013, 19:41
по овој цени, ово се неће нигде продавати :)

Autor Столе 16 Avg 2013, 09:15

Izgleda odlicno a i performanse su vise nego dovoljne i plus je u full opremi... ne znam sta se pojedinci pros*ravaju kada onaj koji bira vozilo u ovoj klasi ne gleda sigurno prakticnost nego izgled... a Megane RS je upotrebljiv samo na stazi, a sto se tice opremljenosti i materijala - spartanac je za GT...
P.S. Svaki novi auto je preskup za bilo kog u Srbiji... barem za vecinu...

Autor Orlo 16 Avg 2013, 12:40

@Orlo 16 Avg 2013, 12:40
друже, КИА хечбек од 4,3 метра не може да кошта толико... једноставно производи под КИА брендом још увек не спадају тај ценовни ранг

Autor Столе 16 Avg 2013, 15:54

@Столе
Da komentarisemo u nekoj 2005 ili 2006 u potpunosti bi se slozio sa tobom ali ovako ne, a evo i zasto: poslednjih nekoliko godina su preskocili jaz i dosli na nivo ostalih evropskih proizvodjaca po pitanju dizajna, enterijera, materijala, ponude motora i slicno i jedini logican korak u daljem podizanju imidza je sportski model ali i rast cene. Ne kazem da to nije puno novca, ali nije ni za ocekivati da sportski modeli budu jeftini...
P.S. U Nemackoj cene za GT pocinju od 22.990 eura sto je barem tamo jeftinije od npr Skode Octavije RS, GTI, ST i slicnih...

Autor Orlo 16 Avg 2013, 18:07