home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Većina Škodinih modela se trenutno može kupiti sa popustom, a cenovnike možete pogledati na sajtu Alpros Auta, ovlašćenog prodavca i servisera ovih čeških automobila.

http://www.skoda.co.rs/fabia/fabia-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/roomster/roomster-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/rapid/rapid-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/new-octavia/new-octavia-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/new-octavia-combi/cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/yeti/yeti-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/superb/superb-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/superb-combi/superb-combi-cenovnik/

http://www.skoda.co.rs/praktik/praktik-cenovnik/



čitanja : 2907



Komentari

E sad troklipni benzinci imaju neku kako tako realnu cenu 8800€. Kad je skinu na 8000€ biće to realna cena i dobra kupovina.
1,6TDI je bezobrazno skup i dalje.

Autor bumbar 16 Avg 2013, 23:32

Yeti poskupeo???
Zar nije bio ranije najjeftiniji model oko 12-13 hiljada?

Autor Vlada 17 Avg 2013, 02:07

Inako je 4x prodavanija od Dačije, a sa ovim popustima, ima da pokida

Autor Engouh 17 Avg 2013, 09:55

Zaista je čudno kako su ljudi u Srbiji bez razmišljanja, opčinjeni Škodom. Evo već u susedstvu, Skoda je statistička greška učešća u prodaji.

Autor stranac 17 Avg 2013, 11:13

Octavia ima odlične cene.

Autor Predrag® 17 Avg 2013, 11:18

Novi Renault Capture je oko 13500€ sa metalik bojom, predivnim i svežim izgledom, lepim paketom opreme, sa novim Start - Stop 90ks TCE motorom. Auto ima izuzetno iskorišćenje unutrašnjosti, ergonomiju i udobnost.
Ono što Fabija ili Octavia za slične pare nudi je smešno. A tek smešni Jeti, koji i jeste ustvari kako tako u klasi Captura.
Ili Fiat 500L, je nebo za Skodu, pa svemu.
Nekada su Rusi davali rezervne karike, platine i sl. uz motorcikle, pa bi tako i Skoda trebala da u gepek stavi po jednu turbinu tipa IHI, set lanac lančanici, nek se nađe.

Autor stranac 17 Avg 2013, 11:48

Predrag®

Za tu cenu koju ima - octavia nudi vise nego dovoljno. Em nov model, pouzdana vw tehnologija, a prostara ima i za klasu vise od konkurenata, narocito na zadnjoj klupi. Skoda trenutno ima smenu nekoliko modela, do kraja godine skocice prodaja ponovo. I skoda danas ima imidz, kupuju je ozbiljni ljudi, poslovno vozilo (superb) koje i mnogo luksuzniji proizvodjaci respektuju, i neko je poredi sa dacia-om ili fiatom?

Fiat poslednjih 20 godina nije sposoban da napravi limuzinu u tom segmentu.

Autor Damko 17 Avg 2013, 12:54

Damko
Tačno tako. Dodao bih i Renoom.

Autor Predrag® 17 Avg 2013, 12:59

Ma ljudi, čekajte! Čitam ovde već par dana već ustaljeni aksiom, da "Skoda ima smenu generacija, pa da zato ima pad prodaje".
Ma, ovaj aksiom je nenormalan, neprirodan, jer svaki proizvođač ima trenutni skok prodaje izbacivanjem novog modela, što je i cilj laganja u nove modele.
To što Skoda ima pad prodaje na novim modelima, upravo govori sve. Priča o VW Skoda tehnologiji je smešna, a na kraju Skoda je ispod tog VW po svemu, a VW je klasika.
Znači, to što ne idu novi Skoda modei je posledica zasićenje, nepoverenja, diskutablnog dizajna, visoke cene, jake konkurencije.... Tu treba tražiti razloge!

Autor stranac 17 Avg 2013, 13:00

Sačekajmo kraj godine ;)

Autor Predrag® 17 Avg 2013, 13:09

Samo je Octavia "smenjena", o cemu pricate?

Autor carobnjak 17 Avg 2013, 13:14

Octavia je smenjema kao najprodavanija, Fabia tek treba da se smeni (a druga je po prodaji). Kada stigne novi Rapid i nova Fabia skočiće prodaja.

Drugo, bez obzira na rezultate, Škodina ponuda modela je daleko ispred Dačije i Fiata, a bolja je i od Renoa. Kvalitet ne može ni da im se poredi.

Neki vidim hvale 0,9 TCe, a tek se ispilio.

Autor Predrag® 17 Avg 2013, 13:22

Škoda Superb se koristi i u Briselu kao državno službeno vozilo, a to što neko misli da je Škoda u klasi Dačije, greši.
Svi modeli Dačije od najmanjeg , do najvećeg su na istoj B platformi.
Škoda ima najmanje 5 platformi, 5 zvezdica za bezbednost i u Britaniji igra ulogu best familly car, tačnije Oktavija pune 4 godine, a valjda će i nova.
Yeti je među najprodavanijim modelima u Britaniji.
Buduća Fabija treba da ponudi ono što niko ne nudi u klasi. Živi bili, pa videli

Autor Engouh 17 Avg 2013, 13:41

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=04&nav_id=708487

ŠKODA: najbolji proizvođač automobila u Velikoj Britaniji

05.07.2013

› Nagrada britanske organizacije za zaštitu potrošača: ŠKODA, kao jedini proizvođač automobila, već drugi puta osvaja nagradu ‚Which? Awards’

› Marka oduševljava najboljim omjerom uloženog i dobivenog, pouzdanošću i najvišim stupnjem zadovoljstva kupaca

› Ekspanzija marke ŠKODA u Velikoj Britaniji: isporuke do kraja svibnja porasle za 15,1 posto

Mladá Boleslav, 4. srpanj 2013. – ŠKODA je prema britanskoj organizaciji za zaštitu potrošača ‚Which?’ najbolji proizvođač automobila u Velikoj Britaniji. Marka je sada odabrana za ‚Best car manufacturer’. Riječ je o već drugoj pobjedi marke ŠKODA na ovom natjecanju nakon 2010. godine.

Autor Engouh 17 Avg 2013, 13:50

Cena od 8850 za fabiu 1.2 ambient je sasvim OK.Kada pominjemo daciu, po sličnoj ceni se nudi logan 1.2 Lpg sa cenom 8810. Dakle po istoj ceni, samo što logan ima fabričku instalaciju gasa, a pritom u opremi 4 vazdušna jastuka, ABS sa ESP. Šta mislite, šta je bolja kupovina?!

Autor vladimiris 17 Avg 2013, 13:52

Kaze Deki L:

"Buduća Fabija treba da ponudi ono što niko ne nudi u klasi. Živi bili, pa videli"

Slazem se ako si mislio na najvecu kolicinu ruznoce za ulozen novac... :)

Autor carobnjak 17 Avg 2013, 13:58

Englezi su namazani samo tako. Ne bi dali ni peni više za dobar kvalitet i uopšte ih ne interesuje koja je firma.

P.S. ESP mi se smučio zbog integrisanog ASR-a koji ne mogu da isključim, pa mi auto zimi ostaje zaglavljen na parkingu. Zbog toga je Yugo tu. Drugo, hill hold može da bude suvišan kada neko ispred na usponu krene unazad...

Autor Predrag® 17 Avg 2013, 13:58

Uopste ne razumem ovo hvalisanje Skode. Jedino Octavia zasluzuje respekt. Koliko ce jos godina proci do pojave nove Fabije? Ova vec prastara je skinula dizajn Swifta a u medjuvremenu su svi u klasi izbacili nove modele osim Suzukija.

Autor rasa 17 Avg 2013, 14:08

Kolega uzeo novu Oktaviju, najjfetiniji model. On je zadovoljan, prethodno imao Oktaviju I.
Solidan auto ali nista vise. Spolja izgleda bas jeftino ako su kvake crne boje, unutra takodje, ali to je ipak bazna verzija.
Motor 86 ks na tu tezinu i velicinu, sta reci...

Pitao sam ga sto nije uzeo Rapid, kaze gledao ali se razocarao. Prvo, izasla bi skuplje da ima svu opremu kao bazna Oktavija, a drugo enterijer je toliko los da je ostao zapanjen, posebno su ga razocarala losa sedista! A kvalitet plastike je ispod nivoa Oktavije 1...

Tako on kaze, ja sam samo klimnuo glavom... :)

Autor carobnjak 17 Avg 2013, 14:17

Pa,po ovim "akcijskim cenama" se oktavija prodaje od prvog dana tako da je to sa "popustom" teška prevara.
Rapid jeste unutra ružan,ali ni oktavija nije daleko,a nekim elementima spolja je u negativnom smislu ušila i rapida i fabija. Rod rodjeni

Autor rooster 17 Avg 2013, 16:43

@Engouh,
prodaja yeti-ja u 2012 godini u velikoj britaniji: 7,300.
i taj yeti je "među najprodavanijim modelima u Britaniji"?
radi poredjenja, prvoplasirana ford fiesta je prodata u 109,265 primeraka, a cak i 10-plasirani bmw 1-series u 34,488, sto znaci da skoda yeti nije ni blizu vrha.
sto ne uradis pretragu na google dejane pre nego sto ovako nesto odvalis?

Autor mile antena 17 Avg 2013, 16:51

Možda reno kaptur sa 3 cilindra i može da se nadje za 13.500,ali benzinac sa 4 cilidnra (1.2 TCe) košta već ok0 17.500 ako se ne varam,tako da ne razumem što ga ovde uzdižu ili što se podsmehuju "troklipnjačama" VW-a.A ponudom prostora kaptur je više konkurent fabije,dok mu cena gadja oktaviju.

Autor rooster 17 Avg 2013, 17:04

Tvrdim odgovorno, da kvalitet Fabije, Rumstera, Rapida, Jetija u klasi Dacije. To sniženje cena govori. Može se maštati do sudnjeg dana, ali to je istina i ti modeli su namenjeni za siromašna tržišta prevashodno.
Ono što je iznad su Oktavija, koja je već solidnije vozilo i Superb koji je za klasu iznad Dacije (koja tako nešto i nema u ponudi). Čak se može reći da ni Renault nema automobil u klasi Superb-a (mada dizajnerski skrou omašen).
Ali činjenica je da je Octavia 2, po svim parametrima gora od Octavia 1, posebno po enterijeru i opštem kvalitetu.
Još jednom kažem, Skoda u Srbiji ima neverovatan uspeh, koji je zasluga dilera Kola i javnih preduzeća....

Autor stranac 17 Avg 2013, 17:11

stranac
jel možeš da povučeš neku paralelu izmedju novog 1.4 TSI od 140 ks u oktaviji sa meganom 1.2 TCe od 115 i 130 ks. Ipak taj VW ima značajniji moment (250Nm) u odnosu na reno (190 i 205Nm),a postoji i razlika perfomansi,tako da mislim da reno ipak nema prikladan (savremen) motor za tu klasu

Autor rooster 17 Avg 2013, 18:50

1,4 TSI je stari motor veće kubikaže od 1,2 TCE. 1,2 TCE je motor najnovije generacije, sa dosta novih patenata, koji u prvom redu smanjuju potrošnju goriva. Vetovatna razlika u potrošnji je oko 30%. TSI motori su poznati kao veliki pozrošači goriva.
Inače, podaci o potrošnji od strane Renaulta su realni podaci, što se ne može reći za većinu konkurencije.
Inače i TCE i TSI po karakteristikama koje se mogu razlikovati u vožnji, najviše zavisi od vrste vozila u koja se ugrađuju, mase i otpora vazduha.

Autor stranac 17 Avg 2013, 19:51

Joj Mange šta ti pišeš...

Autor Predrag® 17 Avg 2013, 20:18

Porediti skodu i daciju je glupost. Octavia A5 je bestseller jer pruza dovoljno za nase uslove a mnogo vise od golfa od kog je znacajno jeftinija. Auto i posle par godina stoji utegnut, dobro drzi na putu, materijali kako treba pa se ne poznaje habanje. Kada sam je uzimao, gledao sam tada novi megane, koji je u tom trenutku bio ispod skode sa kvalitetom materijala u kabini. Sa dacijom je ne poredim, to mogu samo laici.

Nova oktavija je dobra tek u ambiente paketu, tj tek je tu materijal na nivou A5, a elegance je odlicno upakovan i ima odlicnu opremu za te pare, trenutno ne vidim bolje resenje za porodicni automobil od oktavije. Ali ne gledajte bazni paket jer je definitivno samo ista presa koriscena, ali je sirovina puno losija nego kod ambiente i elegance modela pa je plastika nikakva, otud i tako niska ulazna cena.

Da se nisam pruzio za bolji auto od skode, verovatno bih vozio novu oktaviju, 22.308e za 2.0TDI automatik je odlicna cena.

Nisam pristrasan nekom brendu, volim da probam uvek razne automobile, skodi nedostaje smek, ali cesto prosecan kupac i ne trazi smek vec funkcionalnost.

Autor Rade 17 Avg 2013, 22:24

1.4Tsi, vozio golfa 7 sa tim motorom, verzija sa 12x konja, mislim 122 nisam siguran. Presao oko 500km sa pola rezervoara, doduse svajscarsko gorivo. Odusevljen sam performasama i potrosnjom, tih motor, dovoljno snazan da ponese golfa, lepo ubrzava, mala je razlika izmedju njega i 2.0tdi koji sam dugo vozio. Vise volim dizel-e, zbog kilometraze koju prelazim, ali ovaj motor me je odusevio.

Autor Rade 17 Avg 2013, 22:26

Skoda svakako nije savrsena, ali odvale da se moze porediti sa Dacijom su tu da bi se pojedinci nervirali, i izazvali, ali dobro...
Skoda je veoma pristojan auto, koji nudi jeftinije VW-ovu tehniku koja se lako moze naci i u Audi-ju, a pored toga nudi najvise lima i prostora za pristojne pare... ko ne pati od imidza a zeli da jeftinije prodje nece mnogo da pogresi, a o dizajnu ne bih trosio reci jer je sve individualno. Octavia je veoma dobar auto, pogotvo ova nova - pregledna, prostrana i dobra motorizacija ako se naravno izbegne osnvna oprema i motor.
Nedostatak Fabije je taj sto je ona tu dosta dugo na trzistu, a osnovne verzije po nekom mom misljenju treba zaobici u sirokom luku jer ono sto nude je stvarno jadno, kao i osnovne troklipnjace, ali u srednjem paketu i sa TSI motorima to je pristojna ponuda.
Uspeh na nasem trzistu se zasniva na muckama u javnim nabavkama u drzavnim preduzecima i nicim drugim... i malo sto je "dete" VW-a...

Autor Orlo 17 Avg 2013, 23:08

Oooo, neki a porede Skodu sa Audijem.
Sećam se nekadašnjih teorija da je VW kao i Audi, pa i bolji, da je VW premijum automobil.
Te priče su utihnule zbog krize i nemogućnosti kupovine novih VW, ali evo nova teorija je "Skoda premijum".
Što se TSI motora tiče, i vrapci znaju da su to motori sa velikom nepouzdanošću, havarijama, motori koji nisu mali potrošači.
Lično često vozim 1,2 TSI i tvrdim da troši više od Megana 1,6 16V 110ks, na autoputum i u gradu.
Službena Oktavija 1,4 TSI u proseku troši preko 10L, što je više od kulturnog atmo benzinca od 2000cm3.

Autor stranac 17 Avg 2013, 23:20

Orlo
Fabija 1 kad se pojavila, bila je klasu iznad tadašnjeg Logana prve generacije.
Trenutno stanje je izjednačeno.
Upravo neki su napredovali a neki nazadovali.
A to da i "malo dete zna šta je VW", ja ti kažem da i mala deca znaju da VW nije kao što je bio (bar u pričama). Saznala su deca da tu ima mnogo boljih kola, jeftinijih, lepših.
Čak je direktor VW snimljen kako komentariše svojim saradnicima novi I30, sa rečima "kako mi ne možemo da napravimo ovakav automobil"??

Autor stranac 17 Avg 2013, 23:36

Pa naravno da se Oktavija ne moze porediti sa Dacijom kad Dacija nema model u toj klasi!
To vazi i za Superb.

Svi ostali modeli koji postoje kod obe marke se jos kako mogu porediti a to najbolje pokazuju njihove slicne cene!

Objektivan i priseban covek ce znati da nema vece razlike u kvalitetu niti bilo cemu, jer da nije tako Skoda bi bila znatno skuplja a sami znate da nije!
Jel argument dovoljno jak? :)

Autor carobnjak 17 Avg 2013, 23:40

@Rade
da, potvrdio si moju pricu oko bazne Oktavije, pozdrav!

Autor carobnjak 17 Avg 2013, 23:41

@stranac
Fabia 1 kad se pojavila, 1999.godine, Logan nije ni postojao!
On je dosao tek 5 godina kasnije... :)

Autor carobnjak 18 Avg 2013, 01:13

carobnjak
Utoliko pre, jer je Fabija 1, zaista bila za klasu bolja od Logana 1.
Hteo sam da kažem da su u istom momentu proizvođeni.

Autor stranac 18 Avg 2013, 10:30

Autor Engouh 17 Avg 2013, 09:55

Dejan L

hahahahahah

Autor NemanjaBB 18 Avg 2013, 13:53

@stranac
Ja u ni jednom trenutku nisam poredio Skodu i Audi kao prvo, niti sam spomenuo da je VW nesto najbolje na svetu tako da preporucujem da procitas ponovo moj komentar.
Osim toga ni u cemu nisu Skoda i Dacia na istom nivou, iako nekima osecaj plastike na dodir deluje isto. Tu je i bezbednost, ako izuzmemo one osnovne klotare bez dva vazdusna jastuka koje se kod nas prodaju zahvaljujuci nasim velikodusnim uvoznicima, karoserija kod Skode je cvrsca i jaca prilikom sudara u odnosu na Dacijinu, a Fabija 2 je vec sada star proizvod na trzistu koji uskoro ceka zamenu.
Nisam nikakv hejter Dacije (niti fan Skode) samo je smatram sasvim pristojnom markom za male novce, ali svakako nije iznad ili u nivou Skode. Dacija je pravljena da bude jeftina a kada auto prave ekonomisti i racunovodje tu mora nesto da se ustine na kvalitetu.

Autor Orlo 18 Avg 2013, 17:41

Orlo
Klotara Skode (Fabija, Rapid, Rumster, Jeti) je gori od klot Dacije, manje se dobije.
"Na dodor" Dacija izgleda slično Skodama klot.
Sta bo bilo u udesu, ko bi bio jači hm? Što poći na kraju od nesreće?
I u Srbiji, 90% škoda su klot...
Zato, nemojmo se stideti poređenja Dacija vs Skoda.
Na kraju, opaske nisam ostavio radi tebe samo, nego radi ustaljenog mišljenja srpske javnosti (nestručne).
VW - to je običan automobil, uvek bio i ostao, samo uvek neopravdano skup. Ova čena trenutno je čak i u granicama normale.
Od prvog VW koji se masovno vozio u bivšoj Jugi, Bube koji je po svim kritrijumima bio nesavremen, zaostao, skup, čak i nepouzdan (porediti ga sa Z101 je bilo smešno), pa do Golfa 7, stanje je isto. VW je kod nas proslavio dizel motor, koji drugi nisu imali u socijalizmu, počev od Golfa 1, i vožnja na lož ulje.

Autor stranac 18 Avg 2013, 18:35

Ja kad nisam za nesto siguran, odem, opipam, pregledam porverim uzivo i dam svoje subjektivno misljenje, volim automobile, i volim da ih pregledam detaljno i jednostavno na prvi pogled se vidi kako je nesot upakovano, materijali, konstrukcija, prese, plastika na prekidacima, sedista, izolacija, ususkavanje motora, sve to je na puno bolji nacin uradjeno kod skode nego kod dacije. I ja bih voleo da dacija to radi bolje pa da pada cena skodi, i ne samo skodi, svidja mi se i kad mazda uradi auto poput sestice, pa ni ne pogledam bw pored nje, dok audiju lako spustim cenu...kao potrosac i kupac uvek volim da dam manje para a da dobijem vise, evo npr vrlo rado bih provozao novog ceed-a, jer mi se jako dopada, u uscu je svojevremno bio izlozen i30 pa sam ga detaljno izdrndao, ali kako cujem drugar je uzeo klot i30 i isti slucaj kao sa oktavijom, ogoljeni materijali za ulaznu cenu... svi to danas rade.

Autor Rade 18 Avg 2013, 22:41