Novi Nissan Qashqai u Srbiji od 17.600 evra

Nova, druga generacija Nissanovog uspešnog crossovera Qashqai (od 2007. do danas proizvedeno više od 2 miliona komada), na tržištu Srbije startuje po ceni od 17.600 evra.
Što se palete motora tiče, kupcima u Srbiji su za sada na raspolaganju benzinac 1.2 DIG-T sa 115KS i dva dizelaša (1.5 dCi sa 110KS i 1.6 dCi sa 130KS), kao i 6-stepeni ručni menjač i X-Tronic transmisija.
Bazna verzija novog Qashqaija u Srbiji košta 17.600 evra, a to je Qashqai 1.2 DIG-T sa 115KS, sa 6-stepenim ručnim menjačem, Visia opremom i 2WD pogonom.
Kompletan cenovnik za novi Qashqai u Srbiji možete pogledati OVDE (u pdf formatu).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
4.300 eura košta "prelaz" sa "Acenta" na "Tekna"?
A bazni 4WD ( sa plastičnim volanom ) je 23.300?
Mislio sam da neće značajnije dizati cene
Otprilike u liniji sa ponudom iz Toyote, a znacajno jeftiniji od Honde, kod koje je za normalnu opremu potrebno i te kako doplatiti. Ipak, CR-V meni deluje kao "ozbiljniji", blize SUVu nego sto je to RAV ili Qashqai. Mada, tu je i Mazda..
Za 26200 potpuno opremljen dizel. Bez 4wd, ali dopada mi se to sto svako bira sta zeli, nisu vezani motori i paketi. Nisam primetio opciju panorama krova, a to je bila jedna od kul stvari na prethodnom modelu.
P.S. Vidim sad da je na Tekni standardan stakleni krov. Time je ponuda jos bolja.
A ko ne zeli ovako nesto, uvek je tu Skoda za pola para.
Tojota je ubedljivo najskuplja u ovoj klasi od japanskih proizvodjaca. RAV4 sa 4WD nemas da pazaris ispod 30k, a najjeftinija verzija je nesto iznad 20k. Mazda CX5 Awd pocinje oko 27, kao i CRV.
Qashqai je doduše ipak manji i od CRV-a, i od CX5 i od RAV4. Mislim da je cena za 4wd malo viša nego što bi trebalo, ali su zato entry-level modeli skroz OK. Dopadaju mi se ova LED svetla prednja.
mogu zamisliti kako 1.2 benzinac sa samo 115 hp ide u ovolikom autu
Rav je toliko socijalan, da ne znam zasto bi ga iko izabrao, pogtovo u visim nivoima opreme, gde kosta kao X3.
Slican problem ima i Honda.
Bazna varijanta je apsolutni Best buy, samo sto treba dokupiti policu za gepek i imas sve sto ce ti ikad trebati (cak i tempomat i limitator brzine!).
Fordovac,
Meni RAV4 u višim paketima izgleda odlično:
http://www.carsoholics.com/wp-content/uploads/2012/11/2014-toyota-rav4-interior.png
http://www.mascoche.net/novedades/files/2013/10/toyota-rav4-2014_12.jpg
Viđam ih po gradu, deluje prilično masivno, široka je dosta...
Čak počinje i da mi se sviđa polako, gledano od napred i 3/4
Enterijer je isto originalan.
E sad, jedino što su zeznuli pozadi.
Inače ovaj auto ne kupuju oni što gledaju X3, već sasvim suprotno - oni što žele manje upadljiv auto, a da je pritom i "terenac"...
Ni X3 nije terenac, ali meni je npr kod automobila bitno da je spolja sto manji, unutra sto veci i da je enterijer odlican, zato mi je X3 benchmark. A i od svih fejk terenaca najbolje ide.
Pogledaj izduvnike ne Toyoti, kao iz 1995, prekidaci ispod radia(i 12v sa onako gadnim poklopcem za 30000 evra), tvrda plastika oko kvaka i grozni prekidaci za prozore. Prekidaci na volanu isto grozni. Oblogu gepeka ni ne spominjati.
Razumem, sve su ovo automobili koji kostaju duplo manje u baznoj opremi, ali su mi cudni njihovi prioriteti rezanja troskova u enterijeru (bitne stavke se ne popravljaju sa doplatom, a secam se svetlog primera Skode, da li Superb, gde si u visim paketima imao lepse prekidace za prozore sa hrom detaljima).
Da zaobidjemo to da moze biti terenac, posto se uglavnom prodaje kao pogon na dva tocka. I onda zakljucak...
Dobra ponuda je bazni Qashqai ako ga poredimo sa Golfom, 308, C4, i30, Ceed... jer je enterijer u startu dobar, i stvari kao tempomat ga zaista cine okej kupovinom... ali onda se zapitas za dizel, pa vidis da kosta isto kao BMW serije 1... onda pogledas doplate da taj bmw bude opremljen kao Qashqai(ako ne i bolje) i shvatis da je samo 2000 skuplji.
Sad, ako ga gledamo kao terenca, mnogo je skup za tako malo vozilo koje pritom nije luksuzno (moze biti luksuznije, ali za mnogo vece pare... ali i tad ako ne ides nigde sem na skijanje BMW 3 x drive sa sve luksuznim enterijeom deluje kao dobar izbor).
Sve u svemu, da GLA nije bezobrazno skup, a X1 krajnje odvratan, preuzeli bi sve kupce opremljenijim verizjama Kuge, Qashqai-a, RAV4, CRV...
I kao krajnji beozbrazluk da kamera za voznju unazad dolazi samo u okviru paketa na srednji nivo opreme.
Fordovac,
Uz dužno poštovanje mešaš babe i žabe.
Uporno ponavljaš kako ulazi u cenovni rang X3, što je i tačno, s tim da za iste pare 1 je apsolutno full a drugi totalno klot, koji ni ne liči na BMW. Evo ti pogledaj i sam:
http://s16.postimg.org/euq2ttljp/image.jpg
sa druge strane za isti novac dobiješ ovo:
http://www.carsoholics.com/wp-content/uploads/2012/11/2014-toyota-rav4-interior.png
Ne želim da branim Toyotu ili slično. ali moraš priznati da ima najoriginalniji enterijer od svih SUV-ova te veličine.
Izgleda moderno, a enterijeri qashqai-a, X3, Kuge i ostalih izgledaju dosadno spram njega koliko god bili kvalitetniji.
RAV4 je rodonačelnik ovog segmenta, i uz tradicionalan kvalitet ima razloga da bude skup, ali naravno svako bira šta mu volja...
pozz
Ne razumem koji je moron panorama krov "spario" isključivo sa 19" felnama. Ovo je kao i porodično vozilo, ali ne razumem koji normalan porodičan čovek za svoje najmilije želi 19" felne?
Da im bubrege odvali?
I da "normalne" gume od 19" plaća po nekim sumanutim cenama? Ili treba da kupi kineske?
Totalna imbecilija "paketiranja"