home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Vrele Gume

Tesna se borba vodila između januara 2013. i januara 2014. Ovogodišnji prvi mesec u godini, na kraju ipak pozitivniji od onog prošle godine.

Nakon 8 godina uspešnog analiziranja tržišta, januar 2014. ostaće zabeležen po tome što smo prve zvanične rezultate, potvrđene i obrađene dobili od Udruženja uvoznika automobila.

Škoda je i prema ovim zvaničnim podacima, opet najuspešnija. Prate je VW i Fiat, dok je inače papirološki solidan Hyundai totalno podbacio.

Broj prodatih vozila u Srbiji po markama u januaru 2014. godine:

Škoda 213

VW 162

Fiat 159

Renault 103

Ford 70

Dacia 63

Kia 60

Opel 54

Hyundai 43

Toyota 43

FAS*** 37

Honda 22

Lada 21*

Audi 20

Chevrolet 20

Nissan 20

Mercedes 18*

BMW 17

Suzuki 17

Mazda 14

Peugeot 10

Smart 6*

Jeep 4

Seat 4

Volvo 4

Mini 2

Isuzu 2*

Land Rover 2

Alfa Romeo 1

Citroen 1

Lancia 1

Subaru 1

Chery 1

Chrysler 0

Dodge 0

Mitsubishi 0

Porsche 0

Saab 0

SsangYong 0

Zastava** 0

Hummer 0

Lexus 0

Mahindra 0

Infiniti 0

* orijentaciono/nepotvrdjeno

** ukupno sa modelom Z10

*** Fiat Automobili Srbija

Ukupno: 1215

NAPOMENA:

Imajući u vidu da u tabelarnom prikazu imamo nekoliko nepotvrđenih podataka prodaje (označeni su zvezdicom), a koje smo dobili direktno od uvoznika, ovi rezultati se trenutno mogu smatrati nezvaničnim. Shodno tome, moguća su određena manja pomeranja koja neće značajnije uticati na ukupan rezultat prodaje vozila u januaru 2014.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 1824



Komentari

Sta li nalaze na Skodi

Autor B.M 11 Feb 2014, 21:31

Samo 2 Land Rovera a novih RR nikad više! Kako to?
pozz

Autor Raziel 11 Feb 2014, 21:44

I ja se pitam kako samo dva Land Rovera?

Autor ALEKSANDAR BG 11 Feb 2014, 22:44

Vidim prodaja FAS-a propade na dno od kada nema vise drzavnih subvencija za 500L... ipak ga nije prodavala fenomenalost...
Neverovatno je kako je ta subvencija dovela u nezgodan polozaj sve ostale uvoznike i kako niko nikada nece odgovarati za to stvaranje nelojalne konkurencije itd... zato nam tako i ide u drzavi jer niko ni za sta ne odgovara od glavonja...

Autor Orlo 11 Feb 2014, 22:59

A jel neko brani drzavi da proda svoj deo u FASu, i izgradi put, tako da nema vise nikakve obaveze prema Fiatu.

Autor B.M. 11 Feb 2014, 23:41

Tako sto tih 50 Range Rovera koje vidjamo u gradu kupe u inostranstvu, zatim dobiju povracaj PDVa, pa ispadne dosta jeftiniji nego u Srbiji, a ako ga preregistruju u Srbiji, nabave lazne papire preko Pere Zike i Mike, pa ga uvezu kao daleko jeftiniji automobil, i eto ustede od 30000 evra.

Autor Fordovac 12 Feb 2014, 00:35

Subvencija za Fiat 500L postoji, sve je isto kao i prošle godine:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/59141-fiat-500l-nacionale-trekking-living-kupovina/?p=995052

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/59141-fiat-500l-nacionale-trekking-living-kupovina/?p=996213

Autor Neša 12 Feb 2014, 05:55

Skoda kao iznenadjenje 21. veka

Autor Feroda 12 Feb 2014, 07:54

Država = građani. Građani su obmanuti od strane Fijata, koji nije ispunio silna obećanja od 2008. godine. Građani nemaju uvid u ugovor koji je potpisan sa Fijatom. Koje to obaveze država odnosno građani mogu da imaju prema Fijatu?

Autor CaMIRO 12 Feb 2014, 09:55

Pljuvao sam Škodu, ali ako imidž nije važan, to je verovatno automobil koji nudi najviše za uloženi novac. Ne pričam ni o dizajnu, ni o kvalitetu unutrašnjosti, samo o onome što dobiješ za uloženo.

Autor Nino 12 Feb 2014, 10:20

Da li neko zna da li je reexport dozvoljen zakonom.

Autor johny 12 Feb 2014, 10:32

Šta drugo da kažeš osim mizerno.Toliko se kola prodaju dnevno u Minhenu ili nekom drugom evropskom gradu slične veličine .Ali to je odraz naše kupovne moći koja je sve manja i manja.Ma na kraju krajeva ko mari za nova kola samo da imamo hleba dovoljno je.

Autor desperados 12 Feb 2014, 12:49

Evo ovde lepo pise da je cena 500L vracena na staro i malo povecana... bila je na pocetku 13.490 a sada je 13.900...

http://www.fiat500l.rs/cenovnik/FIAT%20500L%20-%20JAN%202014.pdf

Autor Orlo 12 Feb 2014, 13:01

Mi smo mnogo malo trziste, i Fiata vise kosta transport nego sto zaradi od prodaje u Srbiji.
Najbolje nek drzava ponudi svoj deo na berzi, i onda svako za sebe. Ovako gusi FAS ko nekad Zastavu.

Autor B.M. 12 Feb 2014, 15:01

B.M.
Skoda Srbija (ili Autocacak) ima ubedljivo najbolji marketing po srpskim merilima. Jednostavno zna kako da proda "žvaku" ili kako da ništa spakuje u luksuznu kesu.
Što se tiče FAS, Srbija može da proda svij udeo u FAS, onoliko koliko bi fiat platio. A to mu dođe blizu - ništa. Cela je priča u tome.
A ko koga guši! pa FAS iskazuje gubitak, tako da mi nemamo ni "conjka" - samo učestvujemo u subvencijama i sanaciji gubitka :))
B.M. savetujem ti da malo više voliš svoju zemlju od kapitalističko multinacionalnih derikoža.

Autor mange 12 Feb 2014, 15:33

FAS vremenom mora da izadje na berzu, i onda drzava moze da proda svoj deo bilo kome. A sto se tice Srbije, evo vec treci put u zadnjih nekoliko meseci se blokira pruga ka Baru, pa FAS ima problema pri transportu.. Znaci uslovi za rad u Srbiji su nepodnosljivi, ne samo da nema puta i obilaznice, vec im se i pruga blokira. Dalja rasprava o tome ko koga iskoriscava i zasto je gubitak je bespredmetna.

Autor B.M. 12 Feb 2014, 16:44

B.M.
Uslovi za rad su nepodnošljivi u Srbiji - tačno! Eto fiat u Srbiji daje plate koje dobar majstor zaradi za 5 dana! I Prevozi besplatno vozila tom istom prugom, a boli ih što troškove ranžiranja voznih kompozicija u svom krugu moraju da plate!
Zaboga, BM, pa zar mi Fiatu treba da pravimo autoputeve?? Pa oni 95% izvoze železnicom, a ne plaćaju ili plaćaju zanemarljivo, a taj transport je jeftiniji od drumskog bar 50%!!
B.M, pratim tvoje komentare, i nemogu da se otmem utisku da nisi boot iz Fiata!

Autor mange 12 Feb 2014, 17:02

@Orlo
rano si se obradovao! :)))

https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2014/02/11/nastavlja-se-kampanja-subvencionisanih-auto-kredita-za-fiat-500l

@Orlo 12 Feb 2014, 13:01
to su identicne cene kao pre godinu dana kada su popusti poceli, tj. kad se pojavio Nacionale...

Autor carobnjak 12 Feb 2014, 20:06

@Nino
ne treba da pljujes Skodu,
Dacia je sije u svakom pogledu, naravno ako se drzimo cenovnog ranga... :)

Autor carobnjak 12 Feb 2014, 20:07

@carobnjak
Daju subvencionisane kredite, ali vise ne daju subvencije od 3.000 eura... to je ono sto sam spomenuo...

Autor Orlo 12 Feb 2014, 20:34

Fiatu bi jedino zamerio sto nije uzeo i kamione. Iveco. Sad bi imali i tu izvoz. A da sam na njihovom mestu nikad nebi dosao u Srbiju i da mi sve daju dzabe.

Autor B.M. 12 Feb 2014, 20:52

@Orlo
cene nisu niti vracene niti povecane, nego je prvobitno u verziji POP kostao 13490 eura a Nacionale od pocetka do danas ide od 13900, naravno bez popusta!

Autor carobnjak 12 Feb 2014, 23:18

Cene ce ubuduce samo da padaju, ali drzava u kojoj svako moze da sedne na prugu i blokira voz, svakako je los izbor za velikog proizvodjaca i izvoznika. Plus sto je preko 200 auta osteceno tokom transporta do Bara.

Autor B.M. 13 Feb 2014, 08:58

@carobnjak
Izvinjavam se sto sam zbog neznanja pustio dezinformaciju o rastu cena, i time ostetio ugled Nj. K. V. Fiat i njegovih podruznica... ;)

Autor Orlo 13 Feb 2014, 13:15

@Orlo
izvinjenje prihvaceno, tako treba! :)

Autor carobnjak 13 Feb 2014, 16:34

P.S.
ako ti nesto oko Fijata nije jasno, ti slobodno pitaj!
I ja cu tebe za Opel, osim za "novi 1.6 CDTI MULTIJET"! :)

Autor carobnjak 13 Feb 2014, 16:45