Stopiran uvoz polovnjaka u Srbiju?!

Novi Pravilnik o uvozu polovnih automobila, koji je trebalo da uvede red u ovu oblast, za samo nedelju dana od početka primene doveo je do potpune blokade uvoza, odnosno carinjenja polovnjaka, tvrde špediteri.
Naime, otkako je posle uskršnjih praznika počeo da se primenjuje pravilnik koji predviđa da se pregled uvoznih vozila, umesto na carini, od sada radi u šest organizacija u zemlji, više hiljada vozila u celoj Srbiji još uvek čeka uverenje o tehničkom ispitivanju.
- Bez uverenja o ispitivanju vozila, ne možemo dalje u proces carinjenja, a situacija na terenu je takva da se jedno vozilo pregleda više od sat vremena. Iako u Ageniciji za bezbednost saobraćaja tvrde da imamo mogućnost da kontrolisanje vozila uradimo u šest institucija i na 166 ispitnih mesta, evo, konkretno u Subotici se to svelo samo na Auto-moto savez Srbije (AMSS) i prinuđeni smo da preglede radimo na tom mestu. Kakav je haos u pitanju, najbolje vam govori podatak da u zemlju svakodnevno uđe na desetine šlepera, a da svaki šleper nosi 10 automobila. Samo za ovih nedelju dana stvorio se ogroman čep od nekoliko hiljada vozila širom Srbije koja čekaju na uverenje o kontrolisanju automobila - rezigniran je Dragan Teodosijević, jedan od subotičkih špeditera.
Kompletan članak na sajtu Alo.rs
I sta sad, jel treba da zalimo sto ti krsevi ne mogu brze da udju u zemlju?
Jok, nego da kupujemo 500L umesto krsxeva??
Pa za pare date za 500L, može se kupiti extra Audi A3 TDI, star 2-3 godine! Zaista ne znam ko kupuje 500L osim firmi??
Druze, samo u Italiji se mesecno proda 7000 automobila 500L. To je preko 80.000 godisnje! A za nas standard je skup svaki nov auto pa zato uvozimo krseve..Trebalo bi videti s Fiatom da neki jeftiniji model prave kod nas, al cisto sumnjam da ce s novom opremom praviti nesto jeftino.