1.000.000 km garancije u Hondi

Posle izuzetno uspešne akcije „1.000.000 km garancije na motor i menjač za 1.6 i-DTEC“ za model Civic, Honda Srbija je odlučila da akciju ponovi, ovog puta za model CR-V. Akcija “1.000.000 km garancije na CR-V 1.6” trajaće dva meseca, sve do 31. oktobra.
Dizel agregat 1.6 i-DTEC deo je Hondine revolucionarne Earth Dreams palete agregata i menjača i predstavlja najlakši dizel agregat na svetu. Earth Dreams tehnologija nastala je na ključnom načelu: veće zadovoljstvo u vožnji i manji negativan uticaj na životnu sredinu.
Motor koji se nalazi u CR-V-u prvi je koji je nastao na osnovu Hondinog koncepta Earth Dreams. Karakteriše ga potrošnja od samo 4,5l na 100 kilometara i emisija izduvnih gasova od 119 g/km. Proizvodi 120 konjskih snaga uz odličan obrtni momenat od 300 Nm. Kombinacija agregata izuzetno male mase i pogona na prednje točkove čini CR-V 1.6 i-DTEC čak 116 kilograma lakšim u odnosu na njegovog prethodnika sa 2.2 i-DTEC agregatom. Ovakav odnos snage i težine obezbeđuju automobilu izuzetnu agilnost. CR-V 1.6 i-DTEC je ekonomičnan i blagonaklon prema životnoj sredini, a njegove impresivne performanse oduševljavaju vozače širom sveta.
Produžen garantni rok na motor i menjač koji su ugrađeni u vozilo važi do 1.000.000 pređenih kilometara ili do isteka 10 godina od datuma početka trajanja garantnog roka, u zavisnosti koji se uslov pre ispuni, a u skladu sa Uslovima garancije navedenim u prilogu Servisne knjižice.
Ovakve atraktivne akcije omogućuju Hondi Srbija prepoznatljivost pouzdanosti i kvaliteta Honda automobila: tokom devet godina, koliko Honda postoji u Srbiji, Honda servis nije zamenio nijedan motor u garantnom roku, a ni van njega, a u servisu se tvrdi – Hondini motori su neuništivi.
CR-V je najprodavaniji SUV model na svetu, prema rezultatima istraživanja koje je sproveo “Focus2Move”, specijalizovana kuća za istraživanje i praćenje rezultata na tržištu automobila. U prvom kvartalu ove godine, na globalnoj listi prodatih vozila, Honda CR-V se našla na 11. mestu, ispred konkurencije koju čine Toyota RAV4, Volkswagen Tiguan i Nisan Qashqai. Sličan uspeh nastavljen je i tokom drugog kvartala gde je CR-V ostao najpopularniji SUV model na svetu tokom maja 2014, gde je na 8. mestu prestigao čak i najprodavaniji mali automobil na svetu, Ford Fiestu.
Prodaja CR-V modela u Evropi dodatno je povećana poslednjih meseci zahvaljujući upravo 1.6 i-DTEC dizel agregatu.
PR Honda Srbija
Cudo da nema komentara tipa "zbog ovolike garancije ceo zivot ces biti rob zvanicnih servisa"...
Ovaj motor, kao i benzinski, ima servisni interval 10.000 km. Neki (ovlašćeni) serviseri će Vam shodno "planu održavanja" svakih 10.000 km da menjaju (i) sve filtere,što Vas kod civica košta 27.650 dinara.
Možete, pak, da pročitate i da se filter goriva menja svakih 60.000 km (a košta 5.265.00), tako da je jedna od "životnih dilema" da li na tih "prvih" MILION km promeniti filter goriva 16 ili 100 puta, gde se u odnosu na samo tu poziciju javlja razlika u ceni održavanja od oko 4.000 eura ...
Naravno, to ne treba biti presudna stvar za izbor kola, ali "zakon velikih brojeva" je veoma surov čak i za samo 100.000 ili 200.000 km (za sva vozila,svih proizvodjača), tako da je veliko pitanje da li je i ova "milionska" garancija "surova" ili "zaštitnička"
Kad radim mali servis na 10.000km mijenjam sve moguce filtere i naravno ulje. Presao do sad preko 160.000km i mogu u bilo kom trenutku da se uputim do Kine a da sam sig u auto. Zasto zbog jednog filtera da rizikujem nesto na motoru, a svi znamo kakvo nam je gorivo. Ako se ima para da se kupi auto od +20.000e ima i za taj jedan filter. Tako da kad cujem te stvari samo se nasmijem, ili je najj da se uopste ne mijenjaju filteri ni ulje, i taman da naucimo jos auto i bez vode da radi i onda crkne..Zasto i ja se pitam.
@Masha
Raditi mali servis u ovlascenom servisu je obicno tesko dranje i skidanje koze sa ledja. Ja recimo isto menjam sve filtere i ulje ali u servisu koji ne skida kozu sa ledja. Recimo umesto 15k RSD platim 7k za isti kvalitet ulja i filtera. 27k za mali servis je rip off za ulje i filtere, pa nije to neka svemirska tehnologija nego ulje i filteri.
@moron
odakle ti ideja da je redovan servis za Civica 27.650 dinara? Redovan servis je ne vise od 150eur, raspitaj se pa pricaj. Vozim Civica i znam o cemu govorim.
Sve zavisi u kom servisu ne deru svi kozu..ali je opste poznato za nas narod da kupi auto od +20.000e i da sipa po 5e i produzava servise pa sto se auta kvare. Ispruzi se koliko mozes da dohvatis.
I meni je prvo precudno sto kaze moron da toliko kosta servis pa da je Mercedes S klasa mnogo je.
@Vladimir
Jesi li sig da je to originalno ulje? Jer mi nema logike da je u drugi servis duplo jeftinije.? Jer je inace poznato kakav se sve sverc radi sa tim stvarima.
@ivan
U pravu si, za civica benzinca zamena ulja (uz 5W-40) i svih filtera košta manje (RSD 15.388), pri čemu benzinac i nema filter goriva.
Ali, za dizel 1.6 to isto (i uz dodatak filtera goriva) je značajno skuplje (RSD 27.650).
Uz kvalitetnije ulje ( a ne 5W-40), sve to je i skuplje.
p.s. Sve one cene iz maja 2014.
@masha
U pitanju je veliki lanac prodavnica i auto servisa i ne verujem da mute sa uljem posto se kupuje u originalnoj ambalazi, a rec je total 5w30 ulju
Vladimir
Sve cene servisa za civic 1.8 benz. i 1.6 dizel koje sam naveo, dobio sam u pisanoj formi od dva ovlašćena hodnina dilera i servisera i sve te cene uključuju najjeftinije "dozvoljeno" ulje (5W-40), pri čemu pojma nemam koliko kod ovlašćenih košta za njih "preporučeno" ulje (0W-20).
A veruj mi da je (za motor) velika razlika izmedju "dozvoljenog" i "preporučenog" ulja, moj uvoznik i prodavac (serviser) su pravosnažno oglašeni krivim zbog toga što su mi bez moje saglasnosti usuli "dozvoljeno", a ne "preporučeno" ulje.
@moron
Zanimljivo - nisam znao za tu razliku izmedju dozvoljenog i preporučenog ulja. Ja verujem da sipam preporučeno ulje, tj. ulje navedeno u peoizvođačkoj dokumentaciji koja je došla uz auto. Rekao bih čak da u "neovlašćenom" servisu dobijam za nijansu bolje ulje (Total, i to u pakovanju od 5l ako se ne varam za količinu ulja) dok u ovlašćenom servisu su sipali neko ulje čiji sam brend zaboravio i to iz buradi.