Novi Volkswagen Passat (B8) u Srbiji od 22.618 evra

Uvoznik Volkswagena za Srbiju je na svom sajtu (www.volkswagen.rs) objavio cene za novu generaciju Passata (B8) za naše tržište.
Cene startuju od 22.618 evra, koliko košta Passat 1.4 TSI BlueMotion sa 92 kW/125KS i manuelnim šestostepenim menjačem.
Kompletan cenovnik, spisak serijske i dodatne opreme, kao i tehničke karakteristike Passata B8 možete pogledati na sajtu Volkswagen.rs (u pdf formatu).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Jeftiniji od A klase !
U Nemackoj A180 benzin sa 122ks 24 500e.
Ne pratim cene za Passata, niti koja je u odnosu na prethodnika, ali deluje da nije puno, makar ova osnovna.
Sigurno da raste cena sa jacim opremljenim dizelom.
Sve u svemu, nije los ovaj Passat, osim ovog resenja napred maska i far, nije bas najsrecnije uklopljeno.
Ali zato sve pohvale za 2,0 bitdi 240 ks.
Vidim da ta verzija sa 4-motion, DSG kosta 40 000, sto i nije puno. Vrv ima i lepu opremu.
Ima rezerevni točak kao standard? Bravo!!!
Trozonska klima u baznom paketu? Zaista pozdravljam ( uvek sam govorio da je nužno da zadnja zona bude posebno regulisana ), ali ipak je to VW ...
"Prokleta" oktavija (to je,inače, škoda) u gornjem paketu standardno ima i automatsko zatamnjenje (i) za oba spoljna retrovizora (ne samo za unutrašnji), a novi passat to nudi samo za levi retrovizor (u srednjem paketu), a za desni ni kao opciju?
Za passat je opcija "automatska kontrola svetlosnog snopa dugih svetala", a za oktaviju je to standard uz Elagance paket?
VW zaista zna da bude "smešan", tj. da ti u VW dosta toga (debelo) naplati kao opciju, a što u škodislavu daje kao deo paketa opreme.
Inače, tehnički, deluje mi interesantno ovaj 1.6 TDI sa 120 ks i 250 Nm pri 1.500-3.250 rpm.
Pristojne cene. Fin konkurent Mazdi 6. Za 30 soma moze fin motor sa opremom
Po kom osnovu Passat moze biti konkurencija Mazdi 6 ne pokriva ni petinu Passatove prodaje (kod nas ni 10%).
Ako se uzme u obzir da je rec o tek izasalom modelu i da je rec o kataloskoj ceni, tesko da u ovom trenutku Passat B8 ima ozbiljnijeg konkurenta.
Ako usporedimo dizajn spolja meni licno Mazda 6 3x ljepsa, sa novim restajlingom enterijera opet mi je Mazda 6 ljepsa. Jedino sto hvali Mazdi je neka vrsta DSG mjenjaca samo naravno da se tako ne kvari, i eto zaokruzen proizvod.
Mazda 6 standardno dolazi sa pneumaticima od 17 i 19 cola i njoj ne da Passat nije konkurent, već čak ni Touareg, pri čemu cela VW grupacija nema ni benzinski motor koji bi konstrukcijom i obrtnim momentom bio konkurent savremenim benzinskim motorima mazde i Sky Active tehnologiji.
A da ne pominjemo to što Passat ne dolazi standardno sa kitom za reparaciju pneumatika kao mazda, već sa prevazidjenim rezervnim točkom punih dimenzija (koji je u višim paketima i sa Al felnom). Uz to VW nema čak ni klasičan automatski menjač, već one sa dvostrukim kvačilom.
Bez dileme, u odnosu na mazdu 6, passat je tehnološki totalno zastareo već u trenutku svoje pojave.
@Pit
u Nemackoj startuje od 25875 eura:
http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#31305
Nisu se u principu nesto promenile cene u odnosu na odlazeci a nudi nesto vise opreme... po ovom dole oglasu vidi se da nista ne nedostaje, i da ne izgleda siromasno, a znaju proizvodjaci da te osnovne modele ojade kako bi naterale kupce da plate dodatnu opremu na kojoj se ubijaju od love...
S obzirom na smanjenu masu, i 1.4 TSI sa 150 KS bi bio puna kapa...
Evo jednog u Trendline opremi:
http://ww3.autoscout24.de/classified/262330811?asrc=st|as
Ovo je pristojna cena,cak su i vw modeli za razliku od prethodnih godina dobili cist i prilicno dopadljiv dizajn,ali ipak,ovo ce ostati samo dobar izbor za nekog od 50+ godina.Mazda 6 je trenutno nedodirljiv auto kada je o dizajnu rec,a ja puno ocekujem i od nove Insignie.
Dopada mi se ovaj passat. Onaj prošli kad se pojavio odmah mi je bio dosadan ali sam se polako navikavao, i shvatio da je retko glupo dizajniran automobil, bez ikakvih emocija. Istina je da se u Srbiji Passat prodaje daleko bolje nego Mazda, ali nova šestica, pa i trojka su dizajnerska remek dela. Čak i ovaj dizajn, koji je za passata korak napred, po meni ne može da se poredi sa novim mazdama.
Po meni Mazda 6 je bolja kupovina od Passat-a kao i Mazda 3 od Golf-a 7. Mazda je tehnoloski naprednija od VW-a i automobili se sklapaju u Japanu i to je veoma bitno po mom misljenju (bar za mene). Mazda ima i dusu za razliku od ostalih brendova.
Da li je zbog ove slike, ili je vremenom legao na oko, poceo je da mi se svidja ovaj Pasat !
Iako bi od Vagena samo Golfa uzeo, ovaj Pasat bi mogao da se ugura u izbor.
mozda je podsvesno to zbog ovog 2,0 bitdi motora, uz DSG i 4-motion, kompletan auto za sve uslove u Srbiji.
Je l' i ovaj na platformi iz 2006?
Bilo bi bezobrazno ukoliko jeste.
Ovo je znatno jeftinije od A4, ne vidim nikakvu prednost kupovine A4 u ovom trenutku..
Pozz
Mazda 6 pokriva nesto vide od trecine prodaje, a ove godine ce to biti blizu polovine prodaje Passata.Ako se uzme u obzir da je Mazda 6 retko flotni auto, a Passat u najvecoj meri jeste, onda ona jeste konkurent Passatu, barem kada o njoj pricaju ljubitelji automobila koji bi privatno kupovali auto.Takodje, mislim da je dobar deo kupaca Passata otela Oktavija, jer je ona cesce prodavana privatnicima od njega, a sa petim vratima predstavlja otprilike ono zbog cega je drevni Passat bio toliko popularan.Na stranu sve to nemam nameru da hejtujem, ja nisam ljubitelj klasicnih sedana(osim ako nisu C klasa ili Serie 3), ali mi je ovaj Passat bas legao dizajnerski, ima mnogo toga sto podseca na neke izvorne Passate i mogu da se slozim sa svima koji misle da je sjajan auto.Pun pogodak VW.
Ne verujem da će flotni kupac izabrati flotno vozilo bez odgovarajuće Cost-Benefit analize. Za razliku od individualnih kupaca, od kojih će se neki pri izboru rukovoditi i emocijama.
A to što mazda 6 nije baš zastupljena kao flotno vozilo, svakako predstavlja veoma dragocen podatak onome individaulnom kupcu koji se pri izboru ne rukovodi samo emocijama.