Great Wall stigao u Srbiju

Svečanim otvaranjem prodajnog salona Centra S obeležen je zvaničan dolazak najvećeg privatnog kineskog proizvođača automobila Great Wall na tržište Srbije.
Obraćajući se prisutnima na otvaranju Centra S, direktor GWS Auto Group Radovan Berić istakao je da su komparativne prednosti GW vozila kvalitet izrade i besprekorna postprodajna podrška za kupce svih modela vozila.

„Trenutna raspoloživost rezervnih delova i kompletna tehnička i kadrovska podrška koju obezbeđuju evropski partneri, najveća su garancija da će kupci Great Wall vozila biti zadovoljni tokom čitavog eksploatacionog perioda“, rekao je Berić.
Direktor Centra S Dragan Stevanović zahvalio se kompaniji Great Wall Motors što je u kapacitetima GWS Auto Group prepoznala budućeg partnera.
„Zahvaljujući GWS Auto Group-i, Srbija je među prvih nekoliko evropskih partnera koje je izabrao jedan kineski automobilski gigant, pa se tako Great Wall vozila od sada mogu naći i kod nas. Ubeđen sam da da će Centar S uspeti da se uklopi u ovu uspešnu poslovnu filozofiju“, istakao je Stevanović.
Great Wall Motor Company Limited godišnje proizvodi 1.000.000 vozila u tri osnovne kategorije – Hover SUV (serija H), pickup komercijalni Steed i Great Wall putnički automobili. GWS Auto Group je ekskluzivni distributer GW automobila na tržištu Srbije. Do kraja marta, Great Wall planira da otvori još dva servisno-prodajna centra – u Nišu i u Novom Sadu.
PR saopštenje - GWS Auto Group
Bio na test voznji pikapa Steed 5 , vozilo odlicno, prodavci predusretljivi, odlican i velik servis.
Verujem da ce napraviti dobar posao u Srbiji.
Autor Zoran 29 Jan 2015, 21:13
I koja je tvoja pozicija u Great wall-u?
Autor IlijaGrahovac 29 Jan 2015, 22:13
Moja je pozicija je pre svega pozitivan stav prema onome sto mi se svidja. Profesionalno sam inace stocar imam farmu svinja.
Tvoja pozicija je ?
@Zoran 29 Jan 2015, 22:46
јел мож да се договоримо за прасиће ... оно пар пута годишње, око 13-14 кила живе ваге
Nedavno sam video u Bugarskoj ovaj Hover i izdaleka deluje OK, izbliza već ne toliko (ako imate dobar vid), tada detalji dolaze do izražaja. A ručka menjača mu je duga kao kod lade nive (prve generacije).
Cene mu tamo idu za benzinca skoro do oko 42.000 leva (preko 21.000 eura), a za dizela do oko 45-46.000 leva (oko 23.500 eura).
Ne znam koliko će to kod nas da bude, ali tolike novce za tako nešto bih možda i mogao da dam -ako sam baš dobro drogiran.