Rast prodaje novih vozila u Srbiji

Ovogodišnji plasman novih automobila na srpskom tržištu sličan je istom periodu na početku prethodne godine: desetoprocentni rast u odnosu na januarsku prodaju već je postao uobičajen i predstavlja uvod u rast koji se očekuje tokom predstojećeg Salona automobila u Beogradu krajem marta
Prodavci novih automobila na srpskom tržištu navikli su se da se mire sa manjim zlom, jer iako je prodaja u februaru bila na skromnom nivou od 1.292 vozila, ipak je i to bolje od stagnacije koju su očekivali. Naime, u odnosu na prvi mesec ove godine, kada je prodato 1.160 putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila, februar je doneo povećanje prodaje od 11,4 odsto. U najkraćem mesecu godine plasirano je 1.098 putničkih i 194 laka komercijalna vozila (pik-apova, kombija i dostavnih vozila).
Autočačak je i dalje bez premca – samo u februaru je isporučio 245 Škodinih automobila, pa čačanski uvoznik već drži petinu srpskog tržišta vozila, što je još jedan dokaz uspešnosti praktično jedine domaće automobilske firme na tržištu naše zemlje. Imajući u vidu da je “fabija” nove generacije tek pristigla na naše tržište, da je “oktavija” i dalje relativno nov model, a da od sajma automobila stiže potpuno novi “superb”, gotovo je izvesno da će status čeških automobila na našim putevima i dalje biti neprikosnoven kod kupaca novih automobila.
Samo su još Fijat, sa 155 vozila, i Reno sa 126, iznad granice od stotinu prodatih vozila u februaru. Ostaje da se vidi hoće li Salon automobila, koji se održava na beogradskom sajmu od 20. 29. marta, doneti povećano interesovanje kupaca, zasnovano na pogodnostima koje domaći uvoznici pripremaju za tu manifestaciju.
Izvor: Magazinauto.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
Nije cudo. Za 12800 imate Rapid Spaceback 1.6TDi od 105KS i Auris sa slabim motorom 1.3 VVT. Dzaba Toyoti automatska klima kad je motor primeren tek Yarisu. A onda pozelite jaci motor, al onda mora i visi paket opreme sto izlazi preko 15000. A Rapid ima i za manje od 10000! Jos da i kod Skode ima beskamatni kredit...
Samo bi bilo dobro da se nekad objave podaci koliko su automobila kupila pravna, a koliko fizicka lica... sada ce da prodaju gomilu vozila, a morace necim da ih zamene, sigurno nece biciklama da se voze ovi iz drzavnog posla o nasem trosku...
Ko kupuje? Banke, kojekakve kompanije koje su najveci duznici a od Srbije dobijaju placeve i novce za zaposljavanje. Obican radnik ne kupuje a i to sto bi mogao da kupi nece moci jer ce uvesti euro4 motore. U EU mozes kupiti Golfa keca bez obzira odakle je a zato nasi izmisljaju toplu vodu i stezu kais raji, pretezu.I gorivo a uskoro i struju placamo po EU standardima a u EU nikada necemo uci ili samo obecavaju, nebi li nas sto vise izmuzli.