Sve u znaku ”500 X”

- Kada biste povezali sva dilerstva kompanije FCA Srbija u našoj zemlji, dobili biste veoma zanimljivu rutu od pređenih 500 kilometara. S obzirom na to da je “Fijatov” najnoviji model automobila koji promovišemo upravo “fijat 500 X”, odlučili smo da tokom aprila prve promotivne vožnje budu organizovane po celoj Srbiji, kada će ujedno naša vrata biti otvorena za sve potencijalne kupce novog modela “fijata 500 X” - rekao je Boris Čučković, marketing direktor FCA Srbija.
Prva etapa promotivne vožnje “fijata 500 X”, za čijim volanom su bili novinari koji prate auto-industriju, počela je iz Beograda. Krenulo se iz AK “Kompresor”, a cilj je bio Novi Sad - AK “Stojanov”. (Vožnje se nastavljaju rutama kojima će se pokriti i Čačak, Niš i Kragujevac.)
- Novi član porodice “500” svojim izgledom privlači klijentelu istančanog ukusa, koja voli perfektan stil enterijera i spoljašnost prilagođenu novim potrebama mobilnosti i gradskih porodica koje vikend žele da provedu i van asfaltnih ulica. Upravo taj spoj savršenog italijanskog dizajna i prilagodljivosti čini ovaj model novim pravcem “Fijata” - rekao je na predstavljanju ovog modela Čučković.
Kao naslednik modela “fijata 500” iz 1957. godine - okrugla svetla i klasični logo s hromiranim “brkovima” s prednje strane jasno upućuju na njegov stil - novi krosover obogaćuje porodicu “500” koja se sastoji od modela “500”, “500 C”, “500 L”, “500 L treking” i “500 L living”. U pitanju su automobili koji imaju različite namene i karaktere ali dele zajedničke korene: legendarni “fijat 500”.
S proizvodnjom u modernizovanoj fabrici SATA u Melfiju (Potenca) i prodajom u više od 100 zemalja širom sveta, uključujući i SAD, novi “500 X” će biti dostupan u dve verzije - jedna je više “velegradska”, dok je druga idealna za terenske uslove - sa ekonomičnim benzinskim i dizel motorima, tri tipa sistema prenosa, manuelnim, devetostepenim automatskim i šestostepenim automatskim sa dvostrukim kvačilom, kao i s pogonom na prednjim točkovima, na sva četiri točka ili s prednjim pogonom sa “Traction Plus” sistemom.
Model “500 X” dolazi i u dve verzije opreme. Prva, u nivoima “pop”, “popstar” “laundž”, a druga verzija, u “kros” i “kros plus”, koja poseduje izgled i tehnologiju koji su karakterističniji za terenac.
DIMENZIJE
Dužina: 4,28 mm
Širina: 1,8 mm
Visina: 1,6 mm
Prtljažnik: 350 lit.
CENE
Benzinski model: od 15.990
Dizel model: Od 17.990
Finansiranje: beskamatni kredit do 9.000 evra
Izvor: Novosti.rs
FCA izvjestila da je u EU28+EFTA 500X u 3. mjesecu prodan u preko 5000 primjeraka. Kako je u Italiji u istom razdoblju prodan u 2149 primjeraka to daje odličnu brojku da ih je preko 57% prodano van Italije.
@N.N.
Interesantno ali totalno drugacija situacija u odnosu na 500L kome skoro 70% cini domaca prodaja: prva dva meseca su prodali 14.998 a u Italiji 10.435...
A u prva dva 57% prodaje cini domace trziste za 500X...
500X je bio slabo dobavljiv van Italije u prva 2 mjeseca. Nekako sam očekivanja da će to preći i preko 60% van Italije. Jenostavno Talijani više teže ka omjeru uloženo/dobiveno i ići na Pandu ili 500L, a ne na 500 ili 500X. Doduše ne očekujem niti u ovim krajevima veliku prodaju 500X jer ko će dati tolike pare pored živog Nijemca i ko je vidio premium Talijana.
E da, u Hrvatskoj prvi smisleni 500X, a o je onaj 1.6 JTD 120 KS u Pop Star opremi, kreće od preko 21k eura. Nisam ni gledao 1.6 atmo benzinac sa opremom Pop. Zanimljivo kako ovdje neće biti uopće 1.3 JTD sa 95 KS u ponudi