Mazda CX-3 u Srbiji od 14.990 evra

Uvoznik Mazde za Srbiju je na svom zvaničnim sajtu (Mazda-rs.com) objavio cene za novi mali crossover CX-3.

Mazda CX-3 u Srbiji startuje po ceni od 14.990 evra, koliko košta benzinska
verzija G120 (ima 88 kW/120KS), sa paketom opreme Emotion i manuelnim
šestostepenim menjačem.
Najpristupačnija dizel varijanta je CX-3 CD105 Challenge sa 77 kW/105KS i manuelnim šestostepenim menjačem, a koja košta 19.590 evra.

Kompletan cenovnik Mazde CX-3 za tržište Srbije možete pogledati u priloženim tabelama.
Ivan Mitić - Autoblog.rs


Za cenu bazne dizel verzije (od 105 ks), možete da uzmete pežo 2008 dizel (115ks) i to u najvišem paketu opreme.
@moron
Ali bazni dizel je sa Challenge paketom, koji ima mnogo više od pežoa
@Kaktus car
Samo ti pogledaj šta ima Allure paket kod 2008, pa, ako ja grešim, ja kažem -"grešim".
U ovoj klasi vozila, CX-3 mi izgleda ubedljivo najbolje, kao i ostali Mazdini modeli u proteklih par godina. Moram samo da ga vidim uživo, jer ne kapiram koliki je tačno, nešto između Qashqaija i Captura...
Pre ce biti bas captur. Strasno je mali auto, i stvarno nema poentu. Peugeot makar ima normalan gepek, Cactus tragedija, takodje.
@Kaktus car
I, jesi li pogledao opremu ove mazde?
Kod 2008 već bazni paket ima limiter brzine, a kod mazde ga nema ni Revolution Top.
Parking senzore pozadi imaš tek od Attraction (21.390 za dizel od 105 ks), a 2008 Allure HDI sa 115ks ih ima i košta 19.090. I svašta nešto. Pogledaj koji ti paket kod mazde treba da dobiješ "polu-kožu", senzor za kišu i svetla, maglenke ... Nema ti to ništa Challenge koji pominješ.
Da ne pominjem da je 2008 i sa slabijim ( i starim) HDI-em od samo 92 ks brži od mazde sa novim dizelom od 105 ks (HDI od 115 ks je tek brži).
Da se razumemo - ne mislim da je to uopšte mnogo razumna klasa vozila. Jeste upotrebljivija od B segmenta, na bazi koga je nastala, ali je cena toga poboljšanja funkcionalnosti iznad C segmenta.
A šta je lepše, nebitno je (meni).
Au, koje cene, iznenadio sam se a CX-3 je usao u razmatranje za kupovinu ali ipak moram pronaci nesto drugo izgleda...
2008 još kratko ima euro 5 i zbog prelaska na euro 6 će za manje od mesec dana da poskupi 400-500 eura. 308 si već u celosti prebacili na euro 6 i skočila mu cena.
Mislim da je u ovoj klasi bez smisla Capture najpovoljniji i sada ima i dci sa 110 ks i malo je jeftiniji od pomenutog jačeg dizel puga 2008.
Mozda je jako lepo i još više skupa. Džaba ti ako tek u trećem ili četvrtom paketu ima parking senzore. Tako je kod njih. Za nužnu banalnost te guraju u skupoceni paket.
Capture izgleda kao igracka i spolja i iznutra.
Meni samo nije jasno kako ljudi nemaju digitron? Sto bi kupovao neke Capture ili 2008? Treba ti veci gepek u vozilu duzine C segmenta? Eto Mercedes B klasa, Citroen C4 Picasso, BMW 2. Neki nisu ni malo, a neki jedva da su nesto skuplji, i cak oni "klot" su miljama daleko od ovih igracaka.
Poštovani,
Zainteresovan sam za kupovinu mazde cx 3, pa vas molim da mi mejlom pošaljete specifikaciju osnovnog modela, uz cenu.
Takođe vas molim da me izvestite da li dolazi u obzir zamena staro - za novo, uz, razume se, moju doplatu. ( imam citroen c2 1,4 hdi, kupljen u salonu u Beogradu, ful oprema, prešao svega 15 ooo km - za 4,5 godina )