home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

30. jun 2015. godine, Beograd – Nakon velikog uspeha kampanje „Recikliranje je kul“, zbog velikog interesovanja kupaca, kompanija FCA Srbija najavila je nastavak ove kampanje koja promoviše reciklažu i ekologiju, pod istim uslovima koji su važili tokom maja i juna, sa najatraktivnijom ponudom na tržištu.

U okviru drugog dela ove kampanje, pod nazivom „Novo je kul! Još više ako je domaće!“, kao jedina domaća kompanija, FCA Srbija želi da promoviše kupovinu domaćih proizvoda i stimuliše vlasnike domaćih vozila da zamene svoja stara vozila za novi model Fiat 500L, uz 2.500 evra bonusa za reciklažu ili zamenu staro za novo nekog od domaćih modela, bez obzira na godinu proizvodnje.

„FCA Srbija, kao društveno odgovorna kompanija, na ovaj način svojim kupcima nudi vrlo praktično rešenje da stari automobili uklone sa ulice, a da pri tom imaju veliku ekonomsku korist u vidu bonusa koji ostvaruju pri reciklaži vozila, odnosno zameni staro za novo,“ rekao je gdin. Umberto Janućeli (Umberto Iannuccelli), Komercijalni direktor kompanija FCA Srbija.

FCA Srbija nudi 2.500 evra specijalnog bonusa prilikom reciklaže ili zamene staro za novo vozila domaće proizvodnje, bez obzira na godinu njegove proizvodnje. Svi vlasnici Yuga, Zastave, Floride, Zastave 10, Punta Classic-a ili 500L-a, koji žele da recikliraju svoje vozilo od FCA Srbija dobiće popust od 2.500 evra ili koji žele da zamene svoje vozilo po sistemu staro za novo dobiće dodatnih 2.500 evra kao podsticaj na procenjenu vrednost polovnog automobila.

Svi kupci koji imaju ostale modele stranih proizvođača, takođe dobijaju popuste za kupovinu novog automobila iz FCA ponude, koji važe još od prvog dela ove kampanje, odnosno popust od 2.000 u slučaju da je automobil stariji od 15 godina i popust od 2.500 evra u slučaju da je automobil stariji od 20 godina. Takođe, svi koji žele da zamene svoja stara uvozna vozila za Fiat 500L po sistemu staro za novo, dobiće popust od 1.500 evra. Ova prodajna akcija odnosi se na kupovinu određenog broja vozila i modela koje su u ponudi kompanije FCA Srbija.

PR saopštenje - FCA Srbija



čitanja : 3226



Komentari

Očito da "akcija" do sada slabo ide.

Autor moron 30 Jun 2015, 18:50

A sta ovde ide dobro?
X puta sam napisao da se Fiast debelo zeznuo sto je dosao u Srbiju. Poljska, Rumunija, Madjarska, Slovacka, mogao je da bira.. I u Bugarskoj bi bolje prosao, bar bi komponentasi bili blize fabrici u Turskoj.

Autor B.M. 30 Jun 2015, 21:41

B.M.
Koji si ti bot, smorio si, koga ti zastupas ?
Nazalost puno je takvih mazohista ko ti, ovi iz nvo...
Takvi ko ti sluze da pokriju pljacku Srbije od strane Fiata, da ispadne kako su jos lose prosli.
Zamisli, oni glupi a ti pametan.
A u stvari su dali mito politicarima da dobiju uslove kakve ne bi dobili nigde.
Oces maramicu, da zaplaces za Fiatom ?

Autor MB 30 Jun 2015, 21:58

Da se Fiatu toliko isplati ovde sklapao bi najmanje 3 modela. Sto da ne iskoristi tako dobre uslove koje je potpisao sa Srbijom.?
Prosta logika koja vam nikako ne ide u prilog kad tvrdite daFoat iskoriscava Srbiju. Pa sto je ne iskoristi do kraja, ugovor istice. Sta je sad problem?

Autor B.M. 30 Jun 2015, 22:24

U svakoj zemlji se subencionisu veliki proizvodjaci. Da nisu mozda EU ili USA ili Kina glupi, a mi smo mnogo pametni?

Drzava i gradjani su jedan entitet, to ne moze da se gleda kao odvojeno. Fiat je investicija svih u Srbiji. Strasno je sto su svi dali po 100 evra da s zaposli hiljade ljudi u auto industriji, ali je zato jako ponosna stvar kad kupis telefon od 500 ili 1000 evra... Fiat je dobra stvar, kamo srece da kod nas polsuju kao auto proizvodjaci u Ceskoj, Madjarskoj ili Slovackoj.

Autor Fordovac 30 Jun 2015, 23:42

A ko ce to dati Zastavu 10 i 7500 eura za Fiat 500?

Autor vojvoda 01 Jul 2015, 00:43

@vojvoda
ide i popust tj.bonus od 2500 eura.

Ovo uopste nije losa akcija, tj. jos je povoljnija nego ranije!

http://www.fiatsrbija.rs/reciklaza/

Autor carobnjak 01 Jul 2015, 01:04

Sta sprecava ostale proizvodjace da se bace na ovako dobru prodajnu akciju?

Autor carobnjak 01 Jul 2015, 01:11

Rekao bih savest, ali toga odavno više nema.

Autor CaMIRO 01 Jul 2015, 02:14

@moron
Sto nisi docekao ovu akciju da utopis ostarelog lavica za dobre novce? ;-)

Autor carobnjak 01 Jul 2015, 11:17

@carobnjak
Bolje je ovako, mogu kao psihopata da poredim koji je i u čemu bolji :)
Recimo, kod "fiće" je panorama 1 cm uža, ali i 5 cm duža :)
Pozdrav

Autor moron 01 Jul 2015, 11:29

moron
kad stize masina?

Autor carobnjak 01 Jul 2015, 12:31

@carobnjak
"šklopocija" je stigla pre 6 dana (znaš već "ko" tako zove to vozilo).

Autor moron 01 Jul 2015, 14:31

@moron
Procitao utiske na nekom drugom mestu...
Jos kad se motor razradi... ;-)

Autor carobnjak 01 Jul 2015, 14:40

@carobnjak
Neće se on nikada "razraditi", ni bolji biti, to je "polufabrikat", najveći djubar auto industrije, čovek od struke tako kaže.

Autor moron 01 Jul 2015, 14:52

Uskoro nas očekuje još jedna propala akcija u nizu propalih akcija koje je F(C)AS dosad ponudio domaćem tržištu. Jedno mi nikada neće biti jasno, a to je zašto FIAT stalno pokušava nešto što već dokazano više puta ne daje nikakve značajne rezultate.

Osim oga, u Srbiji postoji tržište od 50000 polovnih automobila godišnje i 20000 novih automobila godišnje. Na tržištu novih automobila u Srbiji FIAT jedva proda 2000 automobila iako ima status domaćeg proizvođača što znači da jedna Škoda proda više automobila nego "naš" FIAT. FIAT na tom tržištu nema šta da radi pošto ga "ubiše" Česi, Nemci, Japanci pa čak i Korejci. Ni pod subvencijama, ni sa povlašćenim statusom FIAT ne može da ostvari prvo mesto ni na domaćem, a kamoli stranom tržištu.

FIAT i država da su pametni sada bi imali i promet od 50000 automobila X 4000 evra. To je 200 miliona evra koje čekaju FIAT i državu kada bi krenuli sa proizvodnjom Yuga.

Yugo In uz ojačanje karoserije, dodata 4 zračna jastuka, klima uređajem, auto mp3 sa radiom, ABS-om, ESP-om i Servom, Euro 5 motorom, kao i enterijerom od koncepta Floride iz 2005 godine Yugo za 4000 evra bi bio ubedljivo najbolje prodavani automobil u Srbiji.

Evo slika od koncepta enterijera Floride iz 2005 godine.

http://www.b92.net/news/pics/2005/04/1818181714426d1b44d849b155293691_300x200.jpg

http://www.b92.net/news/pics/2005/04/2086177200426d1b45038d6132072954_300x200.jpg

http://www.b92.net/news/pics/2005/04/843289691426d1b44b6582051394660_300x200.jpg

Djelo domaćeg dizajnera čisto da se zna, a što je zanimljivo, i nakon 10 godina izgleda moderno. :)

Domaće tržište polovnjaka je veoma zanimljivo pošto je 2 i po puta veće od tržišta novih automobila i tu treba tražiti rešenje pošto tu je prosek nekih oko 4000 evra po prodanom automobilu što je vrednost po kom se prodavao novi Yugo. Yugo uz cenu od 4000 evra minus subvencije države od 1000 evra, dakle za 3000 evra bi bio pravi bum na tržištu.

Što se tiče FIAT-a 500L taj auto najviše se prodaje u Italiji. Neka naša država u saradnji sa FIAT-om, Volkswagenom ili nekim trećim svetskim proizvođačem automobila ponudi domaćem tržištu redizajniran ili sasvim nov Yugo koji će motorizovati naciju koja sada više kupuje polovnjake ili bolje rečeno lovi polovnjake iz onostranstva kojima se ne zna ni koliko su prešli, ni u kojim uslovima su eksploatisani, ni ko ih je sve vozio, ni u kakvim uslovima su održavani ti polovnjaci niti ništa. Puno je rizika uključeno u kupovinu polovnjaka iz uvoza, a da toga nismo ni svesni, a i primorani smo da vozimo polovnjake jer novo auto od 4000 evra (više) ne postoji na domaćem tržištu, a upravo bi to moglo biti spas za posrnulu domaću autoindustriju. O vožnji polovnjaka sa aspekta bezbednosti da i ne govorim. Osim toga, domaće tržište hoće vozilo koje je jeftino, pouzdano i lako za održavanje. To je bio Yugo i nije džaba bivša nam država išla u taj projekat. Naime, u projekat zvani Yugo se išlo kada je 800 DM bila prosečna mesečna plata, a danas je slična situacija s tim da danas ni toliko nije tako da treba samo preusmeriti tržište polovnjaka na Yugo i eto posla vrednog čak 200 miliona evra. Taj posao (još uvek) čeka investitora.

Da je samo malo pameti kod FIAT-as i naše države bili bismo u mnogo boljoj situaciji, dok ovako...čak i obrnuto.

Autor Zastava 01 Jul 2015, 16:50

@Zastava
svaka cast na optimizmu!
Kad sam bio mali i ja sam verovao u bajke! :)

Autor carobnjak 01 Jul 2015, 19:32

Sto je situacija teza ideje su sve ludje. Dokazano. Realno bi bilo da drzava odluci koliko je spremna da ulozi u novi model i postigne novi dogovor s Fiatom. S tim sto prvo treba da ispuni stari.

Autor B.M. 01 Jul 2015, 23:21

Dakle, „realnost“ je kada zajmimo pare od njih da bi kupovali njihovu robu, pošto smo našu uništili zarad lažnih obećanja, manjeg broja radnih mesta i tajanstvenih ugovora.

Autor CaMIRO 02 Jul 2015, 00:27

Kakva nasa roba, i u najbolja vremena kupovala se sa zapada. Ni televizor nismo znali da napravimo kako treba a kamoli auto. Radili smo modele po licenci dok nebi postali zastareli.

Autor B.M. 02 Jul 2015, 09:07

B.M.
" Realno bi bilo da drzava odluci koliko je spremna da ulozi u novi model "
Pa je l država ili Fiat ?
Ja koliko znam, država Srbija nije proizvodjač automobila.
Nego reci ti nama koliko te plaća Fiat ?

Autor MB 02 Jul 2015, 09:19

B.M.
"Realno bi bilo da drzava odluci koliko je spremna da ulozi u novi model ..."
Kaži ti meni, ko je nosilac svih "prava indusrijske svojine " na postojećem modelu ( Fiat 500 L )?
Srbija sigurno nije.
Čak i da "uloži" ( tj. pokloni ) "par stotina miliona" u novi model, Srbija opet ne bi bila nosilac bilo kakvih prava na tom vozilu.
Zašto bi onda Srbija poklonila "nekome" taj novac ( koji bi prethodno kroz porez "skupila" od svih gradjana iostalih poreskih obveznika )?
Zašto u novi model ne uloži svoj novac onaj ko je nosilac svih prava na brendu?

Autor moron 02 Jul 2015, 09:32

Srbija je vlasnik trecine fabrike u Kragujevcu i shodno tome mora i da ulaze. Za novi model trabace jos ulaganja u fabriku, a ako Srbija nece Fiat moze da pravi i na drugom mestu. Drugi nacin je da prodamo nas udeo u fabrici Fiatu il nekom trecem i onda vise nemamo obaveze jer i ugovor istice. U svakom slucaju dok je ove vlasti nista od novog modela, nebi se usudili posle smanjenja plata i penzija da daju pare Fiatu. Zato i ne obilaze fabriku, a vesti odatle slusamo samo preko fiatovih saopstenja za javnost.

Autor B.M. 02 Jul 2015, 10:44

Srpski poreski obveznici su vlasnici trećine fabrike u Kragujevcu i shodno tome moraju nešto i da dobiju.

Autor CaMIRO 02 Jul 2015, 11:44

@CaMIRO
Kako nista nisu dobili, evo ova i slicna prethodna akcija su to sto su (smo) dobili... samo licno bi voleo da mogu svi koji imaju vozila napravljena u Srbiji da priuste sebi novi 500L, ovako malobrojni (pitanje je koliko je onih koji voze domaca vozila imaju da priuste novo vozilo) su oni koji ce dobiti, i tako je bilo i prvi put kada smo iz budzeta izdvajali da bi malobrojni kupili po nizoj ceni... a sve su to nase pare...

Autor Orlo 02 Jul 2015, 12:02

FCS trenutno ima bar 500 radnika viska ali nece da ih otpusti, i organizuje rad u dve smene, sto bi bilo logicno s obzirom na pad prodaje u SAD. Verovatno je to dogovor sa drzavom da nema otpustanja, kao sto imamo u zelezari. S druge strane Fiat gleda da se dodvori radnicima, posle menze, ambulante i vrtica daje im i automobile preko vikenda. Treba da bude i akcija da radnici dobiju 500L na kredit po jos povoljnijoj ceni od one koja se nudi drugima. Verovatno se ceka da prodaja jos vise padne, znaci bice sve povoljnije, ko je naumio da kupi nek saceka jos malo.

Autor B.M. 02 Jul 2015, 12:46

"@Zastava
svaka cast na optimizmu!
Kad sam bio mali i ja sam verovao u bajke! :)"

Samo ovde na brdovitom Balkanu to se zove bajka. Svugde u svetu ovakve ideje se zovu biznis plan. :D

Autor Zastava 02 Jul 2015, 14:02

@Zastava
svugde u svetu???
Pa ko je uspeo napraviti moderan auto za 4000 eura?
Mozda si ti u tvojoj bajci...
Samo oprema koju si naveo kosta toliko sa uracunatom zaradom!
Ajde druze, probudi se i napravi nam novi Yugo, ja kupujem odma dva! :)))

Autor carobnjak 02 Jul 2015, 16:20

znaci u sustini na yugu bi trebalo zameniti sve sta bi se trebalo zameniti, a cena bi i dalje da ostane 4,000 evra?

Autor mile antena 02 Jul 2015, 16:40

Mile Antena
Upravo tako, bajka za 21. vek! :-D

Autor carobnjak 02 Jul 2015, 16:53