home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Beograd. Kompanija Opel je za sve svoje potencijalne kupce pripremila ponudu za bogato opremljenu Astru Enjoy limuzinu po neverovatnoj ceni od 12.677 evra i uslovima koji uključuju produženu garanciju i pomoć na putu.

Opel je ovom akcijom još jednom potvrdio da teži da uvek želje svojih kupaca učini mobilnim i svojom ponudom, omogućio uštedu i obezbedio Astra limuzinu sa bogatim paketom opreme i jačim agregatom po fantastičnim cenama. Opel Astra je izrazito skladnih proporcija. Izgledom zasenjuje konkurenciju. Atraktivnost spoljašnjeg dizajna prenosi se i na unutašnjost. Elegantan ergonomičan prostor s fokusom na vozača, podržan je vrhunskim komforom za maksimalno pet osoba i genijalnim rešenjima za odlaganje stvari.

ASTRA Enjoy limuzina, 4 vrata, 1.6 benzinski agregat sa 115 konjskih snaga od 12.677 evra

Paket opreme ENJOY uključuje sledeću opremu:

Vazdušni jastuk za vozača i suvozča, bočni i krovni vazdušni jastuci, ABS, ESP, sistem kontrole pritiska u pneumaticima, Radio CD 400 Plus, Bluetooth i USB konekcija, Aux-in, 6 premium zvučnika, klima uređaj, servo upravljač podesiv po visini i dubini , halogena prednja svetla, ručice vrata u boji karoserije, daljinska centralna brava, elektro-podesivi retrovizori sa grejačima u boji karoserije, dnevna svetla, električni podizači stakala napred i pozadi, putni računar, tempomat, audio komande na upravljaču, 12V utičnica za struju napred, Isofix zadnje sedište, zadnje sedište deljivo 40/60, krovno svetlo napred sa svetlima za čitanje i mikrofonom za telefon, rezervni točak...

Dinamičkog dizajna, napredne tehnologije i vrhunske udobnosti, uz sveobuhvatan izbor fabrički ugrađenih opcija Astra limuzina je osmišljena da odgovara željama i potrebama svih koji se u njoj voze. Njeni moćni i fleksibilni motori sa efikasnom potrošnjom i beskompromisni bezbednosni koncept samo će dodatno potvrditi da Astra na najbolji način podržava svaki stil vožnje. I ako je odavno postala sinonim za uživanje u vožnji, sa aktuelnim cenama Astra limuzina dobija potpuno novu dimenziju. Akcija traje do kraja februara.

PR saopštenje - Opel



čitanja : 5544



Komentari

Ko ce da ozeni matoru devojku?
Gde su alu felne, automatska klima?

Tipo je razbija i opremom i cenom...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 11:47

Da, ali ima tempomat i CD (i još nešto), kao i bolji motor, a što sve bazno motorizovan Opening Edition nema ...

Autor moron 19 Jan 2016, 12:01

moron
koji bolji motor, ionako treba samo 20 ks za svakodnevno koriscenje, kaze Orlo... :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 12:05

moron
CD koji ne cita Mp3...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 12:06

carobnjak
Ne bini, zna i FIAT da ugradi CD koji ne čita mp3. Imam jedan :)

Autor moron 19 Jan 2016, 12:15

Bolja kupovine od Tipa.
Lepši, ozbiljniji i bolji auto.

Autor P1 19 Jan 2016, 12:18

P1
sto je niko ne kupuje?

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 12:20

CD 400 Plus cita MP3 CD-ove, a ima USB i AUX ulaz... mada mozda ima neki koji ne cita MP3 putem USB-a, jer cita Audio fajlove ali to jos nisam video nigde... :)

Autor Orlo 19 Jan 2016, 12:27

Orlo
Moj kolega ima Astru H ciji CD ne cita mp3...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 12:47

@carobnjak
Astra H je vozilo dizajnirano pre 11 godina, ali u ponudi je bio uz doplatu uredjaj koji cita MP3 sa CD-a... CD30 ako se ne varam je oznaka... ima i moj drug 307SW ciji CD ne cita MP3...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 12:55

Na novom 308 CD je "opcija" od 100 "evrića" i ne čita MP3.
Na starom 308 je bio standard i čita MP3.
Sumanut "napredak".

Autor moron 19 Jan 2016, 12:58

Ne treba zaboraviti da ce bolje drzati vrednost kao polovnjak u odnosu na Tipa... i da je na trziste krajem 2012. dosla Astra J limuzina, te da je ovo restilizovan model a Tipo nov model bez poznatih nedostataka...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 13:14

Iako skoro 4 godine starija, Astra je u odnosu na Tipa 7-8 godina ispred, a enterijer oko 15 god.

Autor Aleks 19 Jan 2016, 13:32

carobjnak,
Možda je "matora" ali itekako izgleda mladoliko! Čak mlađe od podosta mlađih. :-)
Poz

Autor Raziel 19 Jan 2016, 13:44

Orlo
Haha, koji polovnjak???
Znaci 11 godina je staro a om od pre 4 godine je novije od onog sto je tek sad predstavljeno? :-D

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 14:18

Po enterijeru par svetlosnih godina ispred Fijata. Bar ovako na oko, a i "pod rukom" sigurno. Eksterijer je vec pitanje ukusa. Slazem se za vrednost kao polovnjaka, nekima bitna stvar.

Autor Uros Cuore Sportivo 19 Jan 2016, 14:33

@carobnjak
Ne znam stvarno o cemu pricas... :)

Autor Orlo 19 Jan 2016, 14:43

Ova stara Astra je vrhunac slabe funkcionalnosti enterijera, za vozacko mesto ne moze normalno da se smesti neko ko je visociji, dok u moru od stotinak dugmica ko se snadje, svaka mu cast!

Uostalom to je i glavna prednost nove Astre gde je enterijer jednostavniji i funkcionalniji, a i sam proizvodjac u glasnoj reklamnoj kampanji naglasava da je nova Astra manja spolja a veca unutra od prethodne - pametnom ne treba vise...

Mada, kako neki objektivni blogeri tvrde, ova strara je toliko dobra da ne moze nova da bude bolja! :)))

A Tipo ima vise mesta unutra od obe zajedno...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 16:11

VDO 441 XED CD koji se ugradjivao u Astru G (konkretno u mom slucaju 2.0 DTI oprema Sport) takodje ne cita mp3...

Autor Panco 19 Jan 2016, 16:32

@carobnjak
"A Tipo ima vise mesta unutra od obe zajedno" - to si ti licno proverio pa znas? :)

Autor Orlo 19 Jan 2016, 17:09

Orlo
nisam, citao sam na netu kao i ti! :)))

Jos me nisu zvali na probnu voznju pa cu ti javiti.
Astru J sam probao i neka hvala!

P.S. trudim se da nivo realnosti mojih komentara bude kompatibilan sa prethodnim komentatorima... :)))

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 17:15

Sto se tice drzanja cene kao polovnjaka, Bravo i Grande Punto cak bolje drze cenu od Corse i Astre, mozete proveriti...

A ja bih i dalje voleo da vidim gornju Astru kao polovnjaka u Srbiji, pa javite mi... :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 17:18

@carobnjak
Hahaha, znaci pretpostavka... :) ...iskreno nisam video da je neko rekao da je Tipo najprostraniji ili tako nesto, ali to jeste kada sednu oni nizi rastom pa ga testiraju, ali sta pa to tebi znaci kada si ti prakticno dvometras... :D

Mracis mnogo, i sam znas da su vozila posle restilizacije bolja kupovina nego ona sa pocetka kupovine, vise puta si delio i ti tu umotvorinu, nego ajd sad... a i ne treba biti veliki strucnjak da znas da je Astra J sasvim sigurno bolje vozilo od derivata Punta...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 17:21

Inace, ako neko nije ukapirao, ova ponuda je stigla upravo zbog novog Tipa, prekasno naravno...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 17:21

Orlo
mozda mracim (s razlogom) ali ti i dalje ne znas da dogovoris na prosta pitanja iz SVOJE struke! :)
A stalno filozofiras i presipas iz supljeg u prazno (kao sa ispravljanjem tudjih greski u voznji???)
Eh, sto volem take... :)))

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 17:24

Orlo
"i sam znas da su vozila posle restilizacije bolja kupovina nego ona sa pocetka kupovine, vise puta si delio i ti tu umotvorinu"

Ja nikada tako nesto nisam rekao, osimda se ne savetuje kupovina u prvoj godini proizvodnje - a to nema veze sa restilizacijama!
To mozes procitati u hiljadu izvora, ja ne izmisljam teoreme kao ti... :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 17:38

@carobnjak
Ok, to je to sustina je ista, pa kako je onda Tipo bolji no Astra limuzina?

A to sto ne mozes da shvatis, pa to je tvoj problem zar ne? Koliko sam mogao ja sam pokusao da ti objasnim a ti ni da dobro procitas... cak sto je najgore ne znas, ali si ubedjen da nije tako kao sto pricam...
Ti kao neko ko skoro 3 decenije (znas svaka decenija ima 10 godina da te podsetim) nisi znao za tako nesto... opet tvoj problem... :))))

Autor Orlo 19 Jan 2016, 18:02

Orlo
ipak mi nisi odgovorio na pitanje!
To sta ja znam i koliko znam kao laik uopste nije bitno.
ali ti, strucnjak???

a gde sam to rekao da je Tipo bolji automobil?

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:06

@carobnjak
"...Sto se tice drzanja cene kao polovnjaka, Bravo i Grande Punto cak bolje drze cenu od Corse i Astre, mozete proveriti..."

Uf nemoj to, vec smo o tome diskutovali ranije, i nisi bio u pravu... mislim jesi ti bio u pravu, Corse i Astre sa vecom kilometrazom stvarno imaju manju cenu nego Bravo i Grande Punto sa manjom kilometrazom za isto godiste... :D

Autor Orlo 19 Jan 2016, 18:06

P.S. i kakve to decenije spominjes?
Da li ti govoris latinski?

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:06

Orlo
bio sam u pravu, mozes proveriti na dva domaca sajta o polovnjacima, govorim o cenama u Srbiji, ne u Nemackoj!
Ja sam uvek precizan i definisan za razliku od tebe, ipak se bavim naukom... :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:08

@carobnjak
Od kada je Srbija merilo bilo cega?
Zamolio bih za jednu kratku komparaciju da vidimo to, otvoren sam za nova saznanja, sto da ne...

Sto se tice pojasnjenja, moraces da pitas nekog drugog jer iako sam pokusao da ti objasnim, ti kao prilicno nadmena osoba nisi pokusao cak ni da shvatis vec se segacis sa 20KS... znaci u startu mislis da ne znam niti zelis da ispratis to sto pricam, meni je dovoljno da se uopste vise ne trudim... da ne kazem "zabole me"... ;)

P.S. Decenija je pojam koji ti je bio nepoznat, odnosno koliko on ima godina... nije latinski...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 18:14

Orlo
meni nepoznat, jel si ti napusen???
Decima = deset na latinskom, nije latinski jeli? :)))

Nisam uopste nadmen nego ti nemas pojma a glumis neko ludilo.
Nigde nisam rekao da nije tako , samo sam te pitao kako si dosao do 20 ks, ti odgovor nemas, i onda priznaj da nemas pojma i da lupetas, pa idemo dalje, ok? :)

Sto se tice Srbije, gde zivimo, u Kazahstanu?!?
Gde bi ti kupio i registrovao polovnjaka???

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:19

Evo ti kpmparacija
Bravo i Astra, dizel motori 2007-2008.god:

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/pretraga?submit_1=&brand=109&model=1262&price_from=&price_to=&year_from=2007&year_to=2008&fuel[]=2309&door_num=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=&emission_class=&seat_num=&wheel_side=&registration=&country=&city=&page=2&sort=renewDate_desc

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/pretraga?submit_1=&brand=56&model=1308&price_from=&price_to=&year_from=2007&year_to=2008&fuel[]=2309&door_num=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=&emission_class=&seat_num=&wheel_side=&registration=&country=&city=&page=&sort=

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:21

@Carobnjak
Daj da vidimo komparaciju, mani price, dokazi tvrdnju da su Italijanska vozila cenjenija nego Nemacka, ajde da vidimo...

Tvoj problem je sto ne citas, ali nema rasprave na tu temu, cak i kada je ocigledan odgovor, i kada je napisan, ti teras tvoju pricu... kada se udubis malo u napisano mozemo dalje da diskutujemo, ovako bajas samo...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 18:24

Evo ti na mobile.de

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=DIESEL&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&q=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals=

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=DIESEL&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&q=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals=

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:27

Evo da zakljucim, Bravo je otprilke skuplji za 15/20%.
I u Nemackoj i u Srbiji, jedina razilka je da Astri ima vise u ponudi...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:28

Orlo
sta ne citam? Jel si mi odgovrio za tri motora za Clio? NISI!
Eno ti isto pitanje za Corsu turbo, posto ti ocigledno ne funkcionises osim kad je Opel u pitanju... :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:30

P.S. ova godista sam uzeo jer sam ranije razmatrao taj Bravo, i sta mogu da uzmem od alternativa a koje su iskreno smesne iz tih godina... :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:32

Orlo
ti slobodno nadji modele, motore, trzista , sajtove - po tvom izboru! :)))

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 18:37

@carobnjak
Ne, u pravu si kada malo bolje pogledam, Astre od 90 i 100 KS su stvarno jeftinije od Brava sa 120 i 150KS... :) ...ali ne uvek...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minMileage=100000&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=12&fuels=DIESEL&maxPowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&scopeId=C&minMileage=100000&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&categories=Limousine

Cini mi se da je sada malo pravicnije poredjenje, ako se ne varam...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 18:46

@carobnjak
"sta ne citam?" - vidi ovde nemam sta da dodam, jasno je o cemu diskutujemo, sta nisi lepo procitao pa ti nije jasno (da jesi procitao komentare u kojima sam objasnjavao sigurno bi znao), pa je i jasno zasto ne zelim da ti odgovorim na tu temu... :)

Autor Orlo 19 Jan 2016, 18:53

Ja cu za ove pare da kupim polovni Audi, BMW ili Mercedes, bolji su nego birani ti vasi plastikaneri novi koje pominjete. :)))))

Autor S 19 Jan 2016, 19:41

rđa li astra još uvek? prethodna generacija je morala da se vozi na posebne tretmane i sminkanje, inače pojde je rđa

Autor joel 19 Jan 2016, 20:05

Dobra cena...
Kada Fiat na nauči da zaključa rezervoar(Tipo), biće na putu da bude ozbiljan konkurent ovoj Astri..

Autor Panchev9 19 Jan 2016, 20:14

Ma, odlična cena. Čak i dokazani "jeftilen" 301 sa 1,6 benzincem je skuplji.

Autor moron 19 Jan 2016, 20:18

Orlo
trebao si kod Fijata stiklirati "samo osteceni" pa da Astra ispadne skuplja... :)

Ko je kriv Opelu sto je forsirao motorcic od 90 konja?

No, salu na stranu, kako god pogledas, NIKAKO se ne moze reci da Opel bolje drzi cenu kao polovnjak!

P.S. i zasto naglasavas KS kad to tebi nije bitno? :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 20:43

Zaboravih najbitnije: ta Astra kao da je deceniju starija od Brava! :)))

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 20:44

moron 12:15
500L Pop star:
5.4" touchscreen radio CD mp3 + bluetooth + USB + AUX

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 20:58

@carobnjak
Nemoj sada da se bunis sto je ovde poredjenje sasvim pravicno, havarisanih nema na spisku, a i sam si rekao da izaberem... :)

Ali stvarno, neozbiljno je reci da Fiat drzi bolje cenu od Opela... mozda u onom Kazahstanu... :D

I snaga bez obrtnog momenta ne moze tako da... :)

P.S. Ako ti nije jasno zasto je spomenuta snaga, poznato je da sto je snazniji auto to je skuplji kao nov... cisto informativno... ;)

Autor Orlo 19 Jan 2016, 21:05

Orlo
jednako neozbiljno kao dati prednost Opelu, sto se i vidi iz tvoje liste!

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 21:09

Orlo
kad bih ja svojim pacijentima davao objasnjenja kao ti na ovom blogu, ostao bih bez posla... :)))

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 21:10

@carobnjak
Koja je to prednost, o cemu pricas?

Jasno su izabrani kriterijumi za oba modela:
godiste: 2007-2009;
motor: dizel
kilometraza: 100-150.000 km
karoserija: limuzina - HB

Sta je tu na strani Astre?
Hoces da probamo i benzince?

Mozda ne treba zaboraviti da je Astra H predstavljena 2004. a Bravo 2007. godine...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 21:13

Orlo
"neozbiljno je reci da Fiat drzi bolje cenu od Opela"
kao i dati Opelu (sto ti radis), na to sam mislio...

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 21:17

@carobnjak
Mozda, ali ovo je jedan od dokaza koji idu u prilog mojoj tvrdnji...

Autor Orlo 19 Jan 2016, 21:21

Orlo
koji dokaz kad je Bravo negde skuplji a negde imaju slicnu cenu, o cemu ti pricas?
A zaboravljas da je to nemacko trziste, da je Astra nemacko vozilo i da Nemci mrze Fijat.
U takvim uslovima Bravo se odlicno drzi!

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 21:26

opel je godinama gradio očajan rejting lošim kvalitetom i rđom, a to već uveliko znaju vozači a mehaničari ne vole opel da vide ni na puškomet, zato ovaj auto neće da zaživi i da je 10 hiljada evra. još uvek postoje ljubitelji opela koji troše ovu robu

Autor joel 19 Jan 2016, 21:36

carobnjak 20:58
U pravu si, moja greška, sada sam gledao i u upustvu na netu.

Autor moron 19 Jan 2016, 21:39

moron
ti ga nemas ili ti ne radi? :)

Autor carobnjak 19 Jan 2016, 21:42

carobnjak
Piše da "ga imam", proveriću "jednom" da li radi. "Nije žvaka za seljaka", što bi rekli neki ...

Autor moron 19 Jan 2016, 21:59

Odlicna ponuda, fale samo alu felge.

Autor Damko 19 Jan 2016, 23:13

@carobnjak
Zar nije logicno da je na domacem trzistu neki auto jeftiniji nego na drugim, jelte inostranim?

Ne bi rekao da mrze, bilo bi glupo to je hrpa lima a i nije normalno, samo imaju domace proizvodjace koji mogu definitivno da ponude bolje proizvode, i veliku ponudu...

http://ww4.autoscout24.it/?atype=C&make=28&model=1741&mmvmk0=28&mmvmd0=1741&mmvco=1&fregfrom=2007&cy=I&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=sort&dtr=s

http://ww4.autoscout24.it/?atype=C&make=54&model=1916&mmvmk0=54&mmvmd0=1916&mmvco=1&fregfrom=2007&body=6&cy=I&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=sort&dtr=s

P.S. Nisam zano da se cena formira na osnovu patriotskih nacela. Znam da je na osnovu godista, kilometraze, opreme, imidza, stanja, pouzdanosti...

Autor Orlo 20 Jan 2016, 08:14

Orlo
Ne sama cena nego trazenost! Svako gura svog favorita.
Plus predrasude, antireklamne kampanje itd.
Nisam primetio da je npr VW jeftiniji u Nemackoj, naprotiv...

Autor carobnjak 20 Jan 2016, 11:01