Novi FIAT 500L za 99 evra mesečno

Nova komercijalna kampanja pod nazivom RACIONALE GAMA
23. februara 2016. u Beogradu - Počev od danas, u svim ovlašćenim prodajnim salonima kompanije FCA Srbija model FIAT 500L je u veoma atraktivnoj ponudi po ceni od 9.990 EVRA. Ova komercijalna ponuda se odnosi na određene uslove kupovine u slučaju da vlasnik poseduje automobil stariji od deset godina koji bi želeo ovom prilikom da reciklira. Time ostvaruje pravo da po povlašćenoj ceni postane vlasnik novog modela FIAT 500L POP.
Ali nije samo FIAT 500L jedina zvezda ove ponude pod nazivom „Racionale gama“, tu su i članovi FIAT porodice: kompaktna i funkcionalna FIAT PANDA po ceni od 7.990 EVRA; omiljen u gradskoj vožnji FIAT PUNTO po ceni od 8.990 EVRA; ikona italijanskog stila FIAT 500 za 9.490 EVRA kao i uzbudljiv model FIAT 500X po ceni od 12.490 EVRA.
Novina u ovoj akciji je i ta, da totalno havarisana vozila pripadaju kategoriji za reciklažu i nije obavezno da budu starija od deset godina. Prilikom kupovine, na uvid je potrebno doneti potvrdu o vlasništvu starog vozila, koje od sada više ne mora da bude u vlasništvu kupca minimum šest meseci. Izaberite svoj model i požurite, jer ponuda po ovim uslovima kupovine važi do kraja marta meseca.
Detaljnije informacije komercijalne ponude možete pronaći na www.fiatsrbija.rs
Ili se obratiti nekom od ovlašćenih prodajnih salona FCA Srbija.
PR saopštenje - FCA Srbija
Svaka cast Fiatu, uradio je za Srbiju vise nego svi ostali proizvodjaci automobila zajedno.
Hahaha, prvo Gama Nacionale, a sad Gama Racionale, dok ne isceznu svi krshevi spremni za presu! :)
B.M.
Sta je to uradio?
Ja sam oduvek bio za novi model, 500L, pa i da jos jedan uvedu... Ali, sta je to Fiat uradio za nas?
Fiat nam je dao fabriku, tehnologiju i radna mesta. Malo li je? Da nisu dosli Talijani Zastava bi odavno bila zatvorena. Sad je rata za 500L 100 evra mesecno! Normalno da smo i sami morali da ulozimo, kao vlasnici trecine fabrike. Vi se hvatate za pare ali je najbitnija tehnologija. Kad nemas svoju moras platiti tudju.
Znate li da u fabrici u Kragujevcu radi nekoliko puta vise robota nego u celoj Srbiji zajedno? A oni traze programere, tj. visoko obrazovani kadar. Politehnicka skola u Kragujevcu prilagodjava svoje smerove potrebama Fiata i odmah mogu na praksu i zaposljenje posle skolovanja. Tu lezi razvoj a ne u proizvodnji turskih farmerki ili elektro kablova. To mogu da rade i radnici bez skole.
Da smo potrosili jos par stotina miliona eura za puni profil auto-puta, rata bi sigurno bila jos niza...
Ovaj akcijski 500X ( ako je paket "POP" ) za "reciklažnih" 12.490 EVRA nema klimu.
Skeptika je uvek bilo i bice i kad se pravila fabrika Zastava automobili bilo je primedbi; sta ce nama takva fabrika, Sumadija je za poljoprivredu i sl. Najbitnije je da tehnoloski ne zaostanemo , a kako vec zaostajemo onda bar da to bude sto manje. U suprotnom ostacemo jeftina radna snaga , kao sto i jesmo.
Moron
to nije problem, mozes je dobiti na poklon od dilera, bar si ti imao takvo iskustvo ;-)
carobnjak
Nekada "POP" paket ni kod 500L nije imao klimu, ali sada je ima.
Možda bii kod 500X mogli sa time napokon da obogate paket "POP"
Moron
tako je, paketi opreme imaju dinamiku, tako ce biti i kod Tipa, videces... :)
FIAT Panda za 8990 evra + 2800 evra (učešće)?! Ne lezi vraže. :)
Povoljnije (zbog mesečne rate u koju nije uračunat avans), a skuplje (kad se sve sabere). :)
Uveč čitajte mala slova pre nego što išta potpišete pošto ona na kraju demantuju sve ono istaknuto. :)
Dan nakod početka ove akcije usledila je i obustava proizvodnje. :D
Fabrika trenutno po ko zna koji put ne radi pošto problemi koji su nastali još pre 2 godine sada su još izraženiji i bez naznake da će se išta popraviti, uz najverovatniji scenario da će potražnja još da opada uprkos nekim tendencijama na globalnom i lokalnom tržištu, a koje govore da se tržište blago oporavlja što nije slučaj sa FIAT 500L. I dok tržište ponovo raste pa čak i prodaja FIAT-ovih modela iz drugih FIAT-ovih fabrika, za jedinim i jedinim modelom koji se proizvodi u FIAT-u u Kragujevcu potražnja opada, a za novi model vreme je isteklo. Kako je moguće da FIAT u Italiji beleži rast, a konkretno sa 500L modelom pad. Biće da je najverovatnije do modela tj. do FIAT-ovog "kockanja" preko naših leđa sa modelom automobila koji je komercijalno riskantan.
Nekad je bolje imati manju, a ekonomski isplativu auto-industriju, a ne velikog giganta i veliku omču. Tu smo pogrešili. Trebali smo od Zastave da napravimo malog i isplativog proizvođača automobila koji bi se širio iz svog profita, a ne što smo dali drugome silne pare za nešto što je sada još gore.