Cenovnik za novi Renault Megane u Srbiji

Uvoznik Renaulta za Srbiju je na svom zvaničnom sajtu objavio kompletan cenovnik za novi Megane koji na našem tržištu startuje po ceni od 13.990 evra.
Kompletan cenovnik, spisak serijske opreme, opcije i tehničke karakteristike za novi Megane su dostupne na sajtu Renault.rs (u pdf formatu).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
1. Primetih neobičnu ( i možda nebitnu) stvar.
Rezervni točak (ćopavi) je standard samo u GT verziji od 205 ks, za Boza ediciju ne može nikako (ni kao opcija), a svi ostali paketi mogu da biraju da li će kao opciju da uzmu ćopavi ili full suze spare tyre (za 80 ili 100 eura).
2. Juče sam u prolazu uživo video plavi GT LIne. Jako lepo spolja deluje.
3. Mislim da su cene korektne za nov model, u svetlu opreme, motorizacije i onoga što konkurencija nudi.
Interesantno da se za osnovni paket Life ne moze doplatiti NISTA!?!
Čini mi se da je kod megana paket "Intens" ( treći nivo) izuzetno bogat. I da vredi dati 17.990 za TCE od 130 ks u tom paketu ( +80 za "ćopavi", +500 za boju).
Mada, neke sitnice u cenovniku me zbunjuju (npr. "Sistem za pomoć pri parkiranju unazad" piše kod Intense kao element paketa, ali i da "GT Line" podrazumeva "Intense" paket "plus", pa i "Sistem za pomoć pri parkiranju unazad").
Evo sad baš čitam SAT Plus, i oni su potvrdili da za novi Megane važi i promotivni popust od 1.000 evra, pa najjeftinija verzija u stvari startuje od 12.990 evra.
@moron
Vrlo normalna cena za Intens, koji je zapravo prvi paket koji bi iko pozeleo. Bacaju cak i Kia/Hyundai u senku agresivnim cenama,i iako su ovi dve klase ispod dizajnom(pogotovo unutra).
Fordovac
Da, Intnese je "po meri čoveka" :) Fali mu možda samo lumbalna podrška (ako ćemo da "zakeramo").
Cena je više no korektna.
Pa ja baš i ne vidim da je cena korektna. Da ne mešamo druge proizvodjače, evo Kadjara u Zen paketu za samo 500 EUR više od Megana u Intens paketu. Oprema gotovo slična a komfor, prestiž i dr. nije ni za porediti.
Blizu je to koliko sam video, nije da me preterano interesuje Kadjar(mada me Megan zanima jer je godina za promenu), ali to je Kadjar sa pognom na prednje tockove, bez par stvari koje Megan ima, a doplate su vise za sve, cak i navigaciju. Da budu identicni razlika je tipa 2k, a za 4x4x poprilicno veca. Mada Kadjar nije ni blizu atraktivan kao Megan, potpuno je generican. Ali ,eto, jos jedan pokazatelj koliko je Kadjar bolja kupovina od Koreanaca.
Autor Đorđe 25 Feb 2016, 21:37
Pa, kada u sred ničega (npr. noću na Tjetištu) pukne guma sa rupom preko 4 mm na "Bose Edition" paketu, čovek samo odvrne "boze muziku", da do zore odjekuje od Mješaje do Čemerna ...
Autor ivanhoe 25 Feb 2016, 21:17
Ima neke logike u tome što kažeš, mada "auto" napisa i da na megane ima akcijski popust od 1.000 eura, pa onda Kadjar ZEN dodje 1.600 eura više od megane Intense. Taj Kadjar ima lumbalnu podrušku, a nema zad. park. senzore kao megane. I sl.
Smešno deluje, ali je sa istim motorom deklarisano bolje ubrzanje za Kadjar za pola sekunda.
Dovoljno je pogledati sediste i enterijer uopste pa je jasno zasto je razlika tako mala. Ni blizu isti kvalitet. Isto vazi i za navigaciju, ne postoji opcija "tableta" na Kadjaru.
Moron@
Ja sam samo konstatovao , mišljenja sam da je izbacivanje rez. točka debilana tj. i stavljanje u dodatnu opremu glupost , pa Zastava ga je imala serijski...
Autor Đorđe 25 Feb 2016, 23:49
U GLK, kada se poruči HarmanKardon, umjesto rezervnog točka dolazi subvufer.
Đorđe 25 Feb 2016, 23:49
Šalio sam se, znaš i sam.
Nemam (odavno) ništa protiv tog (pomirio sam se ) da rez. točak bude opcija (i da košta koliko košta), ali mora da postoji mogućnost izbora. "Jebo" ih subvufer sa svojom lokacijom u Bose Edition.
Sedoh danas u novi megane, paket GT Line.
Pozadi ima više mesta nego u ranijem modelu, svaka pohvala. Nema dovoljno da bude komforno( za mene), ali ga je zaista više. A i više nego u teskobnom 308 pozadi.
Gepek je Ok za jedan HB, bio je u verziji sa "full size spare tyre". U granicama proseka (rekao bih da ima "korisnih" oko 350 litara), što će reći da ga je više "na oko" nego u novoj astri sa rez. točkom.
Prednja sedišta. Pošto je GT Line, sedišta su "Sportska sedišta GT sa integrisanim GT Line naslonima za glavu"
Mesta ima. Desni oslonac ra ruku vozača je "na pravoj visini" (za mene), mada mu se visina ne podešava. Ima "klizač" i ok je.
Ono što meni nikako nije odgovaralo (i baš mi bilo neprijatno), jeste (meni pogrešan) nagib sedalnog dela, jer mi je sav oslonac samo "u dupetu", a ništa "na butinama".
Ta GT sedišta su navodno "podesiva po nagibu" i možda to može da se podesi (za mene, za moje dupe i moju kičmu) na GT Line, ali kako je onda na nižim paketima?
GT Line ima VERTIKALNI displej od 8,7" (dok Intense ima HORIZONTALNI od 7"), pri čemu ni "sadržaj" nije isti (kod Intense je klimatizacija potpuno izdvojena iz "ekrana", kod GT Line je malo drugačije). Bez obzira što je "televizor" ogroman na GT Line, to je meni potpuno bezidejno uradjeno. Istina, bio sam užasnut i sa televizorom od 9,7" na 308 kada se pojavio, ali tamo taj "centralni deo" nije samo "ravna ploča" kao kod megane-a. Možda mi vremenom i to "sedne", kao što mi je "selo" to rešenje sa 308 (njegova instrument tabla još uvek nije).
Tek, "saberi-oduzmi", lep mi je. I neka se "pojavio".
A sada mi već deluje i da je malo skup (nisam tako mislio pre par dana). Ne znam ni sam.