Dacia na BG Car Show-u

Dacia je za ovogodišnji sajam u Beogradu pripremila posebnu ponudu, kako za svoje najprodavanije modele, tako i za celokupnu gamu svojih vozila.
Svi potencijalni kupci najprodavanijeg modela, Dacia Sandero, mogu da ga nabave već po ceni od 7.990 evra za verziju Sandero Life 1.2 16v, sa paketom opreme koji podrazumeva klima uređaj, radio CD/MP3 player sa bluetooth-om i svetla za maglu.

Posebna verzija Sandero Stepway je ponuđena po ceni od 8.990 evra za verziju Sandero Stepway Ambiance 0.9 TCe 90 KS, koji sada u ovom paketu sadrži radio uređaj. Po ceni od 9.990 evra verzija Sandero Stepway Prestige nudi bogat paket opreme koji dodatno sadrži multimedijalni uređaj sa navigacijom – Media Nav.
Za sve ljubitelje SUV vozila pripremljena je i specijalna ponuda za Duster Life 1.6 4x2, koji može da se kupi već za 11.990 evra.
Ukoliko kupci imaju potrebu da svoj novi automobil nabave putem finansiranja, Dacia finansiranje je obezbedilo beskamatni kredit i lizing na period do četiri godine, do maksimalnog iznosa finansiranja od 5.000 evra za sve modele, odnosno do 8.000 evra za modele Duster i Lodgy. Za one kupce koji imaju potrebu za višim iznosom finansiranja, u ponudi je i kredit do perioda od šest godina, uz kamatnu stopu od samo 1.99%, bez limita iznosa finansiranja.
Sve kupce koji svoje novo vozilo izaberu za vreme trajanja sajamske akcije očekuje i besplatna petogodišnja garancija za sve modele.
PR saopštenje – Dacia
Foto: Autoblog.rs
Dokker je bio "locked". Neverovatno...Kao da je R.R.
Onaj prošle godine, me(n)talik plavi, Stepway, je bio "open". Mada, zbog mirisa lepka unutra, bolje da je bilo "closed". Ili mi se taj miris pričinio, odnosno, izvor tog mirisa. Ne znam. Ali, kao "Sintelan" nešto beše. Ko zna, možda je neko imao i gasove ...
Dejan L
u pravu si za Daciu, ono je tuga nevidjena!
Bio sam zainteresovan za novi Logan 1,2 Life (8240 eura). Vrata se jedva zatvore, laka kao da su od kartona. Sediste visoko kao u traktoru bez podesavanja po visini, volan ogroman, lezi u krilu ko u kamionu!
Najveci sok - spolja su okviri oko prozora i izmedju prednjih i zadnjih vrata u crnoj boji, ali to nije farba vec crna izolir traka - STRASNO!
@carobnjak,
Pa sta si pobogu ocekivao za te pare? :D
Secam se kad smo mi uzimali naseg Logana, te 2006. godine je ona najjeftinija varijanta izgledala nesto modernije od nase 128-ce. Prva asocijacija mi je onaj deo ispred suvozaca bez airbag-a, kao da fijoka fali. :D
Ako dodas medjutim hiljadu i jos kusur, dobijes ljudski auto. Naravno, bez ikakvog pedigrea i emocija u odnosu na etabliranu konkurenciju.
Jedina alternativa je polovni auto i ono "Ma bolje Golf 5 nego Dacojla nova..." :D
Za 8000 kod novog auta se ne traži dlaka u jajetu , za to se mora protegnuti za dobru sumu evrića.
Generalno, Logan je nekakva esencija ljudske potrebe za prevozom od tačke A do tačke B i ništa više od toga , znači prostran za ljude i prtljagu ,ima osnovnu potrebnu opremu , kvalitetan i puzdan a još pride i oku ugodan , iz te perspektive za 8000 je maksimalno OK.
@ carobnjak
Molim? Carobnjak je dao izjavu godine.
Naoravio je presedan u samom sebi.
Vidis druze, goli limovi u gepeku, sjala koja visi. Volan od najtvrdje plastike, šupalj zvuk otvaranja i zatvaranja vrata. Kada sam o tome pisao, svi ste se smejali.
Zvucna izolacija NIŠTA, toplotna ISTO NIŠTA.
Čuje se svaki kamencic koji udari u pod, sajtne. Nedostatak koruba (plasticne zastite ispod krila).
Miris lepka i kederi vrljavi.
U kaseti isecena plastika kao reckastim nozem, pa tanka, ostra, da se poseces u voznji.
E to je Dacia.
E sad ono najvaznije. Zasto Skoda nije Wagen Dacia?
Zato sto Skoda ima Laurin & Klement verzije, kao i vRS verzije. Ima najnoviju platformu, za svaki model novu platformu, dok sve Dacije od prve do poslednje imaju 1 platformu.
Zato sto Duster puca i krca u krovu kad se penje na ivicnjak.
Hvala. A imam jos materijala samo me mrzi da pisem.
Mislim da će eventualna bescarinska lada biti dobar "test" da dačiju.
Sa svojom baznom cenom Tipo je možda zaista doveo do pojeftinjenja Astre Sedan i/ili Flurensa ...
Možda i jeftinija lada pomogne dačiji ...
Dejan L
zasto presedan, nisam ja nikad hvalio Daciju ali nisam ni pretpostavljao da je bas toliko nakaradno sklepana!
P.S. Rapid je samo za nijansu bolji... :)
@carobnjak
"Rapid je samo za nijansu bolji" - ta ti je dobra, nasmeja me... :)
@carbonjak
Mozda kada bi ti ovako poverovao na rec, a da nisam probao sva tri, a neke i vozio... :)
Orlo
Tipo je Mercedes za sve njih! :)
P.S. sto mi nisi rekao da je Dacia takav krsh???
U PR priopćenju za RH stoji:
"Konkretno, pet odraslih osoba može udobno putovati u modelu Tipo (prednja sjedala su projektirana za putnike do visine od 1,88 metara, a stražnja do visine od 1,80 metara)".
I to je to ...
@carobnjak
Samo dizajnom odskace... enterijeri Tipa, Fabije i Rapida su na prakticno na istom nivou, s tim da Fabia zna da bude bolja u nekim detaljima, a i zvucna izolacija im je podjednaka... mozda Tipo SW i HB budu bolji...
Evo jednog Tipa u najosnovnijoj opremi sa 15" felnama, kakvi ce se sigurno uskoro i kod nas naci:
http://ww3.autoscout24.de/classified/286714565?asrc=st|as
@ carobnjak
Ti si pricao da ti je kum tvog prijatelja zaposlen u Daciji, pa si hvalio Daciju, a ismevao Skodu, kao Otpad od VW-a
Orlo
nije bas tako, Fobia 3 ima znanto bolji enterijer nego Rapid, bar onaj sto sam video na sajmu, ne znam koji je paket.
Nisam video taj osnovni Tipo, ja sam vozio srednji paket, n emam zamerki, posebno kad zatvaras vrata, kao da su 5 puta teza no Loganova...:)
DejanL
nisam to rekao, ne izmisljaj!
Rekao sam da poznanik radi u RENAULT servisu.
I da nema zalbi na pouzdanost, to stoji!
A Skoda jeste VW-otpad, sta god to znacilo...:)
Kapito???
Dejan L
Iz kojih novina bi onaj članak što si kačio juče ?
Kad je to izašlo, ima li opširnije ?
@carobnjak
Vrata ne zvece kada se zatvore na Tipu to sam i ja primetio, popunili su ih lepo izolacijom, a taj osnovni sam imao prilike da vidim uzivo, i identican je ovom kao na slikama... sedista na Rapidu su losija nego u Fabiji, to sam primetio, kako materijal tako i njihov oblik i sundjer, ali razlika u materijalima instrument table nije tolika (mozda, ali mozda u visim nivoima opreme po praksi VW-a, Fabija ima kvalitetniju plastiku)...
Ono sto se moglo primetiti na sajmu i odmah i proveriti a to je da su Fluens i Astra J sedan daleko bolji i ozbiljniji od Tipa... ali je cinjenica da su zbog straha uvoznika dobili i nizu cenu...
Orlo
Hvala.
Vidim nepoznato mi. :)
Dejan L verovatno ima taj primerak i slike, ovde ne mogu da vidim detaljnije.
Preganja se sa Deltom ?
Orlo
Rapid koji je izlozen na sajmu (ponavljam nisam upoznat koji je paket opreme) ima ocajnu, najtvrdju mogucu plastiku.
Tipo takvu plastiku nema, a nema je ni izlozana Fabia!
Sto se tice sedista, Tipo ima odlicna dobro punjena, za razliku od Merive...:)
P.S.
obrati paznju da nigde nisam pominjao da je plastika u Loganu losa, problemi su drugacije prirode, ergonomija, volan, pozicija sedenja, sastvai, usteda na svakom cm...
@carobnjak
A joj, Tipova sedista bolja od Merivinih... :) ...jos jednom me lepo nasmeja... pogotovo to nije tako ako su u pitanju AGR sedista...
Vidi ovako kada sam isao da probam Tipa sa mnom su bili keva i sestra, i njih dve su primetile koliko je jeftino napravljen, i koliko je bucan a ne razumeju se automobile... a pogotovo su imale zamerke na tapacir sedista...
Sto se tice Dacije, ocigledno nisi shvatio poentu, odnosno da je njeno postojanje namenjeno ljudima koji prelaze sa starijih i jeftinijih vozila nizih klasa, a zele nov auto (i sve benefite uz njega) a nemaju puno novaca ili imaju niza primanja... jedan od blogera je presao sa Z128 na Logana kao najbolji primer... pa samim tim tu je pretpostavka da nemaju puno zahteva odnosno kvalitativni skok je njima ocigledan i ljudi su zadovoljni... a ako hoce neko sa nekog malo (ili znatno) mladjeg polovnjaka u mozda C-segmentu ili vise onda ce primetiti vise nedostataka njenim modelima... ili pak kao drugo vozilo, kao puko prevozno sredstvo - cisto da "radi posao", sto je sasvim sigurno slucaj u razvijenim zemljama pa i nije toliko bitno da je super jer ono prvo vozilo je sigurno znatno bolje... mislim da su svi spremni u tim slucajevima na kompromis, odnosno stvar je pitanja da li si spreman da oprostis nedostatke u odnosu na skuplje modele zbog nize cene...
Orlo
o tome smo vec raspravljali, radi se o baznoj Merivi, najgora sedista u trenutnoj ponudi, posebno naslon, mozes da spojis dlanove sa prednje i zadnje strane, provereno! :)))
Tipo-...
Nije bucan, ja sam ga vozio do 110 km/h, a ti? Na svakom testu je pisalo da se motor ne cuje (radi se o 1.4B) buka ide od vazduha ali pri vecim brzinama.
Dizel jeste bucniji...
Takodje ti ne stoji primedba oko niskog vetrobrana, tj, ako ja sa skoro 2 metra nisam imao skucen vidik, ne znam kako si ti sa 1.80m?
I koliko puta treba da se ponovi da Tipo jeste za JEFTINIJA trzista?
Astra sedan je mozda bolja ali je to odlazeci model, dok za Fluens to nikako ne vazi!
Dacia
shvatio sam ja poentu, ali je nisam nikada detaljnije gledao, cak sam se vise puta vozio u Loganu i Sanderu prve generacije, nisam imao primedbi niti na prostor niti na ogibljenje, ali kad se bolje pogleda po coskovima, sastavima, ono je jezivo (a u pitanju je 2.generacija).
Rekorder su ove spoljne nalepnice od crne izolir trake oko prozora koje nema 1.generacija!
Cak mi se i dizajn Logana svidja, nemam zamerki ni na instrument tablu i konzolu, sve je to u skladu sa cenom, ali naveo sam sta je neoprostivo, da se ne ponavljam...
A skoro sam je pazario! :)))
@carobnjak
Vidi mozda tebi nije bucan kada si izasao iz Punta i usao u Tipa, ali ja sam izasao iz 307SW dizel u Tipa, i odmah sam primetio razliku, i moji su primetili razliku... prilikom ubrzanja je narocito izrazeno, iako ga nikada nisam terao u visoke obrtaje i pored cinjenice da nas je bilo cetvoro u autu, a do maksimalno 90 km/h... vetrobran je nizak (kraci npr minimum 20-ak cm u odnosu na eto na 307), osecaj kao u bunkeru, pogotovo sto je sediste povuceno unazad, i zato sto staklene povrsine nisu velike, mada to je odlika vecine modela...
I Astra nije mozda, nego jeste bolji auto, a isto vazi i za Fluens...
Meriva izlozena na sajmu je imala odlicna sedista, mene je iznenadilo to sto sam uspeo da nadjem prakticno odmah idealan polozaj za volanom, a ipak je to manje vozilo, u kojem zna da zafali prostora i da visi butina u vazduhu... ali opet to je individualno...
Pazario si Daciju?
Orlo
kazem ti, na višim brzinama da, ali nista strasno, pa cemu sluzi radio? :)
Uostalom, ja bas volim da slusam rad motora, i bas ta buka pri saltanju me odusevljava, posebno otkad su mi ukrali radio! :)
Tipo u srednjem paketu ima sasvim solidne presvlake, ne znam kakve su u baznom. Ono sto se meni nije dopalo su obloge vrata koje su crne, jednolicne i nemastovite.
Mislim da je u HB to ispravljeno.
Upravo taj bunker kakav opisujes ima odlazeca Astra ili novi Megan, posebno zbog "ograde" izmedju sedista.
Pazi, prvi kriterijum koji kod mene mora biti ispunjen je osecaj za volanom u smislu prostranosti. Koji to ne ispuni ja izlazim iz vozila!
Tipo je taj test odmah polozio, i nema potrebe da me ubedjujes u suprotno...:)))
U tu izlozenu Merivu nisam ulazio, dozivljeno iskustvo je sasvim dovoljno, a vrata naopacke su pobedila za sva vremena!
@carobnjak
Meni radio ne sluzi da anulira buku od vetra i motora... :P
Uopste te ne ubedjujem, jer to je nemoguce, ti kada nesto zacrtas to je tako, jednostavno si tvrdoglav... :)
Predrasude, predrasude... izlozena Meriva je bila odlicno opremljena sa cenom malo iznad 13 hiljada eura...
@carobnjak
Da si pogledao Merivu na sajmu, video bi da je najviši paket u pitanju i da ima odlična sedišta.
Parablogeri sa kojima sam bio na sajmu su bil jako nnezadovoljni pozicijom sedenja, "pogledom" vozača i uopšte enterijerom Tipa.
A baš pohvalno su se izjasnili o Astri sedan. Osim da pozadi nema mesta za noge ako napred sedi dugonoga.
Orlo
kakve predrasude???
sve sto sam napisao sam licno video, probao, ako ti treba ekspertiza, organizuj je sam!
Nisi mi odgovorio koliko brzo si isao sa Tipom?
Nisi valjda presao 50 km/h, posto ti postujes ogranicenja...:)))
Moron
navedi me jedan razlog da gledam tu Merivu ako sam se vec vozio u njoj i nemam dobro misljenje?
Ako su to parablogeri na koje mislim, oni su davno polozili "ispit objektivnosti"!
Meni se enterijer Tipa vise dopada nego onaj sareni u 500L, naravno nismo svi isti, srecom! :)
@carobnjak
Ocigledno nisi ni procitao komentar, ali si potrcao da prokomentarises i da zakljucujes, kao po obicaju...
Zbog predrasuda nisi probao Merivu, koja je u enterijeru klasa, mozda i dve, iznad Tipa npr...