Škoda na BG Car Show-u

Autočačak na svom štandu izlaže kompletan program češke Škode, automobila koji su već godina najprodavaniji u Srbiji. Posetioci mogu da vide popularnu "fabiju“, "oktaviju“ i "superb“, i to u više verzija, od kojih najviše pažnje izaziva model "superb karavan“, najnoviji u gami.

Posebna ponuda pripremljena je za “fabiju“ – cena tog automobila, sa “aktiv“ paketom opreme, iznosi 8.990 evra, i biće verovatno jedan od najtraženijih na sajmu.

Uvoznik je najavio i nekoliko posebnih akcija, tako da vam preporučujemo da posetite štand sa automobilima češkog proizvođača.
Izvor: Magazinauto.com
Foto: Autoblog.rs
Moje zamerke idu na cenu Fabije...
Trocilindrični 1.0 mpi sa samo 60KS, bez radio aparata i bez el. podizača... Ma dajte više...
Ok lakša je od prethodne Fabije (Fabije 2), ali je ona makar bila 1.2 65KS.
Ja bi uzeo napucanu Fabiju 3, ali sa nezatamnjenim farovima.
Inače ne volim zatamnjene farove, deluju propalo i ostarelo
Moje zamerke idu na postojanje Fabije. Generacije br. 3...
Oktaviji svaka čast, s druge strane. Čak ne vidim poentu Superba, glede prostora, osim za potrebe "kvazireprezentacije"..
@Priapus
Superb i igra na kartu publike koja kupuje automobil "na metar"(kao i Oktavija u ostalom). Za te pare nema duzeg. A i celokupno je vise nego pristojno vozilo(to sa prostorom za glave nazad je mozda namerno izvedeno jer je kanibalisao Pasata kao taksi/soferirano vozilo u sedan izvedbi).
Vozio sam male automobile čak i sa bocom za gas. Može se reći da nisu imali prtljažnik sad sam kupio Mondeo. Mesta ima kolko poželiš. Problem je parkiranje ali snalazim se. Veliki auti imaju više prednosti nego mana.
Moram priznati (teska srca) da me Fabia prijatno iznenadila!
Enterijer je za svaku pohvalu, posebno kad se uporedi sa "mamom". Jednostavan i dopadljiv, cak je slican novoj Astri! :)
A Superb je cista desetka, u svemu sije Passat!
Opet obitavao. Deluje da je potrebno ici najmanje 2 puta, jer sad mi se vrlo dopao Sportage. Pored toga, standardno visoka ocena za Oktaviju i Leon. Megan potvrdio razocaranje mestom na zadnjoj klupi, a "pretinac" za rukavice otvorio iz treceg, mislio da je zakljucan.. Renegade takodje nije za bacanje, povrh eksterijera.
Renegade mi je uzi izbor.
Sve na svom mestu, moderno, leo, muski odradjeno, polozaj za volanom respect.
Kia Sportage nepregledna unazad.
Megane sa sitnim dugmicima za osudu. Megane pozadi nema mesta za stopala. stavis stopalo uz stopalo i ogulis cipele na klizac sedista.
Spolja Megane izgleda vrhunski, stil, elegancija, proporcije.
C4 unutra sada izgleda demode ala 90.-e. Dezen štofa u C4 kao babina ugaona garnitura s kraja osamdesetih.
Opet DS odusevljava svakim detaljem.
Pozitvino iznenadjenje je Tipo, Samo na par mesta su trebali da se potrude, a ne da izgleda kao Fluence.
Rapid, pa moze to malo vise za te pare.
Meni se svideo Talisman sa onom besnom opremom. Tipo mi bas delovao odbojno sto se enterijera tice. Nekako mi los polozaj istrument table, lose se sedi, kratka soferka... U zivotu ga ne bih razmatrao. Sve ovo sto mi smetalo u Tipu odusevilo me u Siviku i u Volvou S60
( do duse u R ).
Takodje 508 bas pristojno deluje. Kod Skode Oktavija najbolja. Kod Superba mi upalo u oko da hauba preklapa preko krila( skoro santimetar) od pola ka farovima.