Fiat Tipo hatchback stigao u Srbiju

„Fijat“ je posle sedana, vozačima u Srbiji od 1. juna ponudio i petovratnu hečbek verziju svog popularnog modela „tipo“ koja košta od 11.990 evra za verziju sa 1,6-litarskim atmosferskim benzinskim motorom (95 KS) i osnovnim paketom opreme.
Hečbek modeli su među našim vozačima dosta popularniji od limuzina i karavana (tokom godine će početi i prodaja karavanskog „tipa SW“), tako da bi „tipo“ sa petora vrata mogao da bude među prodavanijim automobilima u 2016. godini.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs
Ima li negde kompletan cenovnik i spisak opreme HB-a?
Mislim,naravno,na opremu za Srbiju.
Orlo
eno u SAT plusu pise da je Tipo SW naslednik Krome, cak ima veci prtljaznik , 550:500 litara...:)
Jesam li rekao da je Quattroruote IZMJERIO 436 litara za prtljažnik ovog Tipa? Uostalom na oko je vidljivo koliko ovaj auto ima duži prtljažnik nego prosječan hatchback u klasi.
Ovde je očigledno najvažniji veliki gepek!? Lepo je što auto nije predugačak, a ima pristojan gepek. Ali baš me zanima da li se sad standardno računa i sa rupom za rezervni točak koga naravno nema? Kako je nekad Stilo imao osnovni motor 1.2 od 80ks ovaj 1.4 deluje mnogo ozbiljnije, naravno iole pristojan motor značiće i cenu preko 15kE.
Sa rezervnim točkom punih dimenzija gepek će da bude manji bar za oko 80 litara i verovatno će da bude oko 350-360 litara, što je ok za HB.
Bitnija je cena. Nju nigde ne vidim da celi asortiman tipa HB-a u Srbiji. Ovaj bazni HB će možda još i da se prodaje.
Sedan ja po ulicima i ne vidjam. Ili ga ljudi samo voze posle "povečerja" ili je ofarban u neku "stelt boju" ...
A posebno me intersuje koliko će karavan biti skuplji od HB-a.
Kod focusa je skuplji 590, kod astre oko 670.
Koliko će fiat da "odvali" za taj prelazak?
A kao drugi deklariraju sa rezervnim kotačem. Kako da ne.
Ali i taj podatak postoji za Tipo i to je 380 litara. Pa očekujem da je to istina ako se ovo pokazalo istinitim. Nikada se ne mjeri što je ispod dvostrukog dna.
N.N.
Ako ne veruješ meni, možda bi verovao "Peugeotu Hrvatska":
"Volumen prtljažnika je nešto manji ukoliko je prisutna opcija rezervni kotač smanjenih dimenzija, uz standardni rez.kotač volumen je za 85 dm3 manji po VDA metodi".
Tipo HB i 308 koriste istu dimenziju gume.
Koliko bi onda bilo "tipovih" 436 "minus" 85?
Sigurno ne 380 (uz rerevni točak punih dimenzija). Uz "ćopavi" možda, moguće, pri čemu taj deo ispod "podloge" gepeka nije upotrebljiv za prtljag.
Pošteni proizvođači daju zapreminu gepeka po normi ISO 3832. Naravno Fiat nije pošten, i po toj normi zapremina gepeka bila bi sigurno manja od 380L.
Ovako se hvale sa najvećim gepekom u klasi, što nije tačno ni u kom pogledu.
Koga zanima kako to izgleda evo:
http://hsevi.ir/RI_Standard/File/5281