Promo cena za Fiat Tipo sa 5 vrata

Kad god da putujete, gde god da putujete, šta god da radite, zaslužujete najbolje: uključujući najbolje vozne karakteristike u klasi, malu potrošnju i malu količinu izduvnih gasova. Novi Tipo sa 5 vrata pruža vam sve ovo i još više, sa svojom bogatom paletom motora.
Fiat Tipo sa 5 vrata 1.4 95KS
promo cena: 12.490 €
redovna cena: 15.380€
Ukoliko se odlučite za Tipo sa 5 vrata očekuje vas garancija od 5 godina ili 200.000 pređenih kilometara
Kompletan cenovnik sa paketima opreme Fiat Tipo sa 5 vrata: tipo-hatchback-septembar-2016
Za sve informacije pozovite 021/2100490 ili posetite prodajni Fiat salon – Zrenjaninski put 16, Novi Sad
Izvor: Stojanov.rs
E da je redovna cena 12500, a promo 11500 pa da pričamo. Motor je smešan i tačka.
@ rasa
A je li smešan u 150kg težoj Astri 1.4 od 90KS?
Hvala na pažnji.
Golf 6 isto 1.4 80KS
I Hyundai i30 1.4 od 90KS sa 106Nm ahahhhaa
Nista ne fali ni ceni ni motoru, problem je u malecnim sedistima, i to veliki problem!
Video sam ih u svim živim bojama, hečbek samo kapućino, teget i crveni.
Ipak mu srebrna stoji vrhunski
Da, sedišta Tipa su "jedini problem" za ljude čija visina prelazi projektovane parametre. Ali, bukvalno "nepremostiv problem" ako ste iznad oko 185.
Za sve ostale ovo može biti "najbolja kupovina", bez obzira na motore.
moron
da mi ti nisi skrenuo paznju na sedista, zamalo kupih ovaj Tipo, al glas razuma se javi te kupih fantasticni 500L i sad uzivam u luckastom mini autobusu! :)
carobnjak
Ne brini, kako god da si uradio, pogrešio bi :)
Meni je jako žao zbog tih prednjih sedišta Tipa, jer sam se baš nadao da će karavan biti odlična kupovina. Ali, za ljude kao Ti ili ja, ta sedišta nisu udobnija od španske čizme. A mogla su da budu, bez da imalo budu skuplja za proizvodnju. No, neko kao da je želeo idealna sedišta samo za odredjenu ciljnu grupu, "udubljena" (za ljude odredjenih dimenzija), a ne "univerzalna", za šire mase. A mislim da veće kazne nema od neudobnog sedišta.
moron
inace mogu ti reci da su sedista u 500L vrhunska, posebno naslon, nisu tvrda kao sto neki trubise, jos cu da vidim da li smeta nesto kraci sedalni deo na duzim relacijama...
A da nisu slučajno u Tipa sjedala na shemu kao u Stila. Znači ako dižete sjedalo diže se samo sjedeća površina, a ne naslonjač. Znači za ljude visokog trupa savjet je da sjednu dole nisko.
carobnjak
Uzmi "krojački metar" i izmeri dužinu sedalnog dela kod 500 L i na čemu god hoćeš u rangu do 20-25.000 eura ( a da nisu OPEL-ova opciona AGR sedišta sa produžetkom za butine ).
Svaki sedalni deo ( osim kod opcionih sedišta sa produžetkom za butine ) je kraći nego to "treba" za visoke ljude. I tu leka nema.
Za udobnost, po mom mišljenju, i fenomen "visećih butina", bitniji je nagib sedalnog dela i visina u odnosu na pod vozila. I u tome 500L nije lošiji od sedišta na mom 308.
Naslon za ledja im nije isti, ali ni na 308 nije u skladu sa mojom anatomijom.
Vozio sam ja 500Li "na duge ture" ( pa i "900 km na dan" ) i sedišta su ok.
Drugo je pitanje "bočne potpore", ali, ja nisam "Fandjo", niti bih porodicu vozio kao vreče krompira.
Sve u svemu, ono "koliko para, toliko muzike", mislm da ne vredi. Više je muzike, nego para ( jer je on u osnovi jeftin ).
p.s. Moguće sam suviše subjektivan.
N.N.
nisu! Jako su uska, sirina je svega 49 cm, dakle kao u autobusu ali velikom! :)
U 500L 54.5 cm, Puntu 2 cak 63cm, ja merio licno!
Plus sto je naslon profilisan pa ti gornji deo ledja u visini lopatica udara u tu ivicu, ukratko ne valja, osim ako si sitnije gradje tipa 175cm...
Vi i vasa sedista. Statisticki najvise stanovnike imaju Ex-Yu zemlje, a one su ujedno i marginalno trziste. Zato su sedista tolika kolika su.
@čarobnjak
prešao si se što nisi uzeo Tipa.
Lepši, ozbiljniji, ugledniji auto od 500L. Realno, dizajnerski ne postoji gori auto od 500L na tržištu.
Mašem ti iz Tipa!
aki
Koliko si visok?
p.s. Nadam se da poverenik za zaštitu podataka o ličnosti neće reagovati na moje "lično" pitanje ...
@LAcity
svakako je motor smešan i u Astri, prethodnom fokusu, ti 1.4 od 80 do 90 ks. Ali većini vozača je taj osnovni motor dovoljan. Nedavno me je kolega ubeđivao da je pun do krova na putu do CG skoro sve obilazio u fabiji 1.2 60ks. Tako da, svako svoga hvali. Ipak, najviše zavisi od temperamenta vozača.
i30 mk1 1.4b ima 137Nm na 5000rpm, bio sam vlasnik dotičnog i iako ima 109Ks meni nije bio dovoljan.
Svojevremeno sam testirao 1.3d u 500L i nije mi prijala njegova tromost, a tada još nisu imali 1.6d koji je jedini taman. Slično mslim i za tipa, iako je sad 1.3d pojačan pa bi možda mogao da prođe.
Nisam još zagledao uživo tipa hb, ali da su ponudili 1.6 atmo sa 110-120ks to bi valjalo. Inače, uvek mi je smešna priča o dodatnoj opremi pre nego li o motoru. Opšte je poznato da svaki brend masno zaradi na dodatnoj opremi, a reklamira bazni motor i opremu. Da trenutno kupujem novi auto, iako 500L smatram favoritom za široke mase, najverovatnije bih kupio odlazećeg i30 1.6b, ugradio autogas...
aki
veruj mi, probao sam i detaljno analizirao oba!
500L je premijum model sto se tice materijala i dizajnerskih resenja u enterijeru, i dosta prakticniji (klizna zadnja klupa, duplo dno prtljaznika itd.), sto se tice prostora u kabini su neuporedivi.
Sustina je da je 500L za 2000 eura JEFTINIJI od Tipa u slicnom paketu opreme, a to je tako samo u Srbiji, daklem ubedljivo best-buy!
P.S. Tipo jeste lepsi, i to mu je jedina prednost, ja sam bas želeo da ga kupim ali eto Bog posla Morona, i ucini dobro delo, hvala mu! :)
500L , posebno u Srbiji je neuporedivo bolja kupovina nego Tipo , posebno sa aspekta kompletnog porodičnog vozila.
rasa
1.4 95ks.
Jeste malo lenj ali nije strasno.
Fazon je da se sto pre ubacuje u visu brzinu i onda zivne, imas pokazatelj kad treba prebaciti u visu ili nizu brzinu na instrument tabli, i to treba postovati.
Sa takvim nacinom voznje ja recimo u kruznom toku ili pri skretanju vozim u trecoj a ne u drugoj kao kod Punta 1.2.
Pri takvoj voznji prosecna potrosnja mi je 7.6 litara, pretezno gradske voznje.
To je za benzinca teskog skoro 1.3 tone sasvim pristojan rezultat.
Ako malo prelazis, vozis pretezno u gradu, suludo je davati toloko para za dizel, makar on bio najbolji na svetu (multijet)! :)
@carobnjak
Hvala. Definitivno je auto bestbuy, iako smatram da će u Srbiji zadržati istu cenu i nakon restilizacije, koju sve češće pominju. Tada bi ga, u vreme BG sajma, valjalo pikirati.
Taj motor nisam probao. Da budem iskren na papiru mi je delovao letargično, ipak je to atmo motor koji voli obrtaje. Kada sam 2013. razmišljao o 500L, i testirao kod Koleta 1.3d, vozio sam logana 1.6b 8v, 128Nm na 3000rpm. Na kratko sam posedovao i i30 mk1 1.4b 16v i razočarao se jer mora baš da se zavrti, preko 4krpm, a auto težak. Taj motor ima vvt, i verovatno je dorađena verzija u mk2, isti moment na oko 3500rpm, sada agilniji.
Ne verujem da ću ikada probati 1.4b u 500L ili tipu, ali mi je drago da ga naši ljudi kupuju jer je najbolji u klasi. Inače, meni nije bitno koliko prelazim, inače oko 15000kmpy, već mogu li da uživam u svakoj vožnji i zato preferiram benzince. To mi evo, godinu i po uspeva u fokusu 1.6b mk1, iako sam uzalud tragao za 1.8b, a tek je 2.0b biser...
Pored saveta za kupovinu, ovde covek moze da procita i savete za voznju, i to od sofera koji ceo zivot cita automagazine i misli da je napravio odlican izbor. A verovatno je iz njih i savete naucio pa ih deli ovde.
Burdus
e brate, da sam slusao tebe, ko zna gde bih zavrsio, verovatno u nekoj banji zbog artroze i lumbalnog sindroma, porekla Reno-plastikanera...:)))
P.S. sve sto sam napisao nije bilo nigde po Automagazinima, kao sto ni tvojih "saveta" nema nigde, osim u Riplijevoj - verovali ili ne...:)
carobnjak
Slažem se sa tobom oko pitanja (ne)isplativosti MJ-a,pri čemu i 1,4 atmo potpuno dobro "završava posao".I sve to za manje pare.I bez razmišljanja o nekim "dizel temama" (poput toga da li će regeneracija DPF-a da započne i gradu i taman kada mislim da okončam vožnju) .
Mislim da meni na "blesimetru" za prethodnih nešto preko 5.000 km (skidana mi je klema, pa se resetovalo) stoji upisan prosek potrošnje "5,3" i brzine "38 km/h" (na početku leta je pisalo "5,6" i verujem da će tokom zime da se vrati na to, a i da prosek brzine padne).
Za označenu prosečnu brzinu za puteve Srbije je "previše" i 1,4 motor.
Ja u principu vozim relativno sporo (uobičajen prosek brzine od BG do HN i nazad mi je godinama u rasponu od 62-65 km/h,uz povremena retka odstupanja),čak ni po auto putu ne jurcam jer ne vidim smisao (120-130),svako brdo "ispoštujem", ali sam primetio da 1,6 MJ kod mene na regionalnim putevima potencijalno "budi veliku agresiju" (za koju sam bio ubedjen da sam se od nje zalečio pre decenije), jer iz ležerne vožnje veoma dobro povlači pri preticanju,a nekada nisam u stanju da savladam sebe i preticanje ograničnim samo na nužno,već preteknem i neko vozilo viška ili gde to baš i nije najpametnije.I ta osobina mi se ne dopada.Moguće da sam latentni saobraćajni siledžija,koji je samo prividno bio zalečen.
moron
zbog problema sa ograničenjem brzine po gradu, zarekao sam se da cu kupiti auto sa najslabijim motorom, i eto! :)
Puno problema koje ima 1.4 16v će otkloniti 1.3 8v kada dođe u ponudi. One dalje će zadovoljiti 1.0 12v Turbo.
1.4 T-JET 120 KS je već malo zastario, ali bonbon uz LPG. U Italiji je on sa LPG instalacijom 1200 eura jeftiniji od 1.6 JTD-a.
Nego gdje su nevjerne Tome i da Giulie ne može 7:32 na 'ringu? A evo službenog videa:
https://www.youtube.com/watch?v=OZMB4FRZKsg