Toyota C-HR u Srbiji od 19.890 evra

Uvoznik Toyote za Srbiju je na svom zvaničnom sajtu objavio cene za dugo očekivani novi crossover C-HR.

Za sada su prisutni 1,2L Turbo benzinski motor sa 115 KS i 6-brzinskim ručnim ili CVT menjačem, kao i C-HR hibrid sa 1,8L benzincem i elektromotorom.

Što se cena tiče, one izgledaju ovako:
C-ENTER
Od 19.890 €
C-ITY
Od 19.900 €
C-ULT
Od 22.400 €
C-HIC
Od 22.400 €
C-ENTER hibrid
Od 25.490 €
C-ULT hibrid
Od 28.000 €
C-HIC hibrid
Od 28.000 €
Više na sajtu Toyota.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Citam naslov i mislim se kako mi je klasutrofobican dizajn ove Honde. I gledam, gledam...i skontam da je ovo Tojota.
A pozadi svetla kao sa CIVIC-a.
Hahaha , vozilo B segmenta a cijene kreću već od 20.000 evropljana , stvarno nisu normalni , a još je luđi onaj ko ovo kupi...
Malo bolji i mnogo skuplji od JUKE-a. Prva stvar zbog koje ne prolazi je sto nema CarPlay, a svi "hip" kupci ga traze.
Na ovo treba gledati kao trendi vozilo, ne treba da menja prakticnost golfa. Tada vec deluje okej, mada je sumanuta cena HRVa koji je i cudan i praktican svodi izbor na Toyota vs. Nissan.
Kopija nesretnice Honde sa odlicno odmerenom cenom, skuplja od Mazde CX3 i Kaskai-ja???
Takva ce biti i prodaja...
@ Đorđe, ako posmatramo striktno po dimenzijama, onda je Toyota C-HR pripadnik C segmenta, čak je i nešto veća od tipičnog predstavnika C segmenta - VW Golfa 7.
Konkretno, C-HR je dugačak 4360 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2640 mm, dok je Golf 7 dugačak 4255 mm i ima 2637 mm međuosovinskog rastojanja.
Zanimljivo da C-HR ima istu dužinu kao i novi Renault Megane (dakle 436 cm), s tim što Megane ipak ima nešto duže međuosovinsko rastojanje od 267 cm.
U svakom slučaju, C-HR je nešto jeftiniji od Honde HR-V (dužina 429 cm, međuosovinsko rastojanje 261 cm) koja kod nas startuje od 20.490 evra.
I da, ja sam jedan od ludaka koji bi ovo kupio :))
Jednostavno, ukusi su različiti...
Ако се 500Л продаје, не видим разлог да ова Тојота нађе купце, јер је бар за 2 класе бољи ауто, са неком допадљивом специфичном линијом и шмеком. Онај ко нема осећај за дизајн, неће разумети овај ауто.
Onaj ko ima imalo mozga ne bi ovde ni pominjao 500L!
Meni se ovo dopada, bleskast je, komentarisao sam nerealnu cenu, zao mi je sto neki ne umeju da citaju...
P.S. u svakom slucaju, premijum u odnosu na Reno koji ni nema sta da ponudi u ovom segmentu...
@ Nino pa ovo je gotov, serijski model, prodaja u Evropi je već počela, evo u Nemačkoj C-HR startuje od 21.990 evra (eto, kod nas je jeftiniji). Budući da je u Nemačkoj uz C-HR dostupan i 4x4 pogon biće sigurno i kod nas.
Како нема Рено шта да понуди у овом сегменту? Па ова Тојота је чиста копија (заиста лепша и модернија) од Нисана Џук ! А то је ваљда Ренаулт група.
Тачно је да је глупо поредити нискобуџетни неквалитетни комби 500Л са оваквим возилом из Тојоте. Нема никаквог смисла.
Jel hoce neko da se kladi sa mnom da "ovo" nece dostici ni 30% prodaje Kaskai-ja u narednih godinu dana?
Ljudi o čemu vi pričate (o ukusima nećemo raspravljati , jer meni je lično bezveze) 20.000 početna cijena za ovo , sa 1.2 litarskim benzinskim motorom i 115KS?!
Pa jedan ozbiljan automobil iz skoro dvije klase više Škoda Superb , startuje sa ovom cijenom sa puno jačim benzinskim motorom a ide i dizel po toj cijeni.
A povrh svega , Toyotu i ne prati nekakav lifestyle imidž , nego se smatra kao odabir racionalnih kupaca , a ovo i racionalnost ne ide u isti koš...
Ovako joj predviđam sudbinu prethodnika , Urban Cruisera...
Đorđe
+1
To sam i ja hteo reci, al ja ne umem tako fino i upakovano kao ti! :)
Vi niste normalni! Auto ce da razbije! Mogu misliti kako uzivo izgleda! Babaroga!
Evo Rajka Srbina "navro" da kupi toyotu, al nema para ni za niskobudžetni bestbuy 500L :), pa poredi babe i žabe. Ovde je "ovo" žaba :). Meni se ni juke ne sviđa pa ni "ovo" neću dalje komentarisati. Kako sam veoma racionalan, smatram da je 500L bolja kupovina i od tipa i od aurisa sa 1.3 osnovnim motorom i jedino mi nije jasno zašto je 4500 evra skuplji sa 1.6MJ moorom u odnosu na bazni motor, sa istom opremom.
@раша
Власник сам тојоте аурис, па да те обавестим, да не знаш шта је тојота, кад је поредиш са нискобуџетним, јефтиним и аљкавим аутомобиима. Фића је најпростија понуда на тржишту.
Pod broj 1 ovo NIJE vozilo B segmenta, vec C segmenta,veci je od HRVa... i on na pocetku a Qahqai, Kadjar i 3008 u sredini su prirodni konkurenti. Drugo, ako pogledamo cene konkurencije ovo je skroz realna prica. Zasto svi spominju u svakoj prici Superb i 500l??? Meni ke recimo cak i QASH veliki, a kamoli auto od 2 tone. Valjda je bitna pretezna namena, da je RR 20k sta ce mi kad sam 90% vremena do vrtica, skole, na izlet, sa biciklima
О Д Л И Ч А Н !!!
Ма најбоље да ћемо ми овдашњи "стручњаци" за "појаве уопште" давати паушалне /пр/оцене да ли ће ово проћи на светском тржишту или не.
Ovo samo vanjskim dimenzijama može biti C segment , jer sa ovom kupolom od kabinskog prostora , dabogda bude i B segment unutra.
Realno u ovoj klasi je C4 Cactus neka najbolja kupovina , relativno jeftin , otkačenog dizajna , koji opet nije preterano uticao na praktičnost.
Pa Qashqai sa istom motorizacijom , manje košta , a ozbiljniji je auto od ovoga u svakom pogledu.
Živi bili pa vidjeli kako će ovo da "razbija"
Jeste da se o ukusima ne raspravlja ali da je lepsi od CX-3... Budimo realni.
Poz
raša
Dok su bile EURO 5 cene za 500 L, na bazni 1,4 benzinac "doplata" za ostale motore je bila:
- "plus" 2.000 za 1,4 turbo sa 120 ks i/ili za 1,3 dizel sa 85 ks;
- "plus" 3.000 za 1,3 dizel automatik i/ili za 1,6 dizel sa 105 ks i
- "plus" 4.300 za 1,6 dizel od 120 ks.
Ako je sada za EURO 6 razlika 4.500 od 1,4 benzin do 1,6 dizel sa 120 ks, to dosta liči na ranije razlike cena.
J4ZZER
Što se tiče pomena pežoa 3008 u kontekstu ovog tojotinog vozila, ako se misli na sdašnji ( stari ) 3008, to su KOMFOROM neuporediva vozila, jer je 3008 ( sa visinom 165 cm ) viši od ove tojote 10-15 cm (negde piše . To je verovatno jedini "krosover" u koji ja sa svojim degeneričnim telom i visinom od 192 cm mogu da sednem pozadi i u varijanti sa panoramskim krovom. Za mene to je nemoguće u vozilima sa padajućom linijom krova, kao što je ova tojota ili QQ ili slično.
Pazite, koliko sam ja razumeo ovo je kategorija CX-3 i Juke, i veoma je zanimljiv. Osobe kojima treba praktičnost, prostranost i maksimalni WB (o tebi pričam moron :D), definitivno ni ne treba da misle o ovom vozilu.
Za grad, malu porodicu sa jednim detetom ovo je sasvim zadovoljavajuće vozilo koje pritom izgleda nesvakidašnje, po meni daleko bolje i originalnije od HR-V.
E sad, bacio sam pogled na cene, motorizaciju i opremu. Mislim da su preterali sa ciframa, jer bih voleo da vidim jače motore. Primera radi, Mazda CX3 koja je po meni takođe prelep automobil, verujem da ne nudi ništa manje prostora, da je podjednako praktična za grad, u Revolution opremi sa AWD i motorom od 150KS košta 23.000. Ovaj po toj ceni nudi ili hibrid (122KS) ili benzinski motor 1.2 (112KS) koji i na ovolicku karoseriju ubrzavaju za preko 11 sekundi. A 4x4 se ni ne pominje.
I za kraj. Što se tiče konstatacije da za taj novac može da se kupi suberB. Tako je, a može i Mondeo, mislim čak i Mazda 6 i Talisman. Međutim, neki ljudi, među njima i ja, ne kupuju (još uvek) automobile na metar lima, već po nekim drugim parametrima. Za porodice sa dvoje i više dece koje idu na odmore automobilom, ovo sigurno nije ni predviđeno, ali verujem da bi mlad par komotno mogao da se spakuje i zapali za grčku.
@moron Mislio sam na novi 3008, stari je miniven. Takodje, razumem da svoju visinu i proporcije uzimas u obzir kad se govori o sedenju napred, ali ne verujem da iko pravi automobil c segmenta tako da pozadi stane 192, jednostavno to nije prosek.
@djordje prema ova dva testa koja sam ja citao unutra ima iznenadjujuce puno prostora, zadnji bocni prozori su skroz uski pa mozda zbog toga izgleda klaustrofobicno, ako pogledas bocnu liniju videces da ide bas pozadi i da mozda srrada prtljaznik.
Hajde da ga vidimo u metalu pa da ga osudjujemo ili hvalimo, ali nemojte da ga poredimo sa malenim dzukom cx3, a pogotovu ne sa 500l i superbom.
Ja licno postujem odvazan razlicit i hrabar dizajn pa i da je greska, bolje pogresiti nego biti average joe
Inace uradjen je na novoj platformi TNGA na kojoj je uradjen i novi PRIUS.
Poredjenje sa CX3 I juke pada u vodu... Evo komentara autoexpressa sa prve voznje Despite a flurry of rumours during the build-up to its launch that it would be a rival for the Nissan Juke, it's considerably larger than that. In fact, it's shorter than the current RAV4 but roughly as long as a Nissan Qashqai. So it’s better to think of it as a more style-focused take on a family SUV than yet another entry to the ever-expanding market for baby off-roaders.
Takodje ovo... - and while there’s undeniably less space in the back than in a Qashqai or a Kadjar, it’s still relatively spacious for six-footers - more than you’d expect, in fact, given the rakish rear roofline. It does feel a little gloomy in the back seats, though, thanks to deep metal flanks and very slim side windows. If Toyota ends up offering a panoramic glass roof, customers would be well advised to consider it.
Prtljasnik stradao.. 370 litaraj
@ J4ZZER
Mazda CX-3 je dugacka 4.275mm
Toyota C-HR je dugacka 4.350mm
Nepunih 8 cm razlike, a slicno je i sa međuosovinskim rastojanjem. Za Juke me je mrzelo da tražim.
U odnosu na Juke će 100% imati više mjesta ali od Qashqai (kojem je cijenovni konkurent) ovom formom ne može prismrditi...
@Nino
Da li mislis da mladi par koji zaradjuje 5 hilajda mesecno ide kolima bilo gde dalje od Novog Sada, eventualno Kopaonika i Crne Gore, ako tamo imaju kuce... Ovo je vozilo za grad, konkurent svim ostalim kobajagi SUV Od Cactusa je, svakako, zavrseniji, ali i 30% skuplji.
Meni bi bilo okej da startuje od 17 hiljada. Mada, izgleda odlicno, tako da prodaja ne gine, moguce da ce se vremenom cena korigovati, bas kao sa Juke-om.
Bez obzira na to sto ljude bune dimenzije, kako je u gami Toyote RAV4 kompaktni model, C-HR moze samo da bude, odnosno jeste, B-segment SUV odnosno kako bi oni rekli "subcompact"... nije neoubicajno u jednom segmentu da ima modela koji su duzi ili kraci od proseka klase...
Ne moze mu se osporiti originalnost, koja ce sasvim sigurno ici na ustrb prostora unutra, a tu ce biti i osecaj skucenosti odnosno bunkera s obzirom na velicinu staklenih povrsina... mada i pored toga meni se svidja, mladalacki auto...
Ko baš želi originalnost na drumu i skučen prostor za putnike kao u ovoj Tojoti, uvek može da kupi i BRDM ili sličnu samohotku.
A, pazi mu kvaku zadnjih vrata :)
Veći ergonomski potencijal nisu mogli da ostvare.
Znam, sada će neko da kaže kako mu je i to "baš šik". Moguće. Za gledanje.