Nikad bogatije opremljena Ford Fiesta za nikad povoljniju cenu

Jedan od najdugovečnijih i najprodavanijih automobila u svetu, sinonim proizvodnog i prodajnog uspeha čuvene kompanije, Fordov model Fiesta u 2016. obeležava redak jubilej: 40 godina od pojave prvog vozila sa tim imenom.
Nastala 1976. na inicijativu Henrija Forda II /Henry Ford/, Fiesta je za četiri decenije širom sveta prodata u izuzetnom „tiražu“ – od skoro 17,8 miliona primeraka! Nekoliko godina zaredom je najprodavaniji automobil u svojoj klasi u Evropi, a već duže vreme najtraženiji model u Fordovoj ponudi u Srbiji.
U čast jubileja, ovlašćeni uvoznik, distributer, prodavac i serviser Fordovih automobila i lakih komercijalnih vozila za Srbiju, Grand Motors, u saradnji s principalom je za naše tržište pripremio izdašno opremljenu verziju sa cenom za 1.040 evra nižom od regularne.
„Za 9.690 evra, u dinarskoj protivvrednosti (sa svim dažbinama), u ponudi je verzija s petora vrata, Euro 6 benzinskim motorom od 1,25 litara sa 60 kW/82 KS i 114 Nm maksimalnog obrtnog momenta, ručnim petostepenim menjačem i dodatno proširenim paketom opreme Trend“, kaže direktor marke Ford u Grand Motorsu, Minja Bolesnikov.
„U saradnji sa renomiranim lizing i kredit parterima, za ovu verziju Fieste kupcima se nude vrlo atraktivni uslovi finansiranja sa 0% kamate: u lizing aranžmanu rata je od 99 evra na pet godina, a u kreditnom kupcu se odobrava 5.000 evra beskamatnog finansiranja. Kao i ostale verzije Fieste, i ova s akcijskim popustom ima petogodišnju opštu garanciju i 12 godina garancije na koroziju. Ekonomična je u potrošnji ali i malo zahtevna za održavanje, jer su obavezni servisni intervali na 20.000 km ili jednom godišnje. Podsećam da je Fiesta i jedan od najbezbednijih automobila u svojoj klasi – sa svih pet zvezdica na čuvenom EuroNCAP testu. Ali, ono što posebno krasi verziju iz aktuelne akcijske ponude jeste spisak opreme kojim se u ovoj kategoriji ne može pohvaliti ni jedan od konkurenata na našem tržištu“, napominje gospodin Bolesnikov.
Na tom, dugačkom popisu opreme su, između ostalog, sistem za sprečavanje blokiranja točkova pri kočenju (ABS) sa asistencijom pri iznenadnom kočenju (MBA), elektronski program za kontrolu stabilnosti (ESP), vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuci, vazdušne zavese, vazdušni jastuk za kolena vozača, kožom obloženo kolo upravljača podesivo po visini i dubini sa servo asistencijom, kožom obložena poluga i ručica menjača, ICE Pack 7 – radio/CD/MP3, šest zvučnika, displej sa prikazom dve linije teksta, komande za audio sistem na upravljaču, USB utičnica i dodatna MP3 utičnica, putni kompjuter, sistem za praćenje pritiska u pneumaticima, treće stop svetlo, treći naslon za glavu na zadnjem sedištu, kodirani ključ (imobilajzer), daljinsko centralno zaključavanje, nivelacija farova, ručno podesiv klima uređaj, ISOFIX nosači dečijih sedišta, čelični rezervni točak standardnih dimenzija, tonirana stakla, dnevna svetla, branici u boji karoserije, elektro podizači prednjih stakala, krovni usmerivač vazduha (spojler) u boji karoserije, elektro podesiva i grejana spoljna ogledala (retrovizori) u boji karoserije, čelični naplaci sa 195/50R15 pneumaticima, ručice na vratima u boji karoserije itd.
PR saopštenje – Grand Motors
"Na tom, dugačkom popisu opreme su, između ostalog, ...treće stop svetlo, ... treći naslon za glavu na zadnjem sedištu ..., displej sa prikazom dve linije teksta, ..."
Posebno bih pohvalio taj "displej sa prikazom dve linije teksta", gledao sam ga neki dan u auto salonu Granda, na Cmaksu od skoro 18.000 eura.
Toliko je zastareo, sitan i udaljen, čini ružnim celi enterijer, kao da je "iz 19. veka ..."
Moron
zbog tog monitorcica visine 1 cm sam odustao od kupovine Fokusa, pored paprene cene i servisa...
carobnjak
Ford, eh ... U poslednjih dva-tri meseca sa jednim drugarem gledam(o) neke polovnjake, izmedju ostalog, "Cmaksove" i fokuse ( 2007-2008 ).
Kao psihopata, tokom "gledanja" ja ih obično slikam "odozdo" ( po 20-30 slika po vozilu), pa to posle gledam(o) na računaru.
Na fordovima tog godišta (sa 100-150 kkm) ima ( za moje "razumavanje" ) neobično velika količina korozije na mestima gde ne treba da bude. Ja sam mislio da to više ne postoji na savremenim kolima. Ali, ipak postoji. Neverovatno.