home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tokom tradicionalne zimske akcije vlasnici Honda vozila moći će da obave sezonsku proveru automobila u 12 tačaka za 999 dinara, kao i da ostvare brojne popuste na pojedine rezervne delove i odabranu dodatnu opremu.

U toku zimske akcije koja će trajati do 25. marta 2017. godine, vlasnici Honda vozila biće u prilici da pored provere 12 vitalnih tačaka na svom automobilu, po najvišim standardima u ovlašćenim servisima Honde, ostvare i popust od 15% na pojedine originalne rezervne delove i uslugu njihove zamene. Na popustu se nalaze delovi koji su najtraženiji u zimskom periodu: metlice i gumice brisača, kočioni diskovi i pločice, komplet kvačila, menjačko ulje, kao i svi elementi sistema vešanja i upravljanja vozila.

Honda je omogućila i popust od 15% na dodatnu opremu koja je najaktuelnija u periodu zimskih godišnjih odmora - gumene patosnice, prostirke prtljažnika, kao i dodatnu opremu koja je vezana za prenos robe i vuču (kuke za vuču, krovni nosači i sl.).

Značajnu pogodnost i ove zime predstavljaju zimski kompleti točkova (alu-felna + zimska guma) po cenama koje kreću od 69,900 dinara po setu, a u cenu je uračunata i montaža točkova dok skladištenje letnjeg seta tokom zime košta samo 3,600 dinara.

Korišćenje odgovarajućih pneumatika veoma je važno za bezbedno ponašanje vozila, dok originalne Honda aluminijumske felne garantuju kvalitet i naglašavaju dinamični karakter automobila.

Zakažite servis za Vašu Hondu na vreme putem sajta ili pozovite telefonom na 011 2010 928, 2010 952.

PR saopštenje



čitanja : 980



Komentari

Odem prosle nedelje na redovni servis... Sve ok, nadju mi termin mada sam zvao nenajavljen jer sam iz unutrasnjosti.. Zavrse auto ranije, zovu me... Odem da platim, vidim racun 17k... Gledam racun zamenili polen klime, a ja pre tri meseca radio akcija klima...zalim se servisnom savetniku, rekoh nije valjda stradao za tri meseca i on mi uvazi reklamaciju i umanji cenu sledeceg servisa za iznos vrednosti polena, ali cinjenica je da ili mi nisu zamenili tada ili sada zar ne?

I sto je najgore nakon servisa klime cuje mi se nesto iz ventilatora sto se pre nije čulo, kao da je list zaglavio u sistemu

Autor J4ZZER 01 Nov 2016, 20:43

J4ZZER
Tvoj jazz, koja je on "berba", koliko si prešao i kako si generalno zadovoljan sa njim?
Pitam zbog jazz-a, kao polovnjaka. Koliko se to isplati kupiti sa 8-9 godina i oko 120-150 kkm?

Autor moron 01 Nov 2016, 20:55

@moron
Druže, iskreno, ako možeš, zaobiđi Jazz u širem luku i bolje uzimi Civic, daleko ćeš jeftinije proći. Ne samo kada je reč o karoseriji i svetlosnim grupama (ako te neko slučajno čukne), već i kada je reč o delovima jer za Jazz dosta stvari postoji SAMO u originalu i brutalno su skupe! Ono što te za Civic izađe 15.000, za Jazz bude i do 40.000! Iz ličnog iskustva pričam, veća serija vozila i više zamenskih delova (Civic) uvek više prija novčaniku nego manja (Jazz)

Autor hondas 01 Nov 2016, 22:10

moron
Pretpostavljam da ne gledaš za sebe, a sumnjam da bi i "nekom tvom" odgovarala Honda.
Civic je udoban poput kartinga.
Sportska jeste, ali nije za naše puteve...

Autor P1 01 Nov 2016, 22:27

Kod kuma u firmi su imali onu prvu generaciju Džeza , bila je po sistemu , peri-deri.
Srbiju,CG,Hrvatsku i BiH je prešla uzduž i poprijeko a išla je i do Bugarske,Slovenije,Austrije...
Razdužili su je prije dvije godine sa malo manje od 350.000km
Bila je onaj jači motor i šaltač mjenjač.
Ja što sam čuo , da je CVT za izbjegavat , em skupo redovno održavanje a hoće i praviti probleme.

Autor Đorđe 01 Nov 2016, 23:10

I ja sam od jednog vlasnika jazz-a sa CVT-om čuo da je to "sranje" kada CVT počne da "zeza". On ga je zato i prodao posle oko 100 kkm.

Autor moron 02 Nov 2016, 09:08

koliko znam, cvt je bio dostupan u jazzu samo u prvoj generaciji. znaci svi modeli od 2007 su automici.

Autor mile antena 02 Nov 2016, 14:43

oh da, nije ni jazz nista udobniji od civica. znam zato sto vozim 2009 jazz (u americi se prodaje kao honda fit) svakodne. posebno na zadnjim sedistima, preci iz moje honde jazz u zeninu toyotu yaris je nebo i zemlja po udobnosti (a nije ni yaris nesto previse udoban)

Autor mile antena 02 Nov 2016, 14:45

@moron Jazz je 2008. godiste, ali je kupljem u Maju 2009. Druga generacija, sa 94k na satu (Imam i UP od 2012)

Mehanicki sam gotovo prezadovoljan, npr kocione plocice sam menjao na 83k, motor prede, menjac ekstra isto... ok imam cvrcak u naslonu magicnog sedista koji me nervira bas i u servisu kazu da ne moze da se resi.

Sto se tice elektrike i elektroniek bilo je musica. Sijalice su crkavale na 15 20K i imam problem sa senzorom vaz jastuka koji nekada radi nekada ne, kao da je los kontakt, gledali su u servisu i preporucili zamenu ali nikako da naruce deo. Moguce da je jaci udarac kriv za to jer je jednom prilikom u gradu nakon ostrog kocenja sin poleteo ka centralnoj konzoli i docekao se na laktove. Imam i taj problem sa ventilatorom cini mi se nakon servisa klime, cvrci na manjim brzinama.

Auto je izuzetno ekonomican, prostran i fleksibilan. E sad tvrd jeste, na dobrom asfaltu i nije problem, ali preko rupa zna da bude. Ono sto me nervira je anemicnost ispod 3k mada moze lepo da se vozi kad ga drzis u obrtajima, ali to nije to. Ali ipak je gradski automobil

Autor J4ZZER 02 Nov 2016, 15:00

Ono sa cim sam nezadovoljan su obloge tj tepisi koji izgledaju kao kupus, ali opet to je fabricka greska i na razvijenim trzistima su kupcima menjali te tepihe o trosku Honde, ali ono sto je isto neprihavtljivo je to sto se logo Honda oljustio bas i to je tema na Honda forumu.

Sveukupno u enterijeru ne deluje, pre svega zbog tekstila kao automobil koji je presao manje od 100k

Autor J4ZZER 02 Nov 2016, 15:02

Ipak vezan sam prilicno za JAZZa i mislim da cu UPa da prodam, mada bi mozda bilo logicnije da prodam JAZZa. Koristio sam ga kao jedini automobil 3 godine i bio je taman za nas petoro, sa dbih nesto vece i pre svega nesto jace i potentnije.

Razmisljam o:
- Minivenu tipa C4 Picasso ili novi Scenic
- Kompaktu tipa Golf Civic
- SUVu tipa CX5 (bice predstavljen 16. Nov u LA), 3008, CRV ili mozda ipak HRVu

Autor J4ZZER 02 Nov 2016, 15:06

J4ZZER
Ako je "za porodicu", gledaj da je unutra što veći.
A "za džep" gledaj da što manje košta.
Npr, Picasso HDI 120 paket Intensive ti je 21.990 €. Samo kao primer ...

p.s. Hvala za prikaz jazz-a

Autor moron 02 Nov 2016, 19:17

Nema na cemu, tu smo da razmjenjujemo informacije i utiske :)

C4 PICASSO deluje kao najlogicnija i cak najpovoljnija kupovina, ali strah me da kupim Citroena, Opela ili Forda novog zbog drasticnog gubitka vrednosti, kratke garancije... Jedino da je neka bas ozbiljna akcija

Autor J4ZZER 03 Nov 2016, 06:29

J4ZZER
Ne može tu čovek pametan biti, pa ni po pitanju tog gubitka vrednosti. Ono što se na oglasima kao polovno oglašava po ceni koja deluje da je viša, često i kao novo u nabavci ima višu cenu. A cene u oglasima su ionako samo "početne cene", tako da nisu "garant" tržišne cene.
Pri tome, mnoga polovna vozila ( pa i japanska ) veoma dugo stoje "oglašena". Mesecima "u izlogu". Pa i preko godine. A "pad cene" je svima ogroman. Čak i škodi, koja je za vlasnike imala značaj koliko i ulaganje u fine unce zlata. Znam jer baš dugo gledam oglase (često iz dosade).
Tako da šta god da uradiš, možeš posle da sebi kažeš da si pogrešio.
Ja mislim da vozilo treba prevashodno kupovati sa aspekta njegovih osobina u kojima ćeš da "uživaš" do dana kasnije prodaje, a ne prvenstveno u svetlu njegove verovatne "početne cene" pri kasnijoj prodaji. Posebno ako ti je namera da vozilo "držiš" godinama.
Pogledaj cene polovnjaka (sličnih klasa) starih 8-10 godina, koji su nekada davno ( u startu ) imali slične nabavne cene. I sada su im jako slične početne prodajne cene. Izuzeci, svakako postoje. Ali, to je pravilo - po mom razumevanju. Govorim, naravno, samo za oglašena polovna vozila po sistemu "kupljen nov u Srbiji".

Autor moron 03 Nov 2016, 11:20