home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Model koji se dugo očekivao na našem tržištu i redak automobil koji je premijeru imao najpre na trkama Svertskog turing šampionata, a tek potom u prodajnim salonima, Lada Vesta, debitovaće na srpskom tržištu na salonu automobila u Beogradu.

Startuje samo sa benzinskim 1,6 litarskim motorom od 106KS, a u zavisnosti od opreme, cena je od 9.980 do 11.450 evra.

Izvor: revija SAT Plus

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 8237



Komentari

Da je motor savremeniji bila bi konkurentna, ovako ima male šanse ili cena dole hiljadu evra. Enterijer simpatičan.

Autor Aleks 09 Mar 2017, 17:38

Cena prebacila 1500-2000 € više no što vredi. Šteta, neće je niko hteti.

Autor oktopod 09 Mar 2017, 19:55

@oktopod
Ne brini, znas kako se kaze svaka roba ima svog kupca, cena je po meni sasvim ok, i pored carine od 12,5 posto, a auto u osnovnoj opremi ima grejanje sedista, tempomat, tako da je osnovna oprema mnogo bogatija nego ona u Rusiji, mislim da nijedan auto ne nudi ovoliko prostora i opreme za ovoliko para!:)

Autor AvtovazExpert 09 Mar 2017, 21:36

Svaka Dacija, Fijat i Skoda, su bolje za te pare od ovog (polu)proizvoda. Poredim ih jer je to ta klasa vozila. Steta sto je rusofili nece kupovati, oni hoce izraubovane nemacke i francuske polovnjake.

Autor Burdus 10 Mar 2017, 11:16

Jel to Renaultov stari atmosferac 1.6 u njemu....

Autor Renault Terminator 10 Mar 2017, 12:15

Ima 148Nm pri 4.200.
K'o renol 1,6?

Autor moron 10 Mar 2017, 12:44

Samo okrenu ove devetke i eto tacne cifre. 6.680

Autor Fordovac 10 Mar 2017, 14:58

@Burdus @Fordovac
Sve pricate napamet, kada je budete videli na sajmu odusevicete se!Od ova 3 proizvodjaca automobila koje si naveo samo je Skoda realno bolja, Dacia i Fiat ne mogu ni da joj prismrde, ona je jako prostranija od 500l i ima veci prtljaznik, a od Dacia ima jako bolju zvucnu izolaciju i takodje je prostranija i ne deli nikakve komponente sa Dacia modelima, neke komponente deli sa Reno Megan 4, npr. kao sto je sklop volana, takodje ovo je Ladin 1.6 motor:)

Autor AvtovazExpert 11 Mar 2017, 11:05

Ovo je jako moderan automobil, sa lepim paketom opreme. Poseduje i ABS i ESP, itd itd. Plus nije neki mali gradski, vec automobil C segmenta. To sto su navikli da misle lada je jeftino i nekvalitetno vozilo, to je druga prica. I dacia je godinama gradila svoj brend. Pored toga ovaj auto je osakacen zbog visine carine, koja se mora platiti. Pored ovih problema, postoje jos neki probemi, koji su na zalost izrazeni na nasem trzistu. Da se sad ne iznosi prvljav ves.
Ali ako pogledamo statistiku. Ovaj model je trenutno u Rusiji lider u C segmentu. Pored toga broj pretraga pojma LADA poslednjih godinu dana raste, samim tim i brend lada je postao jedan od najpoznatijih u svetu automobilizma. Sajt lada.ru je na po alexi madju top 50 automobilskih sajtova na svetu, ostavljajuci iza sebe i velike proizvodjace.
Na zalost, ovde smo bombardovani temama, automobili u rusiji su jeftini, vesta i xray ce kostati 5000 evra, i slicno. Pa ni TATA nije izdrzala sa niskom cenom, radeci skoro bez ikakvog standarda. A kamoli radeci ovakav automobil. I pored toga treba uzeti u obzir, da se u Rusiji subvencionise kupovina Veste, pod parolom kupujmo domace.
Ovaj automobil je daleko iznad ranga Dacia automobila, iako su iz iste "kuce". Ako mislite da su novi lada modeli toliko losi, zasto je Renault zabranio izvoz XRaya u Evropu? Ne bi cudilo da ovo bude poslednji model Lade koji ce se naci van granica bivseg SSSRa.

Autor PlacajuMeDaBudemEkspert 12 Mar 2017, 03:50

@PlacajuMeDaBudemEkspert
100 posto si u pravu, takodje i glavni covek Lade Nikola Mur je nekadasnji prvi covek Dacie, pre njega CEO Lade je bio Bu Anderson koji je planirao izvoz XRaya i koji je uopste zasluzan za modele Vesta i Xray, takodje je bio u planu i model Vesta Cross ali naravno kasni zbog Mura

Autor AvtovazExpert 12 Mar 2017, 14:53

Država da ode u Rusiju i konačno da se dogovori oko bescarinskog režima za automobile pa makar samo za ruske automobile pošto Vesta je perverzija. Da je 12.5 odsto manje bila bi oko 8700 evra. Za koju godine dve kada cena počne da pada kada dođe na 7000-7500 evra to će tek da bude odlična kupovina. Da smo mi išli u pravcu daljnjeg razvijanja Zastave gde bi nam kraj bio. Ova je Lada podjednako dobra i za Ruse i za svet. Neka država pronađe investitora koji bi napravio nešto ovako slično u kontekstu Zastava Floride (kao kunkurenta Grante i Logana) i to sa cenom od 6000 evra ili neka se omogući bescarinski uvoz Lada Grante koja bez carine bi bila oko 6000 evra.

Autor Zastava 13 Mar 2017, 17:08

@Zastava
Grata ne moze da kosta 6000 nikako. Da li ste ikada seli u grantu? To je jako dobar model, i dosta je uloženo u njega, i na žalost mislim da Srbija neće ukinuti carinu za ruska vozila. Ja otkad pratim ovu temu, a to je desetak godina, to se pominje, ali se to neće skoro desiti. Takav automobil za 6000€ je malo nerealno očekivanje. Mada kada bi se sam uvoznik malo potrudio da oezbedi dobre modele finansiranja, kada bi se još i sa fabrikom dogovorili oko uslova verovatno bi bilo bojih uslova i za srpsko tržište. Na žalost forsiraju se druga tržišta koja su perspektivnija od našeg, i zbog toga mislim da naši dobavljači rade sa minimalnim maržama kako bi održali korak.
Što se zastave tiče, ona je prodata, i tu je priča gotova. Požurilo se sa prodajom, i sada ostaje da se pravi SRPSKI AUTOMOBIL, od stranih delova. Učešće naših komponentaša u proizvodnji je minimano. I gde je tu SRPSKI ŠUMADINAC. Čak i prodaja ide katastrofalno. Uz sve subvencije koje se daju ovde. U inostranstvu je potražnja za ovim modelom minimalna. Ali možda fiat ode i kragujevca, i preuzme neka fabrika koja će imati neki plan. Ovako će fiat skapati svoje modele na koje računa u Poljskoj, Turskoj, a u srbiji će se održavati uz subvencije veštačka proizvodnja.

@AvtovazEkspert
Na žalost Renault je ušao u priču kako bi imao veće učešće na ruskom tržištu. Anderson je doveo dobru ekipu koja je sastavljena od raznih internacionalnih stručnjaka, koja je imala dobre planove. Iako mnogi danas misle da je Anderson napravio katastrofalne poslove, i zbog toga je doveden Mur, po mom mišljenju je Bu uspeo da posrnulog džina koliko toliko vrati na pravi put. Pogoni u Toljatiju i Iževsku rade punim kapacitetima, prodaja Lade konstantno raste, a samo interesovanje za modele je povećano. Marketing radi dobar posao. Priča se da će i bivša AZLK pogon, gde se sklapao Moskvič, koji je sada u vlasništu Ranulta, se modernizovati i početi sa proizvodnjom LADA. Uglavnom, dolaskom novog rukovodstva, planovi su promenjeni, pa se od već dva gotova modela počelo rastezanje. Sada se ne zna ni kada će pomenuta Vesta Cross, biti planirana, kao i Univerza, a isto tako i X-Cross. Sam izvoz novih modela, po interesovanju koje izazivaju, bi moglo da dovede do dugoročno održive proizvodnje u Ladi, ovako, kada će se modeli prodavati samo u Rusiji, i još par zemalja, pitanje je. Renault je čak zabranio prodaju modela 4x4 u nekim zemljama. U Aziju idu 4x4 iz Azia Avta iz Kazakstana. Licence otkupljene još dok Renault nije bio vlasnik lade.

Autor PlacajuMeDaBudemEkspert 15 Mar 2017, 04:02

danas sam na vozdovcu detaljno pregledao dva modela ove lade, "osnovni paket" a takodje seo i okrenuo kljuc u drugoj sa ful opremom (veliki lcd ekran kompjutera, kamera za rikverc).
tempomat, limit brzine, grejanje sedista, menjac perfekcija - ka0o najkvalitetniji japanac, grejanje prednje sofersajbne, 500l zapremine, predvidjeno mesto za gas, niklovana karoserija, mesto za cvike i jos mnogo zanimljivih detalja - ovaj auto me je potpuno odusevio !
mislim da je cena vise nego korektna. nijedna dacija niti reno ne nudi ovoliko bazne opreme za ovako malu paru na novo.
od mene - desetka !

Autor veljko 31 Avg 2017, 22:26

Imam ruskog Nisan Almeru. Isti je motor kao na Vesti. Neunistv motor i vesanje za 3,5 god. Nisam ni ulje menjao poslednjih 22-23000 km.

Autor Dario 01 Sep 2017, 22:44