home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Skupoceni "rols-rojs goust blek bedž" koji je izložen na sajmu je takozvano demo vozilo koje se prikazuje na salonima, ali interesenata da kupe ovaj model ima. ”Imamo jednu rezervaciju i još dva potencijalna kupca očekujemo. Verujemo da će posao biti sklopljen, iako model sa dodatnom opremom koji je u ponudi košta 395.000 evra”, kažu u "Delta motorsu".

Salon automobila u Beogradu ove godine je u znaku osmeha. Ovoga puta, umesto prelepih hostesa, koje kao i uvek svojim osmesima ukrašavaju štandove, najviše razloga za radost imaju prodavci.

Razlog je jasan - prema nezvaničnim podacima, samo za vikend, prvi od dva Salona koji traje devet dana, odnosno do 2. aprila, prodato je više od 1.500 automobila. To je skoro polovina od prošlogodišnje prodaje, koja je iznosila ukupno 3.000 komada, što je bila najveća prodaja još od 2008. godine, pišu Večernje novosti.

“Nemamo još tačan podatak, ali veliki broj uvoznika sa kojima sam razgovarao kaže da prodaja nikada nije bila bolja, i to prvih dana Salona. Skoro svi su prodali po pedesetak vozila”, kaže Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika novih automobila.

Ako se zna da na Salonu izlažu 34 automobilska brenda, računica je jasna. Iako ne žele zvanično da pričaju, niti svi prodavci da kažu tačne podatke o broju prodatih vozila, nema nikoga ko ne tvrdi da prodaja ide kao nikada i da narod kupuje vozila kao alvu.

Pri tome se ne prodaju samo najjeftinija vozila nego i ona iz premijum klase. Već prvog dana iz "Mercedesa" su saopštili da su prodali sve najskupocenije modele od kojih su neki vredni i 260.000 evra. Beogradski "Delta auto" je prodao više od 30 BMW vozila i "minija".

Slično je i u "Poršeu SCG" zastupniku "audija", "golfa" i "seata". "Rus auto", koji prodaje "lade" je prodao sve što je imao i sada prima porudžbe za "lajke" koje su u rasponu cena od 7.100 do 12.500 evra.

Na štandu "FCA Srbija" koja prodaje "fijat", "alfu", "džip", "mopar","abart" i "fijat profesional" ne pamte ovakve gužve.

“Najbolje se prodaje "fijat tipo" i to skuplji paketi opreme. Koliko tačno je prodato vozila još ne mogu da kažem ali je okvirno, to veći broj nego lane, sasvim sigurno”, kaže direktor marketinga "FCA Srbija" Boris Čučković. - Veliko je interesovanje i za luksuzne brendove "alfu" i "džip", pogotovo za hit SUV "stelvio" koji je stigao odmah posle Ženeve.

Veliki adut "Fijata" je kupovina vozila uz reciklažu i popuste koji idu i do 4.700 evra pa tako čak tri sjajna vozila "500L", "tipo" i "500" koštaju manje od 10.000 evra.

Iako u FCA ne žele da kažu broj prodatih vozila jasno je da je "fijat" ponovo najprodavaniji brend, bar zasad jer do kraja Salona ima još dosta vremena.

Kompanija "Grand motors" je saopštila da je za prva tri dana sajma prodala više od 130 vozila marke "ford", "volvo" i "infiniti". Kupljen je i prelepi "mustang", vredan više od 40.000 evra.

Ruke trljaju i u "Kiji", "Hjundaiju", "Mazdi", "Nisanu"...

Zastupnik "Suzukija" beogradski "Evro sumar", kako kaže Miloš Petrović, napravio je pravi bum novim modelima i povoljnim cenama. “Prodali smo 45 vozila, najviše vitara”, kaže Andrija Đurašević iz "Evro sumara".

"Škode" naš narod izgleda baš voli pa je prodato više od 100 vozila ovog brenda, "Sitroen" je prodao 63 automobila, "Pežo" čak 55, "Reno" je do juče prodao 45, "Dačija" 40 vozila.

"Tojota" je prodala oko 60 automobila a najveće interesovanje vlada za "jarisom"...

Većina skupljih vozila prodaje se za gotovinu, a kod jeftinijih taj odnos je nešto povoljniji u korist kupaca koji do novog vozila dolaze uz pomoć kredita.

Zabeležen je i rekordan broj prodatih ulaznica. U subotu je prodato 19.000 a u nedelju neverovatnih 25.000 ulaznica.Više od 50.000 za prva tri dana! Ako se zna da je prošle godine prodato ukupno 140.000 ulaznica, sve je mnogo jasnije.

Izvor: Novosti.rs

Foto: Sajam.rs / Kurir.rs / Novosti.rs / Grand Motors / Avtonova KAB



čitanja : 1339



Komentari

”Imamo jednu rezervaciju i još dva potencijalna kupca očekujemo. Verujemo da će posao biti sklopljen, iako model sa dodatnom opremom koji je u ponudi košta 395.000 evra”, kažu u "Delta motorsu".

Da pogađamo: ide, podrazumeva se, za keš, kupci ne znaju šta je to radna knjižica i voziće se u RR na mestu vozača..?

Znam solidan broj takvih. Svi, gle čuda, imaju isti "sektaški" "uslovni refleks": svaki od njih pre nego što uđe u vozilo, "ritualno" ga obiđe, pogleda ispod njega, otvori haubu, pogleda motor, pa onda uđe da uživa u svom "ljubimcu". To je neka "ezoterija" sasvim nesvojstvena nama "običnim smrtnicima", što bi rek'o rahmetli Bane Grebenarević..

Da li to samo zavist progovara iz mene?

Apsolutno. Toliko da sam sinoć jedva iskontrolisao želudac da ne bacim peglu videvši na parkingu DIS-a Hummer sa reg. ozn. BG-TANJA (!)

Ej, sa personalizovanim tablicama u DIS. E, to su ti kupci ovih "ljutih mašina". Čast izuzecima..

Autor Priapus 30 Mar 2017, 10:34

" "Škode" naš narod izgleda baš voli pa je prodato više od 100 vozila ovog brenda, "

Čudno, negde sam juče pročitao tekst pod naslovom: "REKORDNO! Škoda za pet dana sajma prodala 411 vozila! ... ".

Autor pacijent 30 Mar 2017, 10:48

Informacija iz prve ruke.
Nekoliko uvoznika je bilo domaćin, svaki dan drugi zastupnik.
Najviše je prodao Alpros 100 komada.
Škoda ABC test Valjevo preko 30
Otalo ne znam.
Nisu sabrali podatke svih izlagača Škode

Autor Granduljko 30 Mar 2017, 12:31

A najjace sto su pre nedelju dana digli cene Superba za oko 1000e. Sajamska akcija...

Autor dre 30 Mar 2017, 13:31

Ne kontam sta je Prija hteo reci.

Autor NR 30 Mar 2017, 16:44

Posle ovih slika lepe snove ću da sanjam, samo toliko pošto svega ima samo ono što je svojevremeno držalo oko četvrtinu domaćeg tržišta novih automobila sada te davne 2008 nema, a to su automobili od oko 4000 evra koje je nekad radila Zastava. 2008 je samo Zastava prodavala 10-15 hiljada novih automobila. Taj segment tržišta niko u Srbiji ne pokriva ima već 8-9 godina.

Mala je Srbija da bi neki drugi brend imao prodaju veću od 10000 automobila. Samo je Zastava mogla da proda više od 10000 automobila. Tako je i mnogo godina posle. Čitavi FIAT (dakle ne samo 500l) je prošle godine u Srbiji prodao 4700 novih automobila. To je dokaz da FIAT nije zamenio Zastavu već jednim delom možda Volkswagen s obzirom na cenovnik FIAT-ovih automobila.

Kada ljudi u ovoj zemlji shvate da FIAT nije i ne može biti zamena za Zastavu, bojim se da će i za to biti kasno.

Posle 2008 godine desio se paradoks da nema automobila koji su se najviše prodavali na tržištu jer je država odlučila da zatvori proizvodnju brenda koji se najbolje prodavao što je opravdana odluka bazirana na tržišnim principima. :D

Zbog tog poteza države, mnogi u Srbiji mogu samo da sanjaju kupovinu novog automobila.

Budimo realni, Yugo nije bio neki auto, to svi znaju, ali za one koji idu do samoposluge i nazad on je bio automobil sa svrhom. Od momenta kada je država ugasila proizvodnju Yuga kao i Zastave uopšte, ja i dan danas ne razumem koja je svrha bila tog poteza? Da ljudi počnu da kupuju nekoliko puta skuplja kola samo da bi mogli otići do samoposluge i nazad? Da je barem parking sve veći, da je barem standard nekoliko puta veći, kao i da je mnogo što šta nekoliko puta veće pa hajde, imalo bi smisla (mada tada bi i prodaja bila još veća tako da i tada gašenje Zastave nebi imalo smisla), ali pošto sve je čak gore nego u doba kada je rađen Yugo, to je samo dodatni razlog zašto je gašenje Zastave pogrešna ideja koja nas je na kraju dovela do toga da mnogi mogu samo da uživaju u lepoti hostesa kada gledaju automobile na sajmu. Da bar postoji neki od već prisutnih brendova na domaćem tržištu ima automobil sa cenom od 4000 evra, a ni to. Nema nikoga da ima u ponudi automobil od 4000 evra, a svojevremeno je ugašena Zastava pod izgovorom da bi smetala. Ja danas pitam kome kada niko ne nudi nov automobil od 4000 evra. Niko ne nudi ono što mene lično interesuje, kao i najmanje 10000 kupaca svake godine.

Autor Zastava 30 Mar 2017, 20:28