Dacia i dalje među najjeftinijim automobilima na sajmu

Na ovogodišnjem salonu automobila u Beogradu, Dacia je posetiocima predstavila restilizovanu gamu svojih modela, a najjeftiniji među njima koštaju ispod 8.000 evra.
U Hali 1 Beogradskog sajma izloženi su modeli iz porodice Sandero i Logan, koji su restilizovani 2016. godine.
Stilski osveženi, automobili rumunskog proizvođača prepozanju se po novoj maski hladnjaka.

Pored toga, na štandu Dacia vozila publika može da vidi i novi model iz familije "kros" automobila - Logan MCV Stepway.

Posle Sandera, Dokkera i minivan vozila Lodgy, Logan MCV je četvrti "Stepway" u ponudi ovog proizvođača automobila.
Logan karavan ima prepoznatljive Stepway kozmetičke dodatke, uključujući zaštitne elemente na donjem delu karoserije i branicima, kao i krovne šine. Za vožnju van asfaltiranih puteva veoma je važno odstojanje od tla, a ono je kod Logana MCV Stepway povećano za 50 mm u poređenju sa regularnom verzijom.
Što se motora tiče, oni su preuzeti od standardnog Logana MCV.
Dacia i dalje nudi neke od najjeftinijih novih automobila koji se mogu naći na našem tržištu. Na primer, model Sandero u osnovnom paketu opreme Ambiance, pogonjen 1.0 benzincem sa 75 ks košta 7.990 evra.
Istu cenu ima 1.2 litarski benzinski motor sa 16 ventila, takođe sa 75 ks.

Među izloženim modelima je jedan od cenovno najpristupačnijih SUV vozila na našem tržištu, Dacia Duster.
Izvor: B92.net
Ima li najava da će reno uskoro osavremeniti svoj TCE sa 90 ks?
Npr, TSI sa 90 ks ima oko 20% veći obrtni moment ( 140 / 160 Nm ).
Velika je to razlika u nekim uslovima.
Ne mislim da je 0,9 TCE problem za superlaganu dačiju. Ali, za reno, koji je značajno teži, može da bude.
pacijent
Nisi dobro shvatio poentu. A poenta je:
-1,2 TSI ima 300 kubika više od 90 TCE
-90 TCE je tako napravljen da izgleda kao da se vozi neki atmo motor od 1,6, bez onih ružnih neelastičnosti i turbo rupa;
-a najvažnije, 90 tce je motor koji ne troši ulje, malo troši goriva, ne zahteva lance i lančanike, španere, ventile, ne krivi glave, ne potura šajbne pod turbine, ne menja se elektronika, kablovi bobine i sl i sl i sl;
Znači, TSI treba unaprediti, u prvom redu mu poboljšati pouzdanost, da bi bio konkurencija nekom TCE agregatu.
Što se tiče Dacije, najbolja kupovina, najmanji pad vrednosti vozila itd.
Mislio sam na novi TSI 90, sa 3 cilindra, 1,0. I 160 Nm.
Mada, i 1,2 TSI sa 90 ks ima 160 Nm.
Više nego nadprosečn atmosferski 1,6.
TCE 90 ima moment skoro kao da je 1,4 atmosferski.
Škoda tehnologija i dalje ostaje superiorna za F1 team.
A što se tiče cene dačije, postoje mišljenja nekih da je nova lada vesta mnogo bolje urađena od Dačije Logan ili Dačije Sandero koji su joj najbliža konkurencija, kao i da kvalitet korišćenih materijala mnogo bolji u Ladi i to bar za dve klase. U najjačem paketu Vesta nudi ABS+BAS+ESC+HSA+Bluetooth, dva prednja i dva bočna vazdušna jastuka, multifunkcionalni volan, tempomat, navigaciju, kameru za parkiranje u nazad, parking senzore, grejanje sedišta, vozačevo sedište podesivo po visini, lumbalnu podršku na vozačevom sedištu, podesiv volan po visini i dubini, grejanje vetrobranskog stakla, led dnevna svetla, preklopivi ključ, Isofix, preklapanje zadnje klupe 60/40, tri naslona za glavu pozadi, metalik boju i alu felne, rezervni točak u punoj veličini sa potrebnim alatom i dizalicom.
Tačno je da je u pitanju najjači paket opreme, ali bez obzira, dosta ove opreme se kod drugih proizvođača ( pa i kod dačije) ne nalazi ni u jednom paketu opreme već mora da se doplati i to za dosta novca ( a dosta toga kod dačije ne može ni da se doplati ).
Naravno, Lada će tek morati da se potrudi da dokaže da je kvalitet novih modela na nivou konkurencije.
Takodje, neki kažu i da sa kupovinom lade treba sačekati, jer se očekuju modeli sa Nissan motorom i menjačem od 116KS.
Ali takva Lada tada cenom neće biti u klasi dačije.
Do pre godinu dana odnos uloženo/dobijeno išao je na ruku Škodi, Fabija se postavljala kao sasvim dobar izbor. Danas , iskreno, Sandeo nema premca, jer u osn opremi ima sve sem maglenki. Bukvalno sve.
Fabija sa takvom opremom košta 1.099€ više
I počinjem da mrzim Škodu iz dva razloga, kilavi motori, osnovna bez radio aparata i bez podizača stakala. Bruka.
Jedino što za taj 0.9 tce kažu na pravcu i u ravnici ide super, a uzbrdo jedva vuče 2 putnika, a klima ostaje samo san
Donedavno je TCE 90 imao 135 Nm. Sada ima 140 Nm.
Postoji i varijanta 0,9 TCE sa 170 Nm (ali, sa 110 ks, koristi je twingo).
Očito bi mogli, ako žele, da još malo dignu moment na TCE 90, da bude momentom sličniji sa 1,0 TSI 90. I da se tada TCE 90 lakše nosi sa težim karoserijama, tj, sa reno gamom.
Oktopod , daleko je taj TCe od 1.6 atmosferca , posebno dok turbo ne uhvati je mrtvilo teško a ono se hoće razvući prilično dugo.
Granduljko
Do pre par meseci si hvalio - ginuo za Skodama. Te si menajo samo sijalice, te svetska tehnika, te bolja od VW, te su svi svirači što ne voze Skode.
Sad si prešao na Fijat. A zamisli tek oduševljenje kad bi probao Reno (plastikanera) kako ga zoveš ti i tvoj brat....
Đorđe
0,9 TCE, uhvati polet lako, možda na kretanju zna da pokaže 1000 kubika. A 0,9 TCE u Daciji sandero je pravi zvrk. U kliju izglea kao da ide na struju. Nema buke, nema vibracija, kao da stoji, a pogledaš u cajger i začudiš se. Napravljen za plaćanje kazni na radaru.
Zaista motor koji ne pokazje da ima turbo. Kao i 1,2 TCE, ako ne kažeš čoveku da je turbo, teško sam da pogodi.
Eh taj TCE, Renoova troklipnjaca je vrhunski motor, posebno u kombinaciji sa TNG.
Vec na 10kkm ostaje bez daha, a srce puno smole i garezi, i to takvog kvaliteta da se najfiniji asfalt moze praviti!
Eno bio tekst u Blicu, servisi puni a kupci ocajni...
Objasnjenje: los kvalitet tng, kao da drugi proizvodjaci koriste helijum kao gorivo a ne isti taj TNG!?!
BRUKA
Specijalno za Oktopoda:
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/vozaci-i-serviseri-tvrde-da-se-automobili-u-srbiji-sve-cesce-kvare-otkrili-smo-uzrok/bcbcnxf
carobnjak
U TSI nikom ne pada na pamet da ugrađuje plin. I ne proba se.
A u vezi pogonske grupe iz tvog stana za koke, čest je slučaj da se isti ("poznati" 1,4), prospe na asfalt.
Evo jednom zlatiborcu ispustio dušu i isprljao asfalt i prosuo neko "gvožđe" negde ispred Kragujevca. Prešao mnogo, tačno 800 km - nov :))))) Koja je to industrija, koja tehnologija !? I nije usamljen slučaj.
Ova "troklipnjača" u Dačiji je svemirska tehnologija za B,M - ov "nadljudski" napor Fijat radnika .
Elem, taj jadni vlasnik 500L tražio nov, ali nisu dali. Stigao iz Turske novi potrošni materijal - Fijat motor 1,4. Kažu to je normalno, nemoj da pričaš i dobio zimske točkove i neke gedžete na poklon.
Sto se tiče ovog problema sa TNG, činjenica je da u Srbiji divljaci u TNG sipaju bazno ulje, iz meni nepozanotg razloga. Mislim da pokaže bolju vrednost na testiranju areometom, to jeste da zakidaju na propanu. A to ulje se taloži na isparivačima i dizama i pravi haos. Zapuši filter za sat vožnje. Sad montiraju separatore i slične gluposti koji su ovdašnji "izum". nači, to je čist kriminal.
Drugo, ni jedan noramalan savremeni motor ne može da radi normalno sa ovim primitivnim TNG sistemima koji se valjaju po Srbiji. Tu ni Reno nije korektan, to jeste Landi renco, koji uvaljuje uređaje stare generacije.
Tako da carobnjak, tvoja makina je stara generacija, čudo tehnike, ona bi mogla i na Venturi TNG :)))
Oktopod
Moze link za to, cisto da ne ispadne da lagis? :)
Ja sam ti dao...
carobnjak
Ne lagim. Video sam auto posle popravke. Link naravno nema, a događaj je istinit. Za 15 dana su mu rešili problem, mada je on tražio nov auto.
Prvo je počelo da lupa u motoru, a on je prijavio servisu. Očigledno su znali o čemu se radi i rekli da ima garanciju i da vozi i da tu nema popravke. Očigledno da nije usamljen slučaj.
Idu u Autogarant Čačak, pa pitaj :)
Oktopod
Pa za to i sluzi garancija!
Ja imam 200 hiljada km :)
A sta cemo sa smolom u Reno-troklipnjaci?
carobnjak
Da zato i služi garancija. Ali bruka je bruka.
Jedino sam lupio da je motor iz Turske .To ne znam, ali verujem da jeste.
A "ta smola" je problem TNG i gasa, i kod velikog broja automobila. Srbija je to.
Reno troklipnjača je svetski motor. To se ne kvari.
Oktopod
Bruka bi bila da nisu reagovali!
Nisi mi odgovorio za smolu! Ko tu popravlja gresku? Ko pokriva garanciju?
Sta ce ti ljudi da voze, a dali su pare za nova kola???
Oktopod
Reno troklipnjaca je tek poceo svoj zivot, naravno da se ne kvari! :)))
Videcemo za 2-3 godine.
Tako su hvalili i TSI motore, kad ono corak...
carobnjak
Pošto imam jednu dostavnu Daciju Sandero 75 ks, stara 1 godinu, sa TNG, bez zadnjih sedišta sa mrežom, i ima redovne probleme sa TNG, sa "tom smolom", ljudi iz Renoa uredno popravljaju o svom trošku. Jedini što gubim vreme. Za 6 meseci koliko je kod mene, bila je 2-3 puta na popravci - čišćenju - menjanju plinskih dizni.
Taj plin je đubre. Jednom kupiš ovde jednom onde, i opet naletiš na đubre.
@Pacijent
Druze kad si se ti to razboleo?
Kako mogu da vam pomognem? :)
Oktopod
Zasto ih onda prodaju?
Toyota na primer nije htela da prodaje Avensis sa jacim dizelom upravo zbog loseg kvaliteta dizel goriva kod nas (pre nekoliko godina)...
carobnjak
0,9 tce postoji od 2012 godine, znači više od 5 godina, milioni zadovoljnih kupaca i nema mana.
Imao sam Sandera 2013 sa tim motorom ali su ga radnici prevrnuli i udaljen je dalje.
Prešao je preko 100 hiljada bez falinke, bez grama potrošnje ulja i sl.
Bilo je ovdje na blogu skoro,da je Dacia napravila ravno milion 0.9 motora.Sem ove njesre sa plinom sto je izgleda samo slucaj u Srbiji,nigdje ni jednu prituzbu na kvalitet tog motora niti sam cuo,procitao ni vidjo.Performanse tog motora mogu nekog zadovoljit nekoga ne, ali kvalitet je neupitan,vrhunski kako i dolikuje brendu kao sto je Renault.
0.9TCe iskreno ni jednom svojom karakteristikom me nije oduševio da bi mi bio i širi izbor.
Npr. 1.2TCe u 3. generaciji Clia mi je bio puno ozbiljniji motor u svakom smislu , jednostavno 0.9 je u silu preterano smanjen što se jako osjeti u svojim karakteristikama.
Đorđe
Za Dačiju Sandero 0,9 TCE od 90ks je odličan motor. Ja bi rekao i maksimalni, obzirom na visinu vozila i namenu. 11 s do 100 -tke, u Sanderu izgleda baš solidno. Sad vidim da za Sandero (mislim da) nema više 0,9 TCE, nego su ubacili novi atmo 1,0 od 73 ks. E to će biti mrc... rekao bi.
Za Clio 0,9 TCE je osnov, bolji od većine konkurencije. Mada Clio 4 ima i sa 1,2 16V od 75ks, i to je slabo. Mali 0,9 TCE je žiška u odnosu na gore pomenuti, i troši osetno manje. Mada ni taj 1,2 16V nije veliki potrošač. Na otvorenom u normalnoj vožnji ide malo preko 5.
0.9 troši malo samo kad se gnjali , kad pokaže to malo što ima potrošnja drastično oscilira , tako da u tom svijetlu 1.2 atmosferac je u svakom slučaju bolji izbor , tim prije što se radi o bulletproof motoru koji je praktično neuništiv , jednostavan i jeftin za održavati, male potrošnje i dosta jeftiniji u nabavi.
Ako se želi živosti u motoru uz zadržavanje male potrošnje , K9K tj. 1.5dCi je u svakom slučaju bolji izbor.
Jednostavo 0.9 je prenapregnut motor i to se jako osjeća , kao što rekoh , onaj stari 1.2TCe sa 100 konja je bio fantastičan motor i mogao je slobodno ostati u ponudi kao idući motor nakon 1.2 atmosferca a uz igranje menadžmentom mogla su se izvući dva ili tri nivoa snage , plus što u realnim uslovima korištenja nije uopšte rastrošniji od 0.9 , jer je omogućavao opušteniju i suvereniju vožnju.