Osveženi Renault Kadjar u Srbiji

Tri godine nakon premijere i 450.000 prodatih primeraka, Renault je osvežio Kadjar, svoj SUV koji kupcima nudi sa opcijama prednjeg i pogona na svim točkovima, a koji je upravo počeo da se prodaje u Srbiji.
Restilizacija, u skladu sa običajima, podrazumeva izmene na prednjem i zadnjem odbojniku kako bi se utegla poneka bora nastala za protekle tri godine. Izmenjen je LED potpis svetala za dnevnu vožnju u koje su sada integrisani pokazivači pravca, dok su izmenjena i svetala za maglu. Kupcima će se nuditi naplatci od 17” do 19” sa novim dizajnom i u novim bojama.

Enterijer je dobio dosta izmena. Pored nešto više hromiranih detalja potpuno novi je višenamenski ekran od 7” poboljšane rezolucije, a izmenjen je i oblik komandi ventilacije i klimatizacije. Novi su paneli na vratima, a unapređena je distribucija vazduha i grejanje u celom vozilu, uključujući i opcione otvore za distribuciju vazduha za zadnji deo vozila. Prednja sedišta su potpuno nove generacije izrađena od kombinacije novih materijala.

Značajne su novine u izboru pogona. Nakon Scenica i Kaptura, Kadjar je dobio 1.3 TCe benzinac sa dve moguće snage: 140 KS (240 Nm od 1.600 o/min), ili 160 KS (270 Nm od 1.800 o/min). Popularni Blue DCi 115 pojačan je za 5 KS, pa sada ima 115 KS (270 Nm od 1.750 o/min) dok snažnija dizel verzija sada ima 20 KS više uz Blue DCi 150, a u ovom slučaju radi sa o potpuno novom 1.7 litarskom agregatu, uz koji će kupci moći da dobiju i 4×4 pogon.
Za Kadjar i dalje ostaju opcioni šestostepeni manuelni ili EDC menjači sa dvostrukom spojnicom u zavisnosti od izbora motora, kao i moguć izbor između pogona na prednjim ili svim točkovima, uz zanimljiv i koristan Extra Grip sistem prilagođavanja pogona na verzijama sa pogonom samo na prednjim točkovima.
Uz osveženi Renault Kadjar moćiće se dobiti čak 10 bezbednosnih i vozačkih asistencija, a kako nas je uvoznik informisao, dobar deo toga će se naći u standardnoj opremi već i u vozilima sa nižim paketma opreme.
Na prvoj promotivnoj vožnji organizovanoj za novinare od Beograda do vinarije Aleksandrović u Vinči, u verziji sa 1.3 TCe benzinskim agragatom, tokom stotinak kilometara, uverli smo se da je uz raspoloživh 140 KS Kadjar vrlo solidno motorizovan i izrazito dobro zvučno izolovan. Prvi utisak ergonomije i udobnosti je pozitivan, sa oko 6.8 litara prosečne potrošnje u kombinaciji autoputa u regionalnog puta, i sa benznskim agregatom se može računati na ekonomičnost. Naravno, dataljni utisci stižu uskoro nakon dužeg testa.
Prodaja osveženog Renault Kadjara u Srbiji upravo je počela, tokom februara meseca za kupce važe i dodatne pogodnosti – četiri zimske gume, garancija od 5 godina, kao i besplatno kasko osiguranje za prvu godinu finansiranja, a cene sa popustom se kreću od 18.390 do 30.290 evra.
Izvor: Dmotion.rs