
Nedavno je i zvanično potvrđeno da će Lancia svoje automobile ubuduće prodavati isključivo na domaćem, italijanskom tržištu odnosno da će postati brend samo za Italiju. Lancia će takođe u narednom periodu iz svoje ponude izbaciti modele Delta, Thema i Voyager, što u praksi znači da će kupcima na raspolaganju ostati samo najmanji model – Ypsilon.
Ovde se postavlja pitanje šta će se desiti kada se istekne životni ciklus i tog Ypsilona (oko 2018. godine); da li će dobiti naslednika ili će Fiat odlučiti da tada i definitivno ugasi Lanciju kao marku?

Imajući sve to u vidu, budućnost Lancije je pod velikim znakom pitanja, pa fanovima ostaje da se sa setom sećanju nekadašnjih modela poput legendarne Delte Integrale.

Ovih dana posebnu pažnju privlači i jedan specijalni primerak Delte Integrale, prepravljen u kabriolet. Naime, novinari britanskog magazina Autocar su nedavno u Italiji imali priliku da zavire u privatnu kolekciju automobila bivšeg velikog šefa Fiata Giannija Agnellija (12. mart 1921 – 24. januar 2003).

Među brojnim specijalnim modelima Fiata (kao što su recimo Fiat 125S sedan, Fiat 130 estate i Fiat 131S), Lancije i Ferrarija nalazi i unikatni primerak Agnellijeve Delte Integrale Spider.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autocar.co.uk
Sve me ovo podseca na pricu oko mog umnjaka. Zubarka mi je stavila neki lek na njega i rekla da za mesec dana dodjem na kontrolu i da ce pokusati da ga spase. Ali mi nije ulila neku nadu, kao da odlaze neodlozno.
Mnogo volim Lanciju. Emotivno sam vezan za jednu Themu u kojoj sam se vozio kao klinac...
Cisto sumnjam da ce preziveti. Kao i pomenuti zub.
Trebali su odavno da ugase Lanču kad već nisu mogli ništa pametnije da urade nego da prave Krajslere sa znakom legendarnog italijanskog brenda. Nova Thema je sama po sebi cool ali, jednostavno, to nije to kad svi znamo da je to zapravo Krajsler. Zašto onda ne bih kupio original nego italijansku ribedžd verziju? Ne kapiram tu korporativnu politiku koja je Lanču dugo držala na "aparatima za disanje" i nije osetila da je došlo vreme da se oni isključe. Bolje je ponosno nestati i otići u legendu nego živeti tuđi život. Zbogom, Lanča...pravi automobilski entuzijasti će zauvek pamtiti legendarne modele ove marke. Zauvek.