BMW na putu ka još jednoj rekordnoj godini

BMW Motorrad je objavio rezultate za prvu polovinu 2016, a ako je sudeći po njima, nemački proizvođač može da se nada još jednoj rekordnoj godini kada je prodaja u pitanju.
Iz BMW-a su saopštili da je u prvih šest meseci prodato 80.754 motocikala, što je samo po sebi rekordno ostvarenje i predstavlja rast od 3% u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Nemačka je ostala najsnažnije pojedinačno tržište za bavarski brend, sa prodajom od 13.792 modela, što predstavlja 17% ukupne prodaje.
Uz to, BMW Motorrad je ostvario snažne rezultate u Španiji (+22,6%), Italiji (+6,9%) i Francuskoj (+5,6%). Nemci takođe dominiraju segmentom 500+ kubika u Španiji, Austriji, Belgiji, Holandiji, Rusiji, Brazilu i Južnoj Africi.
Treba napomenuti da je ovo četvrta godina zaredom da BMW na polugodišnjem preseku ostvaruje rekordne prodajne rezultate. Kako poručuju iz kompanije, više nego realno je očekivati da do kraja godine bude oboren još jedan rekord.
Što se pojedinačnih modela tiče, R1200GS je ostao najprodavaniji i u ukupnoj prodaji učestvuje sa 17%. Snažne rezultate je zabeležio i R1200GS Adventure, koji u rezultatima za prvu polovinu 2016. godine učestvuje sa 14,5%.
44,5% svih prodatih GS mašina u dosadašnjem toku 2016. su bili "Adventure" modeli. U vrhu po prodaji su još S1000XR (6,7%), R1200RT (6,3%) i R nineT (5,7%). U saopštenju povodom ovih rezultata, BMW je pohvalio i C50 maksi skuter.
Dolaskom R nineT Scrambler modela na tržište u septembru, a zatim i G310R u oktobru, BMW očekuje nastavak aktuelnog prodajnog trenda.
Izvor: Moto-berza.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
P1
Ti sve pogrešno... Umesto da voziš automobil BMW, ti voziš motorcikl BMW.
Automobil Mercedes i motorcikl BMW su obežije starijih ljudi.
Čudi me da si se odlučio za takvu kombinaciju. Ajde Mercov, ali odakle ti ideja za motorckl BMW ???
Ja ne bi motor BMW vozio da je za Dž.... Draži mi je miletov Harlej...
Oktopod , ti kad ga hejtuješ hejtuješ za medalju.
Čuj obilježje starih ljudi?
Već zamišljam svog ćaću sa 60 i kusur godina kako izlazi iz AMG GT-S-a i nakon toga sjeda na BMW1000RR i ode na stazu , mogu ti reći da si upravu ,hahahaha
A konkretno , šta fali GS1200 , najboljem motoru u klasi a i šire?
Djorjde
"Fali" mu što je bmw, a Oktopod reče da mrzi premium.
Malo mi se ogadila ta reč "premium", koliko je ovde upotrebljavaju neki stalno.
Ja gledam šta mi se svidja šta ne, bole me brige da li je "premium" ili ne.
Svidja mi se novi Megan, da li je on premium ?
Elem, da GS kojim slučajem nosi Renola bedž, ne bi mogli da živimo od hvalospeva Oktopoda i Rendže Terminatora.
Ovako pošto je bmw, "ne valja ništa".
Mržnja je slepa.
Đorđe
Prvo mi fali što se motrcikl zove BMW.
Drugo što je i dalje onaj primitivni bokser.
Treće što ima praistorijske žice na točkovima
Četvrto što ga nigde ne vidim
Peto, što je preskup za ono što pruža
.........
BMW motrckl mi je slična rabota kao Smart kod Merca.
AMG ??? Pa gde si ti video maldog čoveka da vozi AMG, sem nekog tatinog sina, koji sedne u njegovu mašinu???
Bi li ti kupio AMG, za ono koliko košta, ili bi odabra nešto drugo???
P1
BMW motrcikl sigurno nije premijum. Premijum je koliko je to bila i Iseta.
Reno je druga priča. Ja ga i ne hvalim posebno i ne poredim sa premijumom. Meni je dobro kod renoa ono što dobijem, za ono što sam uložio. I svaka im čast na tome. I za servis i merežu.
Mange hejtuješ.
Ostavi lične antipatije i mržnju po strani i budi nekad objektivan.
Oktopod jedna stvar je subjektivna mržnja a druga stvar su činjenice.
E sad realno što si iznio su čiste glulosti , jer taj isti boxer po ničemu nije primitivan , čak šta više , žice na točkovima koriste svi enduro motori zbog otpornosti na loše ceste , a ne vidiš ga jer živimo u kokuznoj državi , gdje normalan čovjek nema mogućnost da ga uzme , a rijetki skorojevići koji imaju paru ga neće uzeti , jer nije za ispred kafanu i curice vabit...
A za zadnje je odgovor u prethodnom.
Tako da smo zaključili da jednostavno mrziš BMW svakom obliku , bez realnih činjenica.
Đorđe
Da mrzim BMW. Ali posebno motrcikle, dik za automobile to i nije baš tako.
A zašto mrzim BMW motrcikl??
Jer sam imao nekada 2 komada, kupljena od Milicije, koji su takvi krševi bili, preteški, očajni po svim kriterijumima.
Tačno je to što kažeš da se BMW motrcikl ne kupuje za "šepurenje", što je zanimljiva situacija. Uopšte ko kupuje ovolike BMW motore.
Ja ne znam nikoga ko bi to hteo voziti. A znam mnogo ljudi.
A žice? Pusti me žica, ko bi to voleo da sa tim petlja i španuje bandaše u 21 veku?
Oktopod
Pa što si kupovao izraubovane policijske motore ?
Ako su takvi, što si kupio.
Posebno što stalno pišeš protiv polovnjaka-krševa.
Ajde jedan što si kupio, al što uze drugi ako si nezadovoljan bio ?
"GS nije premium" - e nasmeja me baš. :)))
P1
To je bilo vreme kad si mogao da kupiš Tomos, Javu, MZ, bilo je satrih Pretisa NSU, po neki praistorijski Horeks, Trijumf, a nešto najbolje (smatralo se) bili su BMW koje samo Milicija imala. Od njih se preko veze kupovali motorcikli. I to su bili motori u solidnom stanju, ali po defoltu krševi.....
Verovatno se toga ni tvoj otac ne seća, ali eto, ja sam imao najbolje motore, kad to praktično nije bilo ni moguće.
Oktopod
A znaš li da je ovaj GS moderan, tehnološki superioran, robustan, kvalitetan, rafinisan.
El.kontrolisano ogibljenje ( više modova ), paralever & telelever sistem, full LED farovi, quickshifter kao na S1000RR, bord kompjuter koji pokazuje pritisak u gumama, potrošnju, brzinu i još brdo podataka.
Navigacija, tempomat itd.
Ovaj što ja vozim ima i full Akrapovič. Nakrcan je svom dodatnom opremom koju BMW nudi.
Šaltaš bez kvačila, trenutno.
Tako da ne treba komentarisati nešto u šta nisi upućen.
GS da bi se shvatio, mora da se proba.
Čudovište od motora.
Osećaj na njemu je jedinstven.
Hoćeš da putuješ, off-road, da krstariš ili voziš brzo, sve može.
Pritom se odlično vozi, može da se muštra po krivinama a vanserijski je stabilan i osećaj sigurnosti pruža.
Pritom ima sve elektronske sisteme i asistencije.
Ima keyless. :)))
P1
Sve to što si nabrojao, imaju i Ducati, koje provozam.
Panigale se šalta bez kvačila i puštanja gasa. Jedino LED nema.
A ja volim Monster, i onaj njegov zvuk...
To su premijum motorcikli,
Oktopod
Quickshifter imaju mnogi, medjutim paralever i telelever Panigale i Monster sigurno nemaju.
Monster nije klasa GS-a, Multistrada je.
Monster je igračka za GS.
Čudi me da ti se svidja zvuk Ducatija.
Inače svidjaju mi se Panigale, Diavel i Multistrada od Ducatija.
Samo pogledaj kako je visoko težište mašine ovoga BMW-a.... Smešno
Multistrada i taj tvoj GS, ne volim. To je motor ni na nebu ni na zemlji, suviše visok, mek za asfalt, pretežak i svilen za makadam.... Čisto pomodarstvo.
mange
Zezaš ti. :)
Jeste visok, kako drugačije misliš za off-road motor ? :)
Osećaj je moćan na njemu, a bez obzira što je tako visok, odlično se vozi i izuzetno je stabilan.
Terao sam ga po krivinama.
Na otvorenom uključim tempomat, pustim volan, ide kao strela.
Mislim da bi i u krivini kad bi pustio volan, išao kao da ga stega drži.
Pritom možeš da stojiš na njemu, pri 20kmh i pri 160kmh.
Čudovište.
Nema ozbiljnijeg , boljeg i kvalitetnijeg motora u klasi, robusnijeg.
Uzmi pogledaj ovaj video, da stekneš bar mali utisak o ovom motoru, koliko je svestran.
https://www.youtube.com/watch?v=auCW3N9CRyw
Oktopod , opet brljaš , kako bokser može imati visoko težište , pa sama odlika boksera po defaultu je niže težište.
A baš sam htio napisati da je tvoje mišljenje o BMW motorima zasnovano na nekim praistorijskim izraubovanim Milicijskim drtinama , kad si to i sam potvrdio.
Moj tetak , penzionisani saobraćajni Milicajac je 80-ih dužio R80RT i imao je samo riječi hvale za taj motor , i dok ga je god on vozio nije imao i najmanji problemčić.
Tako da tvoje mišljenje o BMW motorima je isto kao i da sam ja na licitaciji od naše Policijije prije dvije godine uzeo njihove Golf četvorke iz 1999. godine , iz kojih je izvučen zadnji atom snage i onda tvrdio da je Golf smeće neopisano.
Ovo o žicama neću ni da komentarišem , kad nemaš pojma zbog čega je enduro motori koriste.
Iz svega napisanog , tvoj dodir sa GS-om je bio samo preko slika , tako da bilo kakva rasprava o istom je dubioza.
Djordje
Pogledaj video :
https://www.youtube.com/watch?v=pm-PHbMBh7o
Vidi kako "gluta" :)
https://www.youtube.com/watch?v=L8cKb5s-vlE
Đorđe
GS sam viđao samo na slikama.
Pogledaj na gronjij slici kako visoko stoje cilindri na motoru. U toj osi je i radilica. Smešno....
I ja sam imao modele pre R80, upravo koji su izbačeni kad su ti nabavljani.
P1
Samo mi ojasni kako si se odlučio za taj GS ? Vrlo zanimljivo za čoveka koji najviše mrzi BMW od svih nas.
Relano, svaka Jamaha i većina japanaca je motrcikl za te pozerske "motrcikle" sa bedžom BMW
Da li vi znate, kako bi danas izgledali motrcikli da Japanci nisu napravili bum 80 tih ?? Upravo bo stari BMW jeci ili Moto Guci, ili Harleji ili Trijumfi.
Oktopod
Ti si ovde pisao da mrziš.
Ja ne mrzim nikog.
Samo ismevam neke botove i trolove, ali to nema veze sa mojim stavovima o brendvoima i modelima.
P1
Ja očekujem da uskoro pređeš na BMW automobil. To si tebao davno da uradiš.
A ja ne mrzim ni jedan auto. I Trabanta sam vozio.
Samo ne mogu da gledam ljude koji trućaju i veličaju svojinu.... bez argumenata i potcenjuju druge.
Mene premijum ne interesuje. Nemam ga ali me voze drugi - prof vozači u njima...
Oktopod
Ne brini se ti za mene, imao sam ja nekoliko "Bemvejaca", uz standardnu postavu.