home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Harli Dejvidson je nedavno predstavio nove modele za narednu sezonu a sa njima i sasvim novi motor Milwaukee Eight. Ovog puta fabrika je ostala dosledna svojoj više vekovnoj tradiciji, vazdušno hlađeni V tvin pod uglom od 45 stepeni

Nije ovo prvi motor koji je Harli lansirao u ovom milenijumu. Ali. Uvek ima neko ali. Vodeno hlađeni pogon pod uglom od 60 stepeni nije baš tipičan za ovu marku.

A novi „milvoki 8“ je upravo to! Vazdušno hlađeni V tvin pod uglom od 45 stepeni. Oznaka „osam“ u imenu je i najvažnija novina u ovom motoru – umesto dva, novi motor ima četiri cilindra po ventilu, što znači ih ima ukupno osam.

Zanimljivo je da motor ima samo jednu bregastu osovinu, i jednu balans osovinu, koja, prema rečima konstruktora upija 75 posto primarnih vibracija.

„Milvoki 8“ imaće tri verzije. Prva sa 1745 ccm kod kojeg se glava motora hladi pomoću ulja, i koji će se ukgrađivati u „roud king“, specijane verzije „roud glajd“ i „strit glajd“ i trotočkaš „friviler“ (freewheller).

Ovaj motor u ovim modelima doneo bi im takvo ubrzanje da bi verzije sa „tvin kam“ motorom, u trci od 0 do 100 km/h trebalo da ostavi za desetak metara.

Druga verzija ima istu zapreminu, ali se glave cilindra hlade tečnošću. Ova verzija treba da se nađe u modelima „ultra limited“, road glajd ultra“ i „tri glajd ultra“.

Treći je možda i najinteresantniji – vodeno hlađeni „tvih kuld milvoki 8 114“ (Twin-Cooled Milwaukee Eight 114) ima zapreminu od 1870 ccm i oko sto konjskih snaga. Za sada je ovaj motor rezervisan isključivo za CVO i CVO Limited „harlije“.

Izvor: Magazinauto.com



čitanja : 951



Komentari

jedino mi se ne svidjaju one dve "torbe" sa strane, ali u sustini evolucija knucklehead-a iz 1930tih. :)))

Autor mile antena 13 Sep 2016, 16:37