home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vozači motocikala koji su prethodnih dana želeli da registruju svoj dvotočkaš imali su problema da to urade.

Naime, do problema je došlo prilikom tehničkog pregleda gde su vlasnike obaveštavali da ne mogu da završe ovaj deo registracije, jer je, kako kažu na tehničkom "prema najnovijoj odluci MUP-a, došlo do promene u zvaničnom podatku o broju osovina koje ima motocikl".

O najnovijem propisu tehničke kuće su obaveštene, ali dok se sa njim ne upoznaju svi, kod pojedinih je još moguće završiti tehnički pregled bez peripetija, dok drugi vraćaju vlasnike motocikala i teraju ih da idu u MUP i zamene saobraćajnu dozvolu, što je novi i nemali trošak.

Redakciji Telegrafa se javio Beograđanin koji nije bio te sreće i koji će sada, ne svojom krivicom, morati da izgubi vremena, živaca i novca kako bi registrovao svog dvotočkaša:

“Odvezao sam motor na tehnički pregled na Novi Beograd i tamo doživeo neprijatno iznenađenje. Zaposleni mi je pokazao u saobraćajnu na mesto gde stoji broj osovina i rekao da, po novom, tu umesto dve osovine treba da stoji - nula. Kažu da je nedavno promenjen propis i da motocikli sada nemaju nijednu osovinu. Nisam mogao da verujem šta čujem. Sad ću morati da vadim novu saobraćajnu dozvolu i morati da sačekam na registraciju”, priča očajni čovek.

O promeni nisu obavešteni ni u Komitetu za bezbednost saobraćaja, tako da nismo uspeli da dobijemo komentar.

Vozačima dvotočkaša kojima uskoro ističe registracija preporučujemo da se ranije upuste u proceduru i naoružaju strpljenjem jer se na novu saobraćajnu dozvolu čeka 10 do 15 dana, zavisno od stanice policije.

Najnovija odluka, bez obzira ko je doneo i iz kog razloga, ne samo što je zbunila ljude na tehničkim pregledima, već će da zbuni vozače i da ih košta, a zbog ove odluke na ulicama naći više onih sa neregistrovanim motociklima.

Evo šta je potrebno za promenu saobraćajne dozvole:

* registracioni list sa konstatacijom tehničkog pregleda o izvršenoj promeni tehničkih podataka vozila;

* uverenje o izvršenom ispitivanju (uverenje o usaglašenosti sa propisima o homolgizaciji odnosno odobrenje Agencije za bezbednost saobraćaja);

* dokaz o poreklu, vlasništvu i carinjenju motora koji je naknadno ugrađen:

* saobraćajna dozvola;

* dokaz o identitetu vlasnika (važeću ličnu kartu ili ličnu kartu za stranca; putnu ispravu ako zahtev podnosi stranac sa dokazom o odobrenom boravku u Republici Srbiji dužem od šest meseci; dokaz o upisu u registar kod nadležnog organa - za pravna lica);

* dokaz o uplati propisanih troškova, plaćenoj naknadi za izradu i izdavanje saobraćajne dozvole, koja iznosi ukupno 1.314 dinara (na dve uplatnice).

Izvor: Telegraf.rs / Moto-berza.com



čitanja : 1112



Komentari

Koliko li kod njih košta pola kile magle... Šampioni kakvih nema više nigde i koji pod hitno treba da počnu da se izvoze.

Autor Aleks 02 Jun 2017, 19:01

Je li ovo skrivena kamera?

Autor moron 02 Jun 2017, 21:53

Ovo je vec klasicna pljacka i to legalizovana.Za 5 godina ce reci da motori imaju osovine i tako u krug...

Autor Renault Terminator 02 Jun 2017, 22:13

Napredna vlada u izmišljanju načina za pljačku gradjana.

Autor P1 02 Jun 2017, 22:29

A narod cuti i guta..

Autor NR 02 Jun 2017, 23:25

Sta ce sledece da izmisle?

Autor velibor 03 Jun 2017, 08:40