home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Harley-Davidson

Kako prenosi Beta, američki proizvođač motocikala Harli-Dejvidson više stavlja akcenat na širenje obuke budućih vozača motora, u nameri da privuče više kupaca usled pada prodaje. I zbog toga što su mu klijenti sve stariji.

Kompanija sa sedištem u gradu Milvokiju pokrenula je "akademije vožnje motora" 2000. godine. Na početku je bilo 50-ak akademija u SAD, danas ih je 245, a kursevi traju tri ili četiri dana, navodi Asošiejted pres.

Oko 60 akademija otvoreno je posle 2014. godine, navodi kompanija. U prvih devet meseci ove godine Harli-Dejvidson je prodao 124.777 novih motocikala, dok je u istom periodu prošle godine prodat 135.581 motor. Vlasnici motocikala te kompanije sve su stariji. Oko 46 odsto vozača motora ima više od 50 godina, a svega oko 10 odsto ima između 30 i 34 godine, pa je obuka jedan od načina na koji Harli-Dejvidson pokušava da privuče nove generacije bajkera.

Smanjena prodaja pogađa čitavu industriju motocikala, a svetla tačka za kompaniju je činjenica da ona još kontroliše 53 odsto tržišta.

Izvor: Beta.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 830



Komentari