home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ton-up Garage

Četvorocilindarski Honda CB modeli su postali toliko popularni na savremenoj custom sceni, da se prosto zaboravlja koliko su važni bili kada su lansirani.

Na primer, mnogi CB750 smatraju prvim superbajkom, a ovaj dvotočkaš je dobio svoje mestu u Kući slavnih Američke moto asocijacije.

Portugalska radionica Ton-up Garage je svojim radom želela da oda počast legendarnoj četvorocilindarskoj CB porodici. Logičan izbor bi bio 750, kao svakako najpoznatiji član ove porodice, ali su se odlučili za CB500.

Ton-up Garage

Obična restauracija nije bila dovoljna, jer su u radionici želeli da CB500 s početka sedamdesetih dobije moderne upravljačke karakteristike i performanse, a da pritom zadrži prepoznatljivu estetiku i duh nekih davno prošlih vremena. Odluka je pala: staviće 4-u-4 izduvni sistem i žbičane felne, ali će originalni rezervoar i bočni paneli ostati.

Ton-up Garage

Za poboljšano upravljanje stavljene su obrnute viljuške i kočnice sa Yamahe R1 iz 2002. Samo jedan disk je bio potreban napred, pa je drugi stavljen pozadi kako bi kočenje bilo još bolje.

I felne su nove, Talon 17-inčne aluminijumske, dok je izbor pneumatika pao na Heidenau K73 Super-Rain model. Kao tačka na "i", bar što se prednjeg dela tiče, je po meri urađeni blatobran.

Ton-up Garage

Što se zadnjeg dela tiče, Ton-up je ram prilagodio novom sedištu, a pozadi su dva LED-a koja imaju dvostruku ulogu i kao zadnja svetla i kao indikatori promene pravca. Originalno rešenje s dva amortizera je odbačeno, a ram je modifikovan za instalaciju smo jednog, uz zadnju viljušku sa Yamahe FZR 400R iz 1990.

Motor je rasturen na delove, ali su njegovom sređivanju korišćeni isključivo Hondini delovi. Tu je i posebno izrađeni izduvni sistem, koji zvukom podseća na fabrički s tim što nije preglasan.

Motocikl je dobio novu elektroniku, 7-inčni prednji far i Motogadget indikatore promene pravca na krajevima ručica, koji se odlično slažu sa onim LED pozadi. LED svetlo je ugrađeno i na držač tablice.

Brzinomer je Motogadget Chronoclassic, postavljen u po meri napravljenom kućištu, a ostatak kokpita je uredno sređen, s novim kontrolama, prekidačima i Motogadget RFID paljenjem bez ključa.

Neophodno je bilo da boja bude savršena, a inspiraciju za nju su našli u klasičnoj CB grafici kojoj su dodali lični pečat. I to je uspešno odrađeno, a nova grafika definitivno skreće pažnju sa savremenih dodataka koje je motocikl dobio.

Kada je sav posao završen, model je testiran na drumu, gde se odlično pokazao.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 1913



Komentari