home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Honda Monkey

Hondin najpoznatiji mali motocikl je dobio poslednju verziju, uz najnovije specifikacije i elektroniku kakvu nismo navikli da viđamo na mašini od 125 kubika.

Za 2018, Honda se potrudila da “majmunče” ne izgleda izgubljeno u XXI veku, pa nas očekuju obrnute prednje viljuške, “twin” zadnji amortizeri, LCD instrument tabla i LED svetla.

Honda Monkey

Stilski izgled je inspirisan originalnim modelom iz šezdesetih godina prošlog veka. “Srce” ovog 107 kg teškog motocikla je četvorotaktni vazduhom hlađeni jednocilindarski agregat, zapremine 125 kubika i sa 9,3 KS (na 7.000 o/min) i 11 Nm maksimalnog obrtnog momenta (na 5.250 o/min) na raspolaganju.

Honda Monkey

U smislu snage, u rangu je sa Hondinim MSX125 i Grom modelima.

Tu je i ABS sistem sa inercijalnom mernom jedinicom (IMU), uparen sa 220-milimetarskom disk kočnicom, dok je na zadnjem točku 190-milimetarska kočnica. Sistem ima karakteristike kakve ćete uobičajeno naći na premijum modelima proizvođača kakvi su Ducati i MV Agusta.

Kako navode iz Honde, novi Monkey će biti izuzetno efikasan. Trošiće 1 litar na 67 km, što znači da s punim rezervoarom može da pređe nešto preko 375 km!

Od ostalih karakteristika izdvajamo poboljšani ram, sedište od pliša i 12-inčne aluminijumske felne. Biće dostupan u tri boje, a cena za sada nije poznata.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 189



Komentari