home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Harley Davidson

Nakon loše 2017, postojao je tračak nade da će 2018. biti bolja za američku moto industriju i da će doneti dugo željeni rast.

Bilo je dosta entuzijazma i optimizma, ali sada se čini da ni za jedno ni za drugo nije bilo utemeljenja. To potvrđuju i rezultati za prvi kvartal tekuće godine.

Prema informacijama koje je objavio Harley-Davidson, gigant iz Milvokija je zabeležio pad prodaje od 7.2% u poređenju s istim periodom prošle godine. Na matičnom tržištu je pad prodatih modela 12%, dok je na tržištima SAD zabeležen rast od 0.2%.

Neto prihod je pao za 6.2%, uz ukupan pad prodaje u SAD od 11.1% u prvom kvartalu.

Harley-Davidson i dalje dominira kada je prodaja motocikla zapremine preko 600 kubika, a u ovom segmentu u prodaji učestvuje s oko 50%.

I sam Harley, kao i celokupno tržište SAD, beleže pad poslednjih nekoliko godina, a kao jedan od glavnih razloga je sve manji broj vozača mlađe generacije.

Objavljeni izveštaj ne pominje nedavna ulaganja u Alta Motors, kao ni planove o lansiranju Livewire modela naredne godine, ali se postavlja pitanje da nije prekasno za sve to.

(tržište, prodaja u 1. kvartalu 2018, prodaja u 1. kvartalu 2017, razlika):

SAD, 29.309, 33.316, -12%

Evropa, Bliski Istok, Afrika, 10.862, 10.167, +6,8%

Azija Pacifik, 6.329, 6.863, -7,8%

Latinska Amerika, 2.506, 2.342, +7%

Kanada, 2.080, 2.361, -11.9%

Tržišta van SAD, 21.777, 21.733, 0.2%

Ukupno, 51.086, 55.049, -7.2%

Izvor: Moto-berza.com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 914



Komentari