home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Honda CB250 RS

Slobodno možemo reći da je lak posao uzeti jedan sportski klasični Ducati i napraviti od njega atraktivnu „custom“ kreaciju.

Ali potpuno je druga priča kada je osnova za rad jedan sasvim običan motocikl za svakodnevnu vožnju. I to iz osamdesetih godina prošlog veka.

„Scrambler“ koji vidite na fotografijama je svoj život počeo kao Honda CB250RS, model koji je svojevremeno prilično bio popularan na Starom kontinentu, a i danas se može naći na tržištu polovnjaka.

Honda CB250 RS

Kako su takvi primerci prilično jeftini, to ga čini idealnim za sređivanje po meri, a taj potencijal su lako prepoznali vredni ljudi iz mađarske radionice „Mokka Cycles“, koju vodi Arpi Bozi, inače programer po struci.

„Ovo je jeftin, ali prilično ružan motocikl“, kaže Arpi. „Zato smo želeli da od njega stvorimo nešto potpuno drugačije – ’trail’ mašinu retro izgleda.“

Honda CB250 RS

CB250RS je težak svega 148 kg, a njegovo ogibljenje i kočnice su izvrsni, što je bila odlična osnova da početak rada.

Kozmetičke promene su bile prilično drastične. Prvo je s njega skinuta sva plastika, a onda je na njega stavljen rezervoar za gorivo za Suzukija TS 185. Zadnji deo rama je potpuno zamenjen, a motocikl je dobio i novo kožno sedište.

Kako je motor star blizu 4 decenije, u potpunosti je sređen u skladu sa fabričkim specifikacijama, a Arpi je u radu koristio originalne Hondine komponente, a dve izduvne cevi su sada povezane sa novim sistemom od nerđajućeg čelika.

I ogibljenje i kočnice su sređeni, a stavljen je i glavni kočioni cilindar sa Honde CB600 Hornet, dok su Hagons amortizeri potpuno novi.

Aluminijumski blatobrani su napravljeni „od nule“, a ovaj materijal je izdašno korišćen u radu, s glavnim ciljem da se smanji težina.

Pomenućemo Accossato ručice, uključujući i Domino kvačilo, brzinomer sa Daytona Velona modela, ali i far koji predstavlja reprodukciju klasične Bates jedinice. Arpi je dodao i po meri napravljeno LED stop svetlo, smešteno u aluminijumskom kućištu.

Kao tačka na „i“ stižu Heidenau K60 pneumatici, tako da je mašina potpuno spremna isporučena svom novom vlasniku, nekih 1.300 kilometara severnije, u Danskoj.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 363



Komentari