home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Harley-Davidson

Harley-Davidson je objavio rezultate za prvo tromesečje 2019. godine, koji otkrivaju dalju pad prodaje za američki brend.

Na globalnom nivou, prodaja u prva tri meseca ove godine je pala za 3,8% u poređenju sa istim periodom 2018, dok u SAD, taj pad iznosi 4,2%.

Ove brojke pokazuju da se trend pada nastavlja za Harley-Davidson, a istovremeno one prate i pad prodaje na američkom tržištu motocikala, koji za isti period 2019. iznosi 4,7%.

S relativne tačke gledišta, ova vest nije toliko loša, jer je Harley-Davidson ostvario bolje rezultate u odnosu na samo tržište, a uvećao je u udeo koji ima u svojoj zemlji.

Prodaja po regionima u prvom tromesečju 2019:

SAD – 28.091 (-4,2%)

Evropa, Bliski Istok, Afrika (EMEA) – 10.797 (-0,6%)

Azija-Pacifik – 6.074 (-4,0%)

Latinska Amerika – 2.241 (-10,6%)

Kanada – 1.948 (-6,3%)

U kompaniji ističu da su rezultati, ipak, bolji od inicijalnih procena stručnjaka sa Vol Strita, a akcije kompanije su skočile za 3%.

Prema procenama samog brenda, u budućnosti će se 50% ukupne proizvodnje prodavati u inostranstvu, zato je poseban akcenat stavljen na razvoj proizvodnih pogona van SAD.

Jedan od velikih trenutaka za kompaniju je dolazak električnog LiveWire modela na tržište ove godine, dok se u narednim godinama očekuje čitava nova linija dvotočkaša na struju.

Biće interesantno videti kako će se gigant iz Milvokija snaći u ovim vodama, ali nema sumnje da ga očekuje još dosta bura i oluja.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 486



Komentari