home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
BMW F900

Nastavljaju se loši prodajni rezultati za vodeće moto brendove u 2020, iako procene sugerišu da nas očekuje blago poboljašnje u ciframa od leta.

To se vidi u najnovijim rezultatima koje je objavio BMW Motorrad. Naime, nemački gigant je treće tromesečje 2020. završio s rastom od 20,9% tj. 52.892 prodate jedinice.

Iako su to dobre vesti, to se ne može reći za brojke od početka godine, jer sa 129.599 motocikala BMW Motorrad zasotaje 5,4% za prošlogodišnjim učinkom.

Kako su brojni prodajni saloni zatovoreni usled virusa korona, biće teško nadomestiti taj nedostatak.

Trend prisutan u BMW-ovim rezultatima se vidi i kod drugih proizvođača, a to su snažna druga i treća tromesečja, ali lošije ukupne cifre. I dok ulazimo u hladniji period godine, postavlja se pitanje hoće li Bavarci uspeti da spasu godinu, ili smo već imali vrhunac prodaje u 2020.

Šta nas čeka u 2021, kada je moto industrija u pitanju, teško je reći. Globalna pandemija će se najverovatnije nastaviti, a neke procene navode da nas smirivanje situacije očekuje tek 2022.

To će dovesti do pada globalne ekonomije, što se nesumnjivo odraziti i na moto industriju. Rane indikacije sugerišu da se mnogi brendovi polako spremaju za još jednu veliku recesiju.

Što se BMW-a tiče, ostaje nam da vidimo hoće li uspeti smanjiti pad prodaje u odnosu na prošlu godinu i možda čak preokrenuti performanse. U tom slučaju, 2020. bi bila deseta uzastopna godina da gigant iz Minhena beleži rekordni rast prodaje.

Jedno je sigurno: čak i da u tome uspeju u ovoj, teško da će moći i u narednoj godini.

Izvor: Moto-berza.com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 196



Komentari