Patenti otkrivaju DCT verziju Honde Rebel 1100

Honda Rebel 1100 je sve bliža proizvodnji, otkrivaju novi, izuzetno detaljni patenti.
Novi motocikl označava povratak Honde u ovaj kruzer segment, gde će joj najveći rivali biti Harley-Davidson i Indian Motorcycle.
Kako bi se uhvatio u koštac s njima, japanski brend je odbacio tradicionalnu V-tvin konfiguraciju, prednost dajući oprobanom agregatu koji se trenutno nalazi na CRF1100L modelu.
Nova paralelna tvin jedinica bi trebalo da donese isto snage kao i veliki V-tvin, uz gotovo identičan zvuk, mada se sama ideja neće dopasti mnogim tvrdokornim fanovima.
Dostupni patenti prikazuju motocikl u izuzetno detaljnoj formi, toliko detaljnoj da otkrivaju da će nova Honda Rebel 1100 imati DCT. To otkriva DCT modul, vidljiv na desnoj strani motora. Sama jedinica se jasno razaznaje i ne ostavlja mesta sumnji.
Prednji deo mašine, čini se, dolazi sa konvencionalnim teleskopskim viljuškama i radijalno postavljenim čeljustima zaduženim za zaustavljanje. Zadnje ogibljenje dolazi sa dvostrukim amortizerima.
Jedna od začkoljica DCT sistema je da jedna strana agregata (desna) štrči izvan kućišta malo više. To je kod Rebel 1100 uticali na položaj u vožnji.
Još uvek nema informacija kada će novi Rebel 1100 biti lansiran, tako da nam ostaje da se strpimo za više detalja o tome. U svakom slučaju, imajući u vidu koliko motocikl izgleda završeno, ne bi trebalo dugo da čekamo.
Izvor: Moto-berza.com