home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Triumph TE-1

Pre dve godine, Triumph se udružio s kompanijama Williams Advanced Engineering, Drive Divisio i WMG, s jednim ciljem, a to je razvoj električnog motocikla.

Grupa je dobila finansije od ministarstva za ekonomiju, energiju i industrijsku strategiju britanske vlade i kancelarije za vozila sa niskom emisijom (OLEV). Projekat je podeljen u četiri faze, a sada stiže vest da se stiglo do faze dva.

Triumph TE-1

To znači da su Triumph i njegovi saradnici razvili električni pogonski paket za motocikl. Upravo zbog toga, odlučili su da s nama podela dizajnerske skice za prototip, čija izgradnja je planirana za fazu tri.

Nazvan Triumph TE-1, motocikl izgleda kao da je deo Speed Triple linije britanskog proizvođača, a trebalo da ima slične performanse. Kako navode iz kompanije, električni agregat težak 10 kg bi trebalo da donese 180 KS (130 kW).

Osim toga, nikakvih drugih detalja o performansama nema, a tu konkretno mislimo na težinu motocikla i snagu baterije koju će imati. Ali osim toga, sviđa nam se ono što vidimo.

Triumph je napravio aluminijumski ram za svoju kreaciju, dok je Williams dizajnirao kontrolnu jedinicu vozila i integrisao je sa baterijom. Time, navode u kompaniji, je omogućena praktičnost kakvu dosad nismo videli u segmentu.

"Fokusirali smo se na pomeranje granica kako bi smanjili masu i optimizovali položaj rama, a sve radi boljih upravljačkih karakteristika. Želeli smo da podignemo nivo performansi baterija, istovremeno balansirajući između dizajna i autonomije. Želeli smo što agresivniju kreaciju", izjavio je Dir Ardaš, viši komercijalni menadžer u kompaniji Williams.

"Nova baterija predstavlja korak napred u razvoju tehnologije, jer će vozaču dati više snage kojom će moći duže da upravlja. Williams je ’od nule’ dizajnirao i kontrolnu jedinicu, kombinujući sistem upravljanja baterijom sa upravljačkim kontrolama kako bi stvorio jedan paket. Ovo je prvi ovakav proizvod na tržištu."

Motor i inverter su spojeni u jednu integralnu jedinicu, što je pomoglo da se smanji njegova zapremina, uz smanjenje nepotrebnih delova.

Još uvek ne znamo kada bi potpuno funkcionalni motocikl mogao da bude gotov, ili makar kada bismo mogli da vidimo prototip. Svakako izgleda intrigantno, a biće posebno zanimljivo videti kakve će performanse doneti i kako će sve ove tehničke novotarije snaći u pravom svetu. Do tada…

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 579



Komentari