home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Yamaha R9

Yamaha je pre neki dan, nakon meseci brojnih nagađanja, predstavila novi YZF-R7.

Uprkos "R" oznaci, radi se u stvari o MT-07 u oklopu, sa istim CP2 agregatom zapremine 689 kubika, koji donosi 72,3 KS i 67,9 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

I pre nego što se prašina slegla, ljubitelji motocikala se pitaju o mogućnosti dolaska R9 na tržište, odnosno mašine koju bi pokretao CP3 agregat od 889 kubika, kakav se nalazi na MT-09.

Yamaha R9

U ovom trenutku nema nikakvih indicija da Yamaha uopšte i razmišlja o većoj verziji R7. To nije sprečilo jednog mehaničara Yamahinog salona u italijanskoj pokrajini Veneto je odlučio da sam napravi svoju mašinu, koristeći japanski CP3 agregat.

Yamaha R9

Jakopo Marcaro je uzeo Tracer 900 GT, skinuo sportski turer do gole kože, da bi potom konstruisao novi podram i nadogradio ogibljenje sa Ohlins viljuškama i Ohlins monošok amortizerom.

Marcaro je svoj R9 (koji je nazvao R9M) upotpunio novim Akrapovič izduvnim sistemom i modifikacijama jedinice za kontrolu rada motora, povećavajući snagu motocikla sa 115 KS na 140 KS.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 361



Komentari