home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Guzzi Motobox

Moto Guzzi je ove godine proslavio vek postojanja, a ovaj važan jubilej je proslavljen serijom specijalnih izdanja.

Ekipa radionice Guzzi Motobox (GMB99) iz Španije je imala svoju ideju kako da obeleži 100. rođendan renomiranog proizvođača: izradom ultimativnog kafe rejsera. Ideja o takvom modelu se slučajno rodila. Pogodilo se da su imali narudžbinu koja se podudarala sa ovim važnim datumom.

Guzzi Motobox

“Izazov je bio da napravimo motocikl koji će imati sve ono što se od jednog modernog dvotočkaša očekuje, uz vrhunski završni rad i izgled kao da je upravo sišao sa trake fabrike u Mandelo del Lariju”, objasnio je suvlasnik radionice, Manel Segara Kapera.

Guzzi Motobox

Radionicu je osnovao Manelov otac pre 26 godina i dugo vremena je isključivo radio na Moto Guzzi modelima. Manel i njegov brat Serhi su se kasnije priključili timu, a nakon očeve smrti, 2014. godine, su potpuno preuzeli posao.

Osnova projekta je bio Bellagio iz 2011, ali sve što je od njega ostalo jesu ram, prenos i pogon. Čak je i šasija pretrpela značajne promene. U GMB99 su se prvo rešili geometrije motocikla, odlučivši se za sportskiji pristup i za novi podram. Zatim su instalirali Ohlins ogibljenje vrhunskih specifikacija, obrnute viljuške i po meri napravljeni zadnji amortizer. Felne su različitih proizvođača, ali uopšte ne deluju rasparno. Napred je felna sa Yamahe R1, a pozadi Marvic. Prednje kočione čeljusti su Beringer Aerotec.

Šasija je impresivna, ali glavna zvezda je njegov agregat. GMB99 se odlučio za jedinicu sa modela Griso, čija zapremina je povećana na 1.700 kubika. Što se poboljšanja tiče, tu su novi cilindri, klipovi i radilica. Izduvni sistem je odrađen po meri i završava se Akrapovič prigušivačem. Finalna kreacija može da se pohvali sa 142 KS i 160 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Nova mašina može da se pohvali izuzetno atraktivnim izgledom, zahvaljujući pametnoj kombinaciji elemenata i po meri urađene karoserije. Rezervoar za gorivo je sa novijeg V7 modela, s tim što je nešto izduženiji u odnosu na original. Prednji oklop je modifikovani deo sa Triumph Thruxton 1200 modela, uz dodatak posebno izrađenih zakrilaca od fiberglasa. Sedište je takođe odrađeno po meri, a duže je u poređenju sa većinom modernih kafe rejsera. Tu su i nove ručice, Beringer upravljači, novi retrovizori i Renard Speed Shop prekidači. Paljenje je bez ključa, uz digitalni brzinomer. Motocikl ima i pregršt sitnih novina, dok je završni rad besprekoran.

Videli smo dosta Moto Guzzi kafe rejsera, ali ovaj se i te kako izdvaja od ostalih. Svaka čast vrednim majstorima iz GMB99.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 238



Komentari