home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Moto Guzzi V100 Mandello

Moto Guzzi V100 Mandello je predstavljen u Milanu, a po mnogo čemu se može izdvojiti od ostalih modela italijanske kompanije.

U pitanju je prvi Moto Guzzi motocikl sa poluaktivnim ogibljenjem, inercijalnom mernom jedinicom (IMU), kvikšiterom, vodenim hlađenjem.

Moto Guzzi V100 Mandello je pravi način da se proslavi stogodišnjica poznatog brenda, ali i da najavi ulazak Moto Guzzija u XXI vek.

Moto Guzzi V100 Mandello

Nazvan po čuvenoj fabrici u Mandelo del Lariju, Moto Guzzi V100 Mandello je prava sportska turing mašina. Ovaj segment danas ponovo postaje popularan, a novi model je prava mašina za njega.

Pokreće ga v-tvin agregat zapremine 1.042 kubika, koji donosi 115 KS. Maksimalni obrtni moment je 105 Nm, dok je 90% te brojke dostupno pri 3.500 o/min. Pogon na zadnji točak dolazi preko osovinskog pogona, koji ide duž aluminijumske zadnje viljuške.

Za pravi turing ugođaj, tu je veliko i široko sedlo za vozača i suvozača, a zapremina rezervoara za gorivo je 17,5 litara.

Moto Guzzi V100 Mandello

Ali za maksimalnu udobnost vozača, Moto Guzzi koristi prilagodljive deflektore vazduha na prednjem delu oklopa (blizu rezervoara za gorivo), koji se protežu u različitim stepenima u zavisnosti od režima vožnje i brzine motocikla. Potpuno izvučeni, mogu smanjiti vetar vozaču za 22%.

Ohlins poluaktivno ogibljanje zaokružuje paket, iako oba nivoa opreme nude IMU i ABS.

Četiri nivoa kontrole proklizavanja su takođe dostupna u standardnom paketu, kao i tri podešavanja agregat i tri nivoa kočenja motorom, a sve se to kontroliše preko 5-inčne TFT instrument table.

U paketu dodatne opreme se nalaze kvikšifter, grejači ručica, multimedijalni paket i konektor za pametni telefon.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 789



Komentari