home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
KTM 1290

Brendovi pod upravom KTM-a su imali veoma, veoma dobru godinu, što pokazuju rezultati za 2021.

Matična kompanija, Pierer Mobility, prijavila je povećanje prodaje motocikala od 23% u odnosu na turobne brojke iz 2020. godine.

Preliminarni izveštaj ne prikazuje prodaju svakog pojedinačnog brenda (KTM, Husqvarna i GasGas), ali izdvaja podatke o motociklima i električnim motociklima kompanije.

Dobra stvar je da možemo biti sigurni da je ovaj najava i pozitivan napredak stvaran, a ne „spin“ koji smo imali tokom 2020. godine, kada je austrijska kompanija imala pad prodaje po prvi put za čitavu deceniju.

Naravno, brojke su za očekivati. Sve indicije ukazuju na činjenicu da je prodaja u SAD i Evropi bila jaka prošle godine, posebno u ofroud segmentu.

Pretpostavljam da će kada budemo videli zvanični godišnji izveštaj kompanije (koji će biti objavljen 1. februara), on pokazati snažan skok KTM-a (koji je preuzeo najveći teret loših vesti 2020. godine), zajedno sa razumnim povratnim rezultatima brendova Husqvarna i GasGas.

Pre nego što vidimo konkretnije brojke, znamo da je otprilike jedna trećina motocikala prodata u Evropi, dok su Severna Amerika, Indija i Australija preuzele većinu preostale dve trećine.

Ukupno, 2021. je donela oko 2 milijarde evra za Pierer Mobility, što je za 32% više u odnosu na prošlogodišnji rezultat. Kompanija predviđa EBIT maržu koja će biti negde između 9% i 9,5%.

Izvor: Moto-berza.com

Foto: KTM



čitanja : 433



Komentari