home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pisali smo o novoj seriji 1 sa 3 vrata a evo sada i zvanicnih fabrickih slika ove najmanje BMW-ove serije. Osim trovratnog modela istovremeno se predstavlja i blago obnovljena verzija sa 5 vrata. Publici ce ovi BMW-i prvi put biti javno prikazani na salonu u Zenevi a prodaja pocinje na prolece. Kupcima u Evropi nudice se 6 motora dok je dolazak ove trovratne verzije u SAD jos uvek neizvestan. Kao sto smo pisali serija 1 ( vazi i za verziju sa 3 i sa 5 vrata ) je dozivela manje estetske korekcije pre svega na prednjim i zadnjim svetlima, branicima sa doteranim spojlerima i povacanim otvorima za vazduh, prednjim bubrezima sa vise hroma i jos nekim detaljima kao i u unutrasnjosti gde je jos povisen kvalitet upotrebljenih materijala. Dimenzije se lagano razlikuju od dosadasnje verzije pa sada duzina iznosi 4240 mm ( pre 4227 ), sirina 1740mm i visina 1420 mm ( podaci vaze i za verzije sa 3 i sa 5 vrata ). Motori su pojacani i sa direktnim ubrizgavanjem ( High-Precision Direct Injection ) kao kod upravo obnovljene serije 5. A redom motori su ( od vrha na dole ) : 130i sa 265KS i 315Nm i ubrzanjem do stotke za 6 sekundi, 120i sa 170KS i 210Nm i ubrzanjem od 7,7 sekundi, sledi 118i sa 143KS i 190Nm i vremenom od 8,7 sekundi do 100 km/h i 116i sa 116KS i 150Nm i ubrzanjem od 10,9 sekundi ( mada je za 116i najavljeno povecanje na 122KS to se nije desilo ). Dizelasi su 120d sa 177KS i 350Nm i ubrzanjem do 100 km/h za 7,5 sekundi i konacno 118d sa 143KS i 300Nm i 8,9 sekundi do stotke. Navedena ubrzanja su za verziju sa 3 vrata za za varijantu sa 5 vrata dodaje se po 0,1 sekunde za sve modele. Za sada nema zvanicnih informacija o mogucoj ugradnji 3,0 litarskog bi-turba sa 306KS. Steta. U serijskoj opremi svih modela se pored mase vazdusnih jastuka nalaze i DSC i DTC; dinamicka kontrola stabilnosti i dinamicka kontrola trakcije. 



čitanja : 1304



Komentari