Za Salon automobila u Ženevi, koji počinje početkom marta, Ford najavljuje novi model C-MAX sa velikim izmenama na dizajnu kako spolja tako i iznutra. Kako je aktuelna verzija kritikovana zbog nedovoljno zanimljivog izgleda i prevelike sličnosti sa običnim Focusom, u Fordu su na novoj verziji primenili svoj tzv. kinetički dizajn tako da obnovljeni C-MAX izgleda daleko atraktivnije i više nalik na veći model S-MAX (aktuelni evropski automobil godine). Usput je auto izgubio ime Focus u imenu tako da se sada umesto punog naziva Focus C-MAX zove jednostavno C-MAX. Spolja novi model odlikuju nova maska, svetla, nova hauba, agresivniji branici sa većim otvorima za vazduh i nova svetla za maglu. Pozadi, osim neizbežno doteranog branika, najzanimljiva su zadnja svetla i to ne zbog neke promene u izgledu već po upotrebljenoj LED tehnologiji. Uglavnom ceo auto je mnogo atraktivniji i privlačniji. Da ne bi ostalo samo na spoljašnjim korekcijama izgleda i unutrašnjost je kompletno prerađena uz primetan porast kvaliteta upotrebljenih materijala. Nova je centralna konzola i instrument tabla, oplate vrata i dizajn sedišta. Uz sve to ima više mesta za sitnice. Posebno zanimljiva će biti i opcija staklenog panoramskog krova i mogućnost uklanjanja srednjeg sedišta u drugom redu. Odlične vozne osobine (dobro ležanje, precizno i lako upravljanje) se kod Forda ionako podrazumevaju pa ni novi C-MAX nije izuzetak. Dužina ovog Forda iznosi 4372, širina 1825, visina 1588, međuosovinsko rastojanje 2640 mm dok je zapremina prtljažnika 473 litra (sa oborenim zadnjim sedištima 1633 litra). Da kažemo dau rezervoar može stati 63 litra goriva a da su točkovi veličine 16 ili 17 inča, zavisno od verzije. Od motora su na raspolaganju benzinci od 1,6 litara (74kW/100KS i 150Nm), 1,8 (92kW/125KS i 165Nm) i 2,0 litra (107kW/145KS i 185Nm). U ponudi je i Flexifuel 1,8 L agregat koji kao gorivo koristi E85 bioetanol. Od dizelaša u ponudi su četiri TDCi motora, zapremine 1,6 litra (u dve verzije sa 66kW/90KS i 215Nm kao i 80kW/109KS i 240Nm), 1,8 litarski (85kW/115KS i 280Nm) i 2,0 litra sa snagom od 100kW/136KS i 320Nm. Potrošnja kod dizelaša izgleda ovako : najmanji agregat sa 90KS troši 4,8 litra na 100 km, verzija sa 109KS se zadovoljava sa 4,9 litra a snažniji agregati sa 115 i 136KS, sa 5,4 odnosno 5,8 litra dizela na 100 km. Maksimalne brzine se kreću od 174 km/h (koliko ide najmanji dizel sa 90KS, pa do 203 km/h, koliko postiže najjači benzinac sa 145KS. Menjači su manuelni sa 5 i 6 stepeni a uz 2,0 litarski benzinac opciju predstavlja 4-stepeni automatik.