Skoro četvrt veka posle originalnog Golfa I u GTI Pirelli verziji, predstavljenog maja 1983. godine (inače prodat u 10.500 primeraka za samo šest meseci !), VW nudi njegovog duhovnog naslednika, aktuelni Golf V u GTI Pirelli Edition varijanti. Novi, snažan, brz i ekskluzivan Golf GTI Pirelli ima promociju ovih dana u Austriji, na tjuning okupljanju Worthersee 2007. gde su proteklih dana premijerno promovisani i Audi TT Clubsport Quattro i Golf GTI W12 sa 650 konja. Očigledno VW zna kako da iskoristi prisustvo nekoliko desetina hiljada zagriženih ljubitelja Golfa GTI, koliko će ih posetiti ovaj događaj. Uostalom bolje mesto za prezentaciju još jedne verzije Golfa GTI teško da bi moglo da se nađe. Golf GTI Pirelli bazira se na Golfu GTI Edition 30 pa poput njega iz 2,0 litarskog TFSI motora izvlači 169kW/230KS. Postiže 245 km/h dok ubrzanje do stotke traje 6,8 sekundi (sa DSG menjačem 6,6 sekundi uz potrošnju od samo 7,9 litara). Iako u osnovi Golf GTI Pirelli zadržava isti body kit kao GTI Edition 30 (dakle sa prednjim spojlerom i suknjicama sa strane u boji karoserije), Pirelli verzija se spolja ipak ističe sa nekoliko jedinstvenih elemenata. Tu su, pre svega, gume Pirelli P-Zero (dimenzija 225/40) navučene na 18-inčne petokrake točkove u titanium look-u. Naravno tu je i Pirelli logo na zadnjim vratima. I to je to. Bar spolja. Unutrašnjost je oplemenjena sportskim sedištima sa grejanjem i električnim podešavanjem lumbalnog dela, kožnim i ergonomski oblikovanim upravljačem (sa Pirelli aplikacijom), kožnim naslonom za ruke i par Pirelli znački na nekoliko mesta po kabini. Sedišta, volan i ručna kočnica su još i prošarani žutim koncem kao savršen kontrast crnoj boji interijera. Volkswagen najavljuje početak prodaje Golfa GTI Pirelli za septembar ove godine a nudiće se u 4 boje karoserije : žutoj, srebrnoj, crnoj i plavoj.