Dobro, ne radi se baš o potpuno novom Picantu ali su promene ipak dovoljno velike da se kaže da je auto doživeo veoma ozbiljan redizajn i to posle tri i po godine provedene na tržištu. Za to vreme je samo u Evropi prodato 250.000 primeraka ovog malog Korejca a sa novim licem i doteranom kabinom, te brojke bi trebalo da se značajno uvećaju što naravno neće biti lako budući da je konkurencija u ovoj klasi izuzetna a naročito će situacija biti zaoštrena dolaskom novog Renault Twinga i Fiata 500. Toga su svesni i u Kia-ji pa je premijera obnovljenog Picanta zakazana već za salon automobila u Barseloni, koji počinje 7. juna. Dizajnerske promene na spoljašnjosti počinju novim prednjim svetlima, branicima, blatobranima, haubom, novom maskom a la Ceed a završavaju se novim svetlima i blago korigovanim izgledom branika pozadi. Tu su i žmigavci u retrovizorima (verovatno samo u skupljim verzijama) i novi poklopci točkova. Osim osveženog lica, Picanto je nešto duži, tačnije za 40 mm pa sada dužina iznosi 3535 mm ali je međuosovinsko rastojanje ostalo isto odnosno 2370 mm. U prvim informacijama ne pominje se eventualno povećanje zapremine prtljažnika, koja je dosad iznosila skromnih 157 litara Unutrašnjost je podmlađena novim trokrakim upravljačem, redizajniranom centralnom konzolom (sa novim radio-CD plejerom) kao i svetlo-narandžastom iluminacijom instrument table. Ovaj poslednji detalj je preuzet sa modela Ceed kao uostalom i puno ostalih sitnih detalja, koji se na prvi pogled i ne vide a sve sa ciljem ugodnijeg boravka putnika u kabini. U ponudi motora nema promena pa se i dalje nude benzinci zapremine 1,0 i 1,1 litra sa 61 odnosno 65KS kao i 1,1 litarski dizelaš sa 75KS. Jači benzinac se može kombinovati i sa automatskom transmisijom, naravno kao opcijom. Cene za sada nisu poznate mada neki auto portali iz zapadne Evrope najavljuju da će cena biti za oko 500 evra viša u odnosu na odlazeći model.