Na predstojećem septembarskom salonu automobila u Frankfurtu, Ferrari će izložiti dugoočekivanu olakšanu verziju modela F430 ali se neće zvati Challenge Stradale, kako se očekivalo, već F430 Scuderia. Pojava ove drumske varijante trkačkog modela F430 Challenge uopšte ne dolazi kao veliko iznenađenje jer su prototipovi viđani mesecima unazad. Poenta cele priče oko F430 Scuderie jeste veća snaga (510 naspram 490 konja) i težina manja za 100 kg (sada na "suvo" 1250 kg) u odnosu na standardni F430. Iako zvanični podaci o performansama Scuderie nisu objavljeni, zbog veće snage 4,3 litarskog V8 motora i manje mase (odnos 2,45 kg po 1 KS) svakako na tom polju treba očekivati znatno poboljšanje (običan F430 postiže 315 km/h i ubrzava do 100 km/h za 4 sekunde). Spolja su standardni otvori za vazduh u prednjem braniku zamenjeni većim i agresivnijim, koji se daleko bolje uklapaju sa linijama automobila. Novi su i zadnji branik, difuzor, novi izduvni sistem sa samo dve izduvne cevi (umesto standardnih četiri) kao i retrovizori od karbon fibera. I u unutrašnjosti se primećuje velika upotreba karbon fibera (sedišta, volan). Dve uzdužne dekorativne trake, koje se protežu celim automobilom su samo tačka na i. Snaga se na zadnje točkove (od 19 inča i u zlatnoj boji) prenosi preko unapređenog 6-stepenog F1 menjača (nazvanog Superfast), koji brzine menja za samo 60 milisekundi. Osim toga, F430 Scuderia je dobio i novi traction control, koji po prvi put kombinuje E-Diff elektronski diferencijal i F1-Trac traction i stability control u jedinstveni integrisani sistem. Kako je najavljeno, čast da 11. septembra u Frankfurtu medijima predstavi novi F430 Scuderia, imaće lično Michael Schumacher.